بهترین سایت‌های خرید بیت کوین در ایران (لیست کامل)

مهم‌ترین قدم برای خرید Bitcoin مراجعه به بهترین سایت خرید بیت کوین است. درصورتی‌که به‌دنبال خرید بیت کوین در ایران هستید، باید سایت‌های معتبری را برای این کار انتخاب کنید. منظور از سایت معتبر، صرافی‌های آنلاینی هستند که این ارز دیجیتال محبوب را به شما ارائه می‌دهند.

به‌دلیل نبود قانون جهت خریدوفروش ارزهای دیجیتالی درون ایران، افراد نمی‌توانند از صرافی‌های حضوری خرید آن‌ها را انجام دهند. این یعنی باید به سایت صرافی‌های آنلاین مراجعه کنید. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب آموزشی، بهترین سایت‌ها را برای این کار به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت خرید بیت کوین چه ویژگی‌هایی دارد؟

نکته مهمی که باید برای خرید این ارز دیجیتال از بهترین سایت خرید بیت کوین در نظر داشته باشید، مراجعه به سایتی معتبر است؛ اما سوال اینجاست که کدام سایت برای این کار مناسب است؟ ویژگی‌هایی که در ادامه شرح می‌کنیم نشان‌دهنده این سایت‌ها هستند.

امنیت بالا

اولین و مهم‌ترین ویژگی که باید برای پیدا کردن سایت معتبر خرید بیت کوین در نظر داشته باشید، امنیت بالا است. وب‌سایتی که بیت کوین را به شما ارائه می‌دهد باید امنیت فوق‌العاده بالایی در شبکه اطلاعات خود داشته باشد؛ در غیر این صورت آدرس و رمز والت شما لو رفته و امکان ازدست ‌رفتن سرمایه وجود خواهد داشت.

پشتیبانی از انواع رمزارزها

مورد دیگری که باید برای پیدا کردن بهترین صرافی بیت کوین در نظر داشته باشید، پشتیبانی از انواع رمزارزها است. به‌جای اینکه به‌دنبال صرافی‌های بیت کوین باشید، باید در سایتی ثبت‌نام کنید که علاوه‌بر این ارز، ارزهای دیگر را نیز پشتیبانی کند.

شما باید به‌عنوان یک تریدر حرفه‌ای ارزهای مختلفی را در سبد یا همان پورتفولیو خود داشته باشید. تنها به این شکل است که قادر هستید بیشترین سود را از بازار ارز دیجیتال کسب کنید. بیشتر صرافی‌های بزرگ و معتبر تمامی رمزارزها را پشتیبانی می‌کنند.

سرعت بالای واریز و برداشت

یکی از ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فردی که برای بهترین سایت خرید بیت کوین وجود دارد، سرعت بالا در واریز و برداشت مبالغ مختلف است. ممکن است در طول روز بخواهید میزان زیادی ارز خریدوفروش یا حتی چنج کنید.

این کار بسته به معاملات مختلف متفاوت بوده و نیازمند این است که سرعت بالایی در تراکنش‌ها وجود داشته باشد. هرچه سرعت تراکنش بیشتر باشد، شما قادر هستید سریع‌تر معاملات مد نظر خود را انجام داده و از قیمت لحظه‌ای که آن را تحلیل کرده‌اید، نهایت بهره را ببرید