راهنمای انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران راهی به سوی دفاعی قوی ⭐


چکیده : راهنمای انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران راهی به سوی دفاعی قوی می باشد که نکات مهم و کاربردی مربوط به این امر در این مقاله برای شما قرار داده شده است...

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که پرونده ای ملکی جهت بررسی در دستگاه قضایی دارید بدون تردید دغدغه ای انکارناپذیر در مورد گزینش بهترین وکیل ملکی فکر شما را درگیر خود کرده است و این مسئله امروزه به دلیل وسعت دنیای علم حقوق و تعدد وکلای فعال در این عرصه گره انتخاب بهترین وکیل ملکی را کورتر از همیشه ساخته است. اگر بدنبال راهنمای انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران راهی به سوی دفاعی قوی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

روش های پیدا کردن وکیل خوب

شاید از خود سوال کنید که در بدو کاوش در مورد یک وکیل چه نکاتی را باید ارزیابی کنم؟ جهت سهولت کار، ما چک لیستی از موارد مهم در تحقیق و تفحص وکیل برای شما قرار دادیم که عبارتند از:

·            پرسش از افراد مورد اعتماد

·            کمک گرفتن از سایت کانون وکلا

·            گرفتن استعلام

·            توجه به تخصص وکیل

·            تجربه و سابقه وکیل

·            حساسیت در پیگیری پرونده

·            تعداد پرونده های موفق

·            حق الوکاله منصفانه

پرسش از افراد مورد اعتماد و سایت کانون وکلا

یکی از معمول ترین و البته قابل اعتماد ترین روش برای شناسایی بهترین وکیل ملکی در تهران پرسش از دوستان و آشنایانی است که پرونده ای مشابه شما را داشته و با کمک وکیل خبره ای توانسته بهترین دفاعیه را از پرونده خود ارائه دهد و موفقیت چشمگیری را کسب کند. ضمانت لفظی یک دوست از عملکرد وکیل، قوت قلبی میباشد که بر انتخاب وکیل مورد نظر شما مهر تایید میزند.

اما چنانچه شما در اطرافیان مورد اعتماد خود تجربه ی مشابهی سراغ ندارید هیچ جای نگرانی برای شما وجود ندارد چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بهبود ارتباطات منابعی شکل گرفته اند که نقش دوستان مورد اعتماد را در تایید و یا رد یک وکیل برای شما ایفا میکنند. یکی از این منابع سایت برترین وکیل میباشد که در طی سال های فعالیت درخشان خود توانسته در زمینه ی معرفی بهترین وکلای متخصص در تمام حوزه ها علی الخصوص در زمینه ی ملکی و همچنین شناسایی بهترین وکیل تهران، اعتماد قشر وسیعی از موکلان را جلب کند. شما نیز میتوانید با مراجعه به این منبع براحتی به لیستی از وکلای خبره دست یابید.

سایت کانون وکلا از دیگر مراجع معتبری میباشد که تمامی وکلای فعال دارای پروانه وکالت معتبر را لیست کرده و براساس شهر محل سکونت شما وکلای پایه یک و پایه دو دادگستری را معرفی میکند. همچنین شما با مراجعه به کانون وکلا به راحتی میتوانید علاوه بر وکیل، موسسات حقوقی مجاز را نیز شناسایی کنید.

گرفتن استعلام وکیل

از دیگر راه های مفید جهت حصول اطمینان از اعتبار بهترین وکیل تهران استعلام وکیل مورد نظر می باشد که از طریق استعلام قضایی و استعلام وضعیت وکیل میتوان به راحتی به اطلاعات موردنیاز دسترسی پیدا کرد. در این روش تنها با وارد کردن شماره ملی وکیل لیستی از اطلاعات مهم در مورد وی به شما داده میشود که از جمله این موارد می توان به نام و نام خانوادگی، نام مرجعی که پروانه وکالت وکیل را صادر کرده است، وضعیت اشتغال وکیل، تاریخ اعتبار پروانه وکالت و ... اشاره کرد.

حوزه تخصص وکیل و تعداد پرونده های موفق

بهترین وکلای تهران که تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت می کنند مراحل دشوار تحصیل، آزمون های مختلف و اخذ مدارک موردنیاز را با موفقیت طی کرده و از فیلترهای گوناگونی رد شده اند و در حد کافی به نکات حقوقی ضروری تسلط دارند اما نکته اینجاست که بررسی های انجام شده ثابت می کند وکلایی که در یک حوزه مشخص و محدود فعالیت کرده و پرونده قبول می کنند به مرور حول همان موضوع به وکیلی کارکشته تبدیل میشوند که بر ماده و تبصره ها در آن حوزه اشراف کاملی دارند و در بزنگاه موقعیت از آن ها در جهت اخذ رای دادگاه بهره می برند.

