با هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم امام رضا آشنا شوید


مشهد را می‌توان یکی از شهرهای پرجاذبه و گردشگری‌پذیر ایران معرفی کرد که به علت وجود حرم امام هشتم در آن برای مردم اهمیت بسیار زیادی دارد. در نزدیکی حرم مطهر رضوی هتل‌های متعددی قرار گرفته‌اند تا زائران و دیگر مسافران این شهر بتوانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. هتل‌های نزدیک به حرم، قیمت‌های مختلفی دارند و انتخاب هر یک از آن‌ها به طور کلی به سطح بودجه و انتظارات شما از هتل مدنظرتان بستگی دارد. اگر شما نیز به دنبال رزرو هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم امام رضا هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هتل‌های ارزان قیمت نزدیک به حرم امام رضا کدام اند؟

شهر مشهد تا دلتان بخواهد هتل و هتل آپارتمان دارد که هریک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود هستند و هزینه اقامت در آن‌ها بسته به سطح خدمات و امکانات هتل و فاکتورهای دیگر تعیین می‌شود. اقامت در هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم امام رضا چیزی است که هر زائری تمایل به انجام آن دارد. پس اگر شما نیز به دنبال این هتل‌ها هستید، به موارد زیر توجه کنید:

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد است که در خیابان پاسداران قرار دارد و فاصله آن تا حرم امام رضا علیه السلام تنها ۸ دقیقه است. این هتل ۴۵ باب اتاق لوکس و جذاب دارد که شامل اتاق‌های دو، سه و چهار تخته می‌شوند و شما با اقامت در آن‌ها به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس، تهویه مطبوع و مینی بار دسترسی خواهید داشت.

هتل زیتون پارکینگ ندارد، اما با وجود خدمات تور، تاکسی سرویس و سرویس حرم، نیازی نیست که بابت رفت و آمدهای خود نگرانی داشته باشید. پس می‌توانید بدون اتومبیل خود به مشهد مراجعه کنید و این هتل را برای اسکان خود در نظر بگیرید. این هتل ۳ ستاره خدمات دیگری مانند خدمات خانه داری، آرایشگاه، خودپرداز، رستوران و کافی شاپ را نیز به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل زیتون مشهد

هتل دایان مشهد

هتل دایان مشهد یکی از بهترین و نوسازترین هتل‌های ۲ ستاره نزدیک به حرم امام رضا علیه السلام است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل لوکس و زیبا ۴۲ اتاق با طراحی منحصر به فرد و امکانات عالی دارد که در ۶ طبقه قرار گرفته‌اند که در نوع خود جذاب و دیدنی هستند. هتل دایان، لابی وسیعی برای پذیرایی از مسافران دارد. در طراحی لابی این هتل، رنگ‌های متنوعی وجود دارد که جلوه‌ای بسیار خاص و جذاب به آن داده است. مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و… از جمله امکانات خوب این هتل هستند.

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

اگر شما نیز می‌خواهید که در هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم امام رضا اقامت داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که هتل ابریشم را نیز مدنظر داشته باشید. این هتل دو ستاره در خیابان امام رضا ۲ واقع شده است و شما با کمتر از ۱۲ دقیقه پیاده روی می‌توانید از صحن حرم امام رضا علیه السلام بازدید کنید.

این هتل اتاق‌ها و آپارتمان‌های متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق‌های دو تخته، سه تخته، همچنین آپارتمان‌های ۱ خوابه و ۲ خوابه پنج نفره اشاره کرد. سیستم تهویه مطبوع، صبحانه رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت و… از جمله امکانات موجود در واحدهای این هتل هستند.

هتل آپارتمان ابریشم مشهد یک پارکینگ با ظرفیت محدود دارد و ترانسفر رفت و برگشت و تاکسی سرویس با هزینه را هم در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. اتاق چمدان، رستوران، خدمات خانه داری و خشکشویی از دیگر تسهیلات این هتل زیبا هستند.

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

هتل قدس مشهد

در انتخاب هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم امام رضا، حتما هتل قدس مشهد را نیز به خاطر داشته باشید. هتل قدس جزو یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم محسوب می‌شود که هزینه اقامت در آن نیز اقتصادی است. با اقامت در این هتل می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم رضوی بروید. هتل قدس به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر مشهد مانند آرامگاه شیخ بهایی، موزه استان قدس، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادر شاه، بازار رضا، مجتمع تجاری آرمان، مرکز خرید قسطنطنیه، بازار فردوسی و… دسترسی آسانی دارد.

هتل قدس ۶۵ باب اتاق متنوع دارد که شامل اتاق‌های ۲ و ۳ تخته و سوئیت‌های ۳ و ۴ نفره می‌شوند. تمامی واحدهای این هتل به امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، اینترنت و… مجهز شده‌اند. این هتل ۲ ستاره علاوه بر پارکینگ رایگان، امکانات دیگری نظیر خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، رستوران و کافی شاپ نیز دارد. دکوراسیون شیک و زیبای اتاق‌های این هتل و ارائه خدمات و امکانات بی ‌نظیر آن موجب شده است تا همواره اکثر گردشگران و زائران به اقامت در این هتل لوکس بپردازند.

هتل قدس مشهد

رزرو هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم مشهد با فلای تودی

از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و… می‌توان به مجموعه فلای تودی اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم امام رضا هستید، می‌توانید از طریق مجموعه فلای تودی، هتل دلخواه خود را رزرو کنید. این مجموعه در برنامه ریزی سفر به مشهد به شما کمک می‌کند تا بتوانید سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید و اقامتی راحتی داشته باشید. با اعتماد به مجموعه فلای تودی، هر بار که یاد خاطراتتان در مشهد بیفتید، لبخند خواهید زد. شما می‌توانید برای مشاهده خدمات بسیاری خوب این مجموعه به اپلیکیشن و یا سایت فلای تودی مراجعه کنید.