اخذ ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه امکان پذیر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای خیلی از افراد پیش می آید، این است که آیا امکان اخذ ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه وجود دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم که شما با داشتن پاسپورت ترکیه، می توانید با طی برخی مراحل و داشتن شرایط خاص، ویزای شینگن را دریافت کنید. بر اساس اطلاعات و اخبار حاصله از درخواست ایرانیان و ترک ها برای دریافت ویزای شینگن، امکان دریافت این ویزا با استفاده از پاسپورت ترکیه نسبت به پاسپورت ایران بیشتر است.

روش های دریافت پاسپورت ترکیه برای اخذ ویزای شینگن

برای گرفتن ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه روش های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که در این قسمت به صورت مختصر، برخی از این روش ها را معرفی می کنیم. شما می توانید از طریق ثبت شرکت در ترکیه یا تحصیل، خرید ملک در این کشور یا سایر روش هایی که در ادامه می گوییم، برای دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید. در ادامه، توضیحی درباره این روش ها در اختیار شما قرار می دهیم.

ثبت شرکت در ترکیه برای دریافت پاسپورت این کشور

یکی از بهترین روش هایی که از طریق آن می توانید پاسپورت این کشور را به دست بیاورید، ثبت شرکت در ترکیه است. با استفاده از این روش، شما می توانید شرکت خود را در ترکیه راه اندازی کرده و افراد ترک را نیز به استخدام خود در بیاورید. همچنین مزیت ثبت شرکت در ترکیه این است که شما می توانید اقامت خود و خانواده تان را نیز به ترکیه تضمین کرده و بعد از گذشت چند سال، پاسپورت این کشور را به دست بیاورید.

یکی از نکاتی که باید موقع ثبت شرکت در ترکیه به آن توجه کنید، این است که شرکت شما باید از نظر قانونی هیچ مشکلی نداشته باشد و نام آن در میان سایر شرکت های ترکیه منحصر به فرد باشد. به علاوه، بسته به شهری که شما قصد ثبت شرکت در آنجا را داشته باشید، باید میزان تمکن مالی مشخصی ارائه دهید تا دولت ترکیه قانع شود که شما هزینه لازم برای راه اندازی شرکت، استخدام افراد جدید هزینه های زندگی خود و خانواده تان را دارید.

دریافت پاسپورت ترکیه با مهاجرت کاری

علاوه بر ثبت شرکت در ترکیه که مزایای خیلی زیادی دارد، شما می توانید با مهاجرت کاری نیز اقامت این کشور را به دست بیاورید. البته توجه داشته باشید که برای مهاجرت کاری به این کشور، شما باید حتماً از یک شرکت ترک با کارفرمای ترکی جاب آفر یا دعوتنامه شغلی دریافت کنید.

از طرف دیگر، در این جاب آفر مدت زمان کار شما در این شرکت مشخص شده است و بعد از اتمام این بازه زمانی، یا باید قرارداد خود را تمدید کنید یا به شرکت دیگری برای کار در ترکیه بروید.

سپس زمانی که مدت زمان اقامت شما در ترکیه و مدت زمان کار کردنتان در این کشور به حد نصاب برسد که غالبا بین ۵ تا ۱۰ سال است و سایر شرایط لازم را داشته باشید، اقامت این کشور به شما داده می شود. بعد از دریافت اقامت نیز می توانید برای دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید. در نهایت امکان دریافت ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه را خواهید داشت.

تحصیل در ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور

یکی دیگر روش های بسیار مناسب برای علاقه مندان به تحصیل در ترکیه، مهاجرت تحصیلی و درس خواندن در دانشگاه های برتر این کشور است. در شهرهای مختلف ترکیه نیز دانشگاه های معتبری وجود دارند که در وب سایت جهانی QS، سطح بسیار خوبی دارند. به همین دلیل شما می توانید با تحصیل در ترکیه و دریافت اقامت این کشور، پاسپورت ترکیه را نیز به دست آورده و با استفاده از آن به کشورهای عضو منطقه شینگن سفر کنید.

برای تحصیل در ترکیه نیز داشتن نامه پذیرش از طرف دانشگاه های ترکیه الزامی است. به منظور دریافت این نامه پذیرش هم شما باید حتماً در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوید. سپس با ارائه مدارک مورد نیاز و نامه پذیرش، امکان تحصیل در ترکیه را خواهید داشت. بعد از این که یک بازه زمانی مشخص از اقامت شما در ترکیه گذشت و بعد از فارغ التحصیلی همچنان در ترکیه ماندید، اقامت و پاسپورت ترکیه نیز برای شما صادر می شود.

دریافت پاسپورت ترکیه با روش سرمایه گذاری

برای دریافت ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه شما می توانید در این کشور سرمایه گذاری کرده و از این طریق، به ترکیه مهاجرت کنید. یکی از مهم ترین مدارکی که برای سرمایه گذاری در این کشور اهمیت دارد، داشتن حساب بانکی پر تراکنش است. به عبارت دیگر، شما باید تمکن مالی نسبتاً بالایی داشته باشید. اما منظور از سرمایه گذاری در ترکیه دقیقاً چیست؟

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت

یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هایی که از طریق آن می توانید پاسپورت ترکیه را به دست بیاورید، خرید ملک در این کشور است. خرید ملک در ترکیه برای کسانی که می توانند تا نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار هزینه کنند، یک روش فوق العاده منطقی و مطمئن به شمار می آید. زیرا با استفاده از این روش، شما می توانید اقامت ترکیه را هم برای خود و هم برای خانواده تان به دست بیاورید.

در صورتی که می خواهید اقامت این کشور را از طریق خرید ملک در ترکیه به دست بیاورید، باید حتماً ملک خریداری شده شما بیشتر از ۲۵۰ هزار دلار باشد. به این منظور، هزینه های متعددی پیش روی شما وجود دارند که می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان حقوقی شایان، بهترین گزینه ها برای خرید ملک در ترکیه را پیدا کنید تا بتوانید از طریق خرید یک ملک کاملاً مناسب بر اساس میزان بودجه خود، اقامت و پاسپورت این کشور را نیز به دست بیاورید.

مراحل دریافت ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه

برای این که بتوانید ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه را به دست بیاورید، تنها کافی است که مراحل زیر را طی کنید. این مراحل در زمان نسبتاً کوتاهی انجام می شوند و می توانید بعد از دریافت ویزای شینگن، به راحتی به کشورهای زیبای اروپایی سفر کنید.

·            مشورت گرفتن از کارشناسان حقوقی در موسسه شایان

·            بررسی شرایط متقاضی برای دریافت ویزای شینگن

·            آماده سازی مدارک متقاضی

·            گرفتن وقت سفارت توسط کارشناسان شایان

·            کمک به متقاضی برای انجام کارهای بیومتریک و مصاحبه

·            دریافت ویزای شینگن

دریافت ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه

اگر شما هم قصد دریافت ویزای شینگن با پاسپورت ترکیه را دارید، تنها کافی است که با کارشناسان ما در موسسه حقوقی شایان تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را راهنمایی کنند. با تماس گرفتن با کارشناسان ما، متوجه خواهید شد که چه مدارکی برای دریافت ویزای شینگن نیاز دارید و علاوه بر پاسپورت ترکیه، باید چه موارد دیگری را رعایت کنید.