با توجه به این مسئله میتوان گفت در انتخاب وکیل خود دقت کافی را به خرج دهید و شخصی را برگزینید که در حوزه ی ملکی و پرونده ملکی تخصص و تجربه کافی را دارا باشد یا به عبارتی جزء بهترین وکیل ملکی تهران باشد. همینطور میتوانید در مورد تعداد پرونده های موفق او در حوزه ملکی تحقیق کنید، چنانچه با حجم قابل قبولی از پرونده های ملکی موفق در رزومه او مواجه شدید پرونده خود را به او بسپارید.

به سال های تجربه و سابقه وکیل اهمیت دهید!

با توجه به نکاتی که در بخش های قبل نیز اشاره کردیم می توان گفت سابقه و تجربه ی وکیل از برجسته ترین پارامترها جهت تشخیص وکیل خوب میباشد. یک وکیل به نسبت سال های تجربه ی خود اطلاعات مفیدی در سر دارد که میتواند از آن ها برای پیشبرد هرچه بهتر پرونده های ملکی بهره بجوید. پس توصیه می کنیم در انتخاب وکیل خود به سابقه و تجربه های وی توجه کافی داشته باشید.

از طرفی نباید اجازه دهید سن وسال یک وکیل شما را به انتخاب اشتباه سوق دهد زیرا هر وکیلی که دارای تعداد سال های فعالیت بالایی باشد دلیلی بر موفقیت او نیست. چیزی که ما دنبال آن هستیم تعداد سال های فعالیت موفق و تعداد تجربه ی موفق یک وکیل میباشد.

حساسیت وکیل در پیگیری پرونده را بررسی کنید

اگر شما فردی حساس در انتخاب وکیل باشید و تحقیقاتی در این زمینه داشته باشید مسلما درک کرده اید که مصمم بودن یک وکیل در مراحل دادرسی و شرایط حساس اعاده دادرسی چقدر میتواند در موفقیت یک پرونده تاثیرگذار باشد. پیگیری اسناد و مدارک، ارائه ی مدارک تکمیلی به موقع به محضر دادگاه، در جریان قرار دادن موکل بصورت مستمر و کسب اطلاعات لازم در مورد جزئیات از موکل... فعالیت های مثمر ثمری میباشد که تنها یک وکیل موفق و وظیفه شناس قادر به انجام آن میباشد. پس از نکات حائز اهمیت برای ارائه ی دفاعی قوی اخذ وکیلی حساس به امر پیگیری پرونده میباشد.

توجه به حق الوکاله وکیل

یکی دیگر از مشخصه های یک وکیل خوب تعیین حق الوکاله ی منصفانه میباشد. وکیل دارای اخلاق حرفه ای بر اصول کار خود اشراف داشته و به عرف حق و حقوق خود و موکل آگاهی دارد. شما با مقایسه ی پرونده های ملکی مشابه مابین چند وکیل مورد نظر می توانید به تعرفه ی دستمزد هر وکیل آشنا شده و انتخاب خود را بر اساس استطاعت مالی خود انجام دهید. سایت برترین وکیل همواره به عنوان پل ارتباطی بین بهترین وکیل و موکل عمل کرده و راه طولانی و پیچیده ی بررسی سوابق وکیل را کوتاه نموده است.

کلام آخر

در این مقاله ما سعی کردیم شاهراه رسیدن به یک وکیل خبره و مجرب را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم تا سرنوشت پرونده خود را واگذار نکرده و با کمک مطالب راهنمای انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران، راهی به سوی دفاعی قوی اتخاذ کرده و با تمام توان از حق خود دفاع کنید. و در ادامه به نکات مهم جهت شناسایی بهترین وکیل پرداختیم.

سوالات متداول

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

پرسش از افراد مورد اعتماد، گرفتن استعلام، توجه به تخصص وکیل، تجربه و سابقه وکیل،حساسیت در پیگیری پرونده از سوی وکیل، تعداد پرونده های موفق،حق الوکاله منصفانه

راه اطمینان از اعتبار وکیل چیست؟

گرفتن استعلام اعتبار پروانه وکالت از سامانه های معتبر قضایی، افراد مورد اعتماد، کانون وکلا

تاثیرگذارترین مورد در موفقیت وکیل کدام است؟

سابقه ی درخشان و تجربه های موفق یک وکیل طی سال های فعالیت

برچسب ها : وکیل ملکی,بهترین وکیل ملکی تهران,وکیل,وکیل پایه یک دادگستری,پرونده ملکی