آشنایی با تخصص و میزان اعتبار دکتر زنان و زایمان ایران در سایت پذیرش 24؟

امروزه مشکلات و بیماری های دنیای خانم ها بسیار وسیع و گسترده شده است، چراکه به دلیل شرایطی که خانم ها دارند در معرض انواع و اقسام بیماری ها قرار می گیرد لذا برای آنها واجب و ضروری است که اهمیت بسیار زیادی به سلامتی و شرایط جسمانی خود بدهند.

 بانوان عزیز باید به صورت مداوم و مرتب با یک پزشک زنان و زایمان خوب در ارتباط باشند و همواره شرایط جسمانی خود را چک کنند تا در صورت بروز کوچکترین مشکلی سریعاً برای رفع آن اقدام کنند.

 شاید برخی از خانم ها نتوانند پزشک خوب و مورد اعتمادی را برای خود پیدا کنند  و به همین دلیل مشکلات خود را نیز با هیچ پزشکی در جریان قرار ندهند و همچنین خانم های بارداری که دچار وسواس شدیدی شده اند و نزد هر دکتری مراجعه نمی‌کنند و به دنبال یک پزشک متخصص برای کنترل زایمان خود هستند؛ تا پایان این مقاله با ما همراه باشند تا معرفی کنیم فهرست متخصص های پذیرش ۲۴ برای کنترل زایمان را که چندین ساله در این زمینه فعالیت تخصصی دارند.


معرفی سایت پذیرش 24 برای یافتن پزشک زنان و زایمان

 سایت ها و برنامه های بسیار زیادی ی معرفی پزشکان متخصص در ایران به وجود آمده است و هر کدام از آنها اطلاعات و آمار برخی از پزشکان را معرفی می‌کنند اما بسیار مهم است که بدانیم سایتی که از آن پزشک خود را یافت می‌کنیم آیا اعتبار کافی را دارد؟ 

 برخی از سایتها ممکن است فقط به واسطه قرارداد و پولی که از یک پزشک گرفته است به تبلیغ و معرفی آن بپردازد و یا به اعتبار آشناییت با یک پزشک دست به این کار بزند اما اگر به دنبال یک سایت بسیار مطمئن و با اعتبار بالا برای معرفی پزشکان متخصص و دست یافتن به فهرست متخصص های خوب هستید ما به شما سایت پذیرش ۲۴ را معرفی می کنیم با ما همراه باشید تا به شما فهرست متخصص های پذیرش ۲۴ برای کنترل زایمان را معرفی کنیم.

لیست بهترین متخصصان زنان و زایمان و حوزه کنترل زایمان در سایت پذیرش ۲۴

 

·        دکتر نینا طیبی:

دکتر نینا طیبی یکی از بهترین متخصص های زنان و زایمان در تهران می باشد،  دکتر طیبی مدرک کارشناس مامایی و ارشد روانشناسی عمومی را در کارنامه خود دارد،  یکی از حرفه های مهمی که دکتر طیبی در آن مهارت دارد؛ کنترل دوران بارداری و ورزش های مخصوص این دوران همچنین ورزش های مخصوص بعد از زایمان می باشد که می تواند کمک و خدمات شایسته ای به خانم های باردار  بکند.

همچنین کارها و فعالیت های دیگری همچون مشاوره و معاینه قبل از بارداری،  خدمات مختلف بارداری و تمام خدمات پس از زایمان و همچنین مشاوره های عملی و تئوری آموزش استفاده از دستگاههای شیردوش برقی در مطب خود را انجام می دهد.

آدرس:  تهران شهرک غرب بلوار دادمان نبش خیابان میلاد پلاک ۱ طبقه چهارم واحد ۸

 شماره تلفن: 0212501671

 

·        دکتر مهرنوش امیری:

در ادامه معرفی فهرست متخصص های پذیرش ۲۴ برای کنترل زایمان می پردازیم به معرفی خانم دکتر مهرنوش امیری یکی از بهترین متخصصین درمان و کنترل نازایی با مدرک فلوشیپ نازایی از دانشگاه تهران که می تواند کمک فراوانی به شما در این زمینه بکند.

آدرس:  آدرس مطب دکتر مهرنوش امیری واقع در تهران خیابان فرمانیه جنب بیمارستان فرمانیه ساختمان پزشکان شماره ۲۴۱ طبقه ۵ واحد ۱۸ می باشد

تلفن تماس: 02165274188

 

·        دکتر ندا اکباتانی:

یکی دیگر از بهترین متخصص های کنترل بارداری دکتر ندا اکباتانی میباشد، دکتر اکباتانی  سابقه ۱۷ سال طبابت را در کارنامه خود دارد همچنین ایشان دارای مدرک دکتری تخصصی بهداشت باربری هستند.

 از افتخاراتی که دکتر اکباتانی کسب کرده‌اند می‌توان به؛  عضو برگزیده بنیاد نخبگان تهران،  نگارش بیش از ۳۰ مقاله بین المللی تایید شده،  دارای رتبه اول دکترای تخصصی بهداشت باروری در سال ۹۳ اشاره کرد.

 دکتر اکباتانی در زمینه های مختلفی همچون بیماری‌های رحیمی،  انواع کیست های تخمدان،  ماما و متخصص سلامت باروری و عفونت زنان مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند.

آدرس:  آدرس مطب دکتر ندا اکباتانی واقع در تهران شهر قدس میدان آزادی خیابان شهید عالمی سراهی قدس ساختمان پزشکان تبریزی طبقه اول واحد دوم می باشد.

تلفن: 02125015350

 


·        دکتر سونیا اسکندریون:

در ادامه معرفی پزشکان حاذق در حوزه درمان و کنترل بارداری می‌رسیم به معرفی دکتر سونیا اسکندریون یکی از بهترین پزشکان این زمینه با بیش از ۹ سال تجربه و رضایت ۹۹ درصدی بیماران در امر کنترل بارداری.

 دکتر اسکندریون دارای مدرک فوق تخصص جراحی زنان زایمان و نازایی و همچنین دارای مدرک حرفه ای کنترل زایمان از دانشگاه تهران می باشد همچنین ایشان برد تخصصی جراحی زنان زایمان و نازایی را در کارنامه خود نیز دارند.

از خدماتی که دکتر اسکندریون ارائه می کنند می‌توان به مراقبت و کنترل دوران بارداری، کنترل بارداری های پر خطر، سزارین، انجام زایمان طبیعی با روش های بسیار مدرن، انجام تست پاپ اسمیر، ارائه انواع مشاوره ها و درمان ناباروری و مشاوره تنظیم خانواده اشاره کرد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو به سمت میدان کتاب، جنب بانک آینده پلاک 98، واحد 21

تلفن تماس: 0215015763