آسان‌ترین راه رزرو اینترنتی هتل های خارجی

در زمان‌های گذشته که اینترنت رونق فراوانی میان همه اقشار جامعه نداشت، رزرو هتل، به‌خصوص رزرو هتل‌های خارجی کار دشواری بود. شما حتما می‌بایست به جایی مراجعه می‌کردید تا از آن طریق بتوانید هتلی را پیش از سفر خود رزرو کنید. بسیاری از شرایط و امکانات هتل هم تا زمان ساکن شدن در آن برای شما مشخص نبود. اگر هم قرار بود تلفنی این‌کار را انجام دهید، بازهم کار آسانی پیش‌رو نداشتید.

امروزه به‌راحتی می‌توان همه فرایند مشاهده تا رزرو هتل را به‌صورت اینترنتی و با چند کلیک ساده انجام داد. حتی شما می‌توانید با استفاده از سایت‌هایی امکانات و تصاویر هتل را هم مشاهده کرده و بعد از انتخاب اتاقی مناسب برای خود، رزرو را نهایی کنید. رزرو هتل خارجی (علی بابا) همه این خدمات را برای مسافران در بستری ساده ارائه می‌کند که در این‌ مطلب می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم.

رزرو اینترنتی هتل‌های خارجی

اگر قرار باشد شما به کشوری خارجی سفر کنید و بعد از رسیدن ‌دنبال هتلی مناسب برای مدت اقامت خود باشید، در مواقع زیادی به مشکل برخورد خواهید کرد. چرا‌که شما بسیاری از محله‌ها و خیابان‌ها را نمی‌شناسید و ممکن است جا‌به‌جایی بین هتل‌ها، هزینه زیادی برای شما داشته باشد. معمولا در سفر‌های خارجی زمان زیادی ندارید و باید با یک برنامه‌ریزی منظم به همه اهداف تفریحی یا کاری خود برسید.

پس بهتر است قبل از این‌که به کشور یا شهر مقصد برسید، هتل مناسبی را با‌توجه‌ به شرایط خود رزرو کنید. خوش‌بختانه رزرو اینترنتی این‌امکان را فراهم کرده تا شما روز‌ها قبل از حرکت بتوانید هتل مورد‌نظر خود را بعد از بررسی، مشورت و تحقیق انتخاب و رزرو کنید. رزرو هتل خارجی (علی بابا) به شما امکان می‌دهد تا با تنوعی بالا رزرو خود را قطعی کرده و در سفر خود آرامشی بی‌نظیر را تجربه کنید.


مزایای رزرو اینترنتی هتل‌های خارجی

یکی از مشکلاتی که ممکن است مسافران در رزرو حضوری یا روش‌های دیگری از رزرو هتل اینترنتی داشته باشند، امکان ارائه ارزی است که هتل، آن را قبول کند. در رزرو اینترنتی هتل‌های خارجی از طریق سایت علی بابا شما می‌توانید با کارت شتاب خود هزینه هتل را پرداخت کنید و نگران تهیه ارز نباشید. در رزرو اینترنتی مسافران می‌توانند علاوه‌‌بر مشخصات خود هتل، مشخصات اتاقی که قرار است در آن اقامت داشته باشند را هم بررسی کرده و بعد از آن پرداخت را انجام دهند.

این ‌قضیه باعث می‌شود تا شما بتوانید هتل یا سوئیتی متناسب با شرایط و بودجه خود را رزرو کنید. اگر از طریق یکی از سایت‌های معتبر مانند سایت علی بابا رزرو خود را انجام می‌دهید هم می‌توانید از پرداخت خود مطمئن باشید. از دیگر مزایایی که سایت علی بابا برای رزرو هتل‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی 24‌ساعته در همه روز‌ها حتی روز‌های تعطیل
  • امکان کنسل کردن و استرداد وجه با‌توجه‌به قوانین تعریف شده تا زمان معین
  • رابط گرافیکی بسیار ساده و کاربر‌پسند
  • داشتن مجوز‌های لازم
  • تنوع بالا در هتل‌های خارجی و شهر‌هایی که شما می‌خواهید به آن‌ها سفر کنید
  • ارائه بهترین و مناسب‌ترین قیمت، نسبت به سایر سایت‌ها و شرکت‌ها در شرایط مشابه
  • ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده در زمان‌های مختلف
  • ارائه همه خدمات رزرو هتل، بلیط و تور برای مسافران

برای رزرو هتل خارجی چه مراحلی را باید طی کنیم

در رزرو اینترنتی هتل‌های خارجی مسیر دشواری را پیش‌رو ندارید و فقط کافی است تا مراحل ساده‌ای را تا رزرو نهایی طی کنید. برای رزرو هتل در قدم اول باید سایتی معتبر را برای مشاهده و رزرو هتل‌ها انتخاب فرمایید. پیشنهاد می‌شود حتما وقت زیادی را برای این قسمت بگذارید و یکی از سایت‌های معتبر را انتخاب کنید.

در قسمت قبل درباره سایت علی بابا و تعدادی از ویژگی‌های آن مطالبی را بیان کردیم. شما می‌توانید ادامه این ‌متن را با بازکردن و مشاهده سایت علی بابا پیش ببرید. بعد از مراجعه به صفحه اصلی یا همان اولین صفحه سایت می‌توانید از منوی بالا هتل را انتخاب کنید. منوی جستجویی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید به‌سادگی نام هتل یا شهر مقصد را در آن وارد کنید. بعد از انتخاب نام شهر می‌توانید تاریخی را که قرار است در هتل اقامت داشته باشید، روی تقویم ظاهر‌شده علامت بزنید.

به هتل ها علاقمندید؟ مقاله آشنایی با هتل های زنجیره ای ایران را بخوایند.

چگونه رزرو هتل خارجی را نهایی کنیم

بعد از تایید تاریخ و مشخص‌کردن تعداد افراد می‌توانید با فشردن دکمه جستجو لیست متنوعی از هتل‌ها را ببینید. صفحه هتل‌ها را با کلیک روی نام یا تصویر آن‌ها باز کنید و بعد از نهایی کردن هتل مورد‌نظر خود در صفحه همان هتل، اتاق مد‌نظر خود را انتخاب فرمایید. با فشردن دکمه رزرو اتاق قوانینی به شما نمایش داده می‌شود و بعد از پرداخت می‌توانید از طریق رزرو هتل خارجی علی بابا رزرو خود را نهایی کرده و به رسید آن دسترسی داشته باشید. هنگام مراجعه به هتل کافی است رسید یا کد خود را ارائه کنید تا خدمات مورد‌نظر به شما ارائه شود.

کلام آخر

برای رزرو هتل خارجی می‌توانید به یکی از سایت‌های مناسب و معتبر در این‌زمینه مانند سایت علی بابا یا hotels.com مراجعه کنید. بعد از مراجعه با طی‌کردن مراحلی ساده که در قسمت‌های بالایی این‌مطلب به آن اشاره کردیم، رزرو خود را نهایی فرمایید. برای رزرو و مشاهده هتل‌ها از سایت یا حتی اپلیکیشن موبایل علی بابا هم می‌توانید کمک بگیرید.