پابجی لایت چیست و چطور می توان یوسی آن را تهیه نمود؟

بازی های کامپیوتری یکی از تحولات جهان هستند که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های منحصر به فرد خود بوده و برای انواع سلیقه ها طراحی شده اند، بنابراین دنیای بازی های دیجیتال تحولات مختلفی در زمینه طراحی و ساخت داشته اند به طوری که هر روز یک بازی جدید با قابلیت خاص و ویژه خود از جمله طراحی و گرافیک متنوع به بازار عرضه شده و نظر کاربران را به سمت خود جلب می کند‌.

بازی PUBG نیز یکی از انواع بازی های خاص بوده که از نظر کاربران بسیار مهیج و دوست داشتنی می باشد. در حقیقت این بازی در زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در سراسر جهان بدست آورد. نسخه اولیه و اصلی بازی با نام پابجی موبایل به بازار عرضه شد و توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند اما با وجود محبوبیت زیادی که داشت، امکان استفاده از نسخه بازی پابجی موبایل برای همه کاربران وجود نداشت. این گونه بود که پابجی لایت طراحی و وارد بازار شد و این نسخه هم بسیار سریع توانست جایگاه فوق العاده ای در دنیای بازی های کامپیوتری بدست آورد.


آشنایی با پابجی لایت؛

پابجی لایت در واقع یک نسخه سبک تر از همان بازی پابجی موبایل است که دارای حجم کمتری نسبت به نسخه اصلی بازی می باشد. می توان ادعا کرد که در برخی موارد نسخه لایت بازی بهینه تر و به صرفه تر از نسخه اصلی است اما ویژگی های کلی آن ها با هم یکسان می باشد.

بازی پابجی لایت از طرف شرکت تولید کننده این بازی، به طور اختصاصی برای دستگاه هایی که اندروید ضعیف تری دارند طراحی شده و به اجرا در آمده است.

وجه اشتراک بازی پابجی موبایل و بازی پابجی لایت؛

شکل کلی بازی پابجی لایت درست شبیه به پابجی موبایل طراحی شده است اما با نسخه اصلی بازی دارای تفاوت های زیادی می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

·         فرآیند بازی؛

فرآیند کلی بازی در هر دو نسخه یکی است یعنی هم در نسخه پابجی موبایل و هم در نسخه پابجی لایت، تعداد زیادی از گیمر ها توسط یک نقشه در یک محیط قرار داده می شوند. هدف نهایی بازی این است که یک نفر بتواند با استفاده از آیتم های بازی بهترین مبارزه را با سایر گیمر ها داشته باشد و همه را از سر راه خود بردارد. آخرین بازمانده به عنوان برنده بازی اعلام خواهد شد. آیتم های بازی هم شامل انواع اسلحه ها و تجهیزات نظامی می باشد.

·         هدف بازی؛

گیمر ها باید با استفاده از امکانات بازی، نیروی خود را افزایش داده و حسابی تقویت کنند تا بتوانند تا انتها در بازی باقی بمانند و پیروز شوند. بازی پابجی یک بازی به سبک بقا می باشد که همین عامل سبب شده که به یک بازی هیجان انگیز و پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل شود.

و اما تفاوت هایی که میان نسخه اصلی پابجی موبایل و پابجی لایت وجود دارد چیست؟

 

·         قدرت سخت افزاری متفاوت؛

افرادی که گوشی هایشان از قدرت سخت افزاری قدرت مندی برخوردار است می توانند به راحتی نسخه اصلی را نصب کرده و بازی را دنبال کنند.

اما اگر موبایل شما قدرت سخت افزاری قدرت مندی ندارد، می توانید نسخه پابجی لایت را نصب کرده و آن را دنبال کنید.

در حقیقت تفاوت اساسی بین پابجی موبایل و پابجی لایت نکته سخت افزاری می باشد، چرا که گوشی های متوسط قادر به اجرای پابجی موبایل نیست و افراد باید نسخه لایت بازی را نصب کرده و از آن لذت ببرند.

·         مود های بازی متفاوت؛

در بازی پابجی موبایل مود هایی در نظر گرفته شده که بسیار متنوع هستند اما این مورد در پابجی لایت کمتر به چشم می خورد، یعنی مود های متنوع در پابجی لایت وجود ندارد.

·         زمان بازی متفاوت؛

تفاوت دیگر پابجی لایت و پابجی موبایل تفاوت در زمان بازی است. معمولا در بازی پابجی موبایل زمانی حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه نیاز داریم تا به انتهای بازی برسیم این در حالی است که پابجی لایت بسیار سریع تر انجام می شود به طوری که می توان گفت پابجی لایت سرگرم کننده تر است چرا که هر بازی تنها چیزی حدود ۱۰ دقیقه زمان می برد تا به پایان برسد.

تفاوت های دیگری نظیر سیستم مورد نیاز بازی، حجم بازی، لوکیشن و موقعیت بازی، سرور بازی و افکت و گرافیک بازی نیز وجود دارند که در این مقاله قادر به توضیح همه آن ها نیستیم.

نحوه بدست آورد یوسی پابجی لایت؛

در تفاوت هایی که بین پابجی لایت و پابجی موبایل گفته شد، نامی از طریقه بدست آوردن یوسی نیاوردیم و این یعنی نحوه به دست آوردن یوسی در هر دو نسخه یکی می باشد.

دو روش برای به دست آوردن یوسی وجود دارد: روش پولی و روش رایگان

در روش پولی کاربران خارج از ایران می توانند به سایت pubgmobile.com  مراجعه کرده و یوسی بخرند. اما در ایران به دلیل وجود تحریمات و دلاری بودن پرداخت ها، شما باید از سایت های واسطه ایرانی کمک بگیرید. برای این موضوع می توانید به سایت معتبر خرید یوسی پابجی موبایل نگاه کنید.

روش های رایگان هم چند مورد است که شامل موارد زیر می باشد:

·         دنبال کردن یوتیوب یا سایر شبکه های اجتماعی؛ گاهی پیش می آید که یوتیوب رقابتی بین گیمر ها برگذار می کند که اگر در آن پیروز شوید مقدار قابل توجهی یوسی دریافت خواهید کرد.

·         نصب اپلیکیشن playerZon و MPL؛ به راحتی می توانید از طریق این اپلیکیشن ها درآمد کسب کنید و درآمدی که بدست آوردید را صرف خرید یوسی نمایید.

·         وارد کردن جیمیل فعال خود در سایت Pubskins؛ هنگامی که شما جیمیلی که با آن در بازی فعال هستید را وارد این سایت کنید مقداری یوسی به حسابتان واریز خواهد شد که البته شما می توانید لینک بازار یابی که سایت به شما می دهد را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید و هر بار که آن ها از لینک شما استفاده کنند مقداری یوسی به شما هدیه داده خواهد شد. با این روش شما می توانید تا سقف ۵۰۰ یوسی بدست آورید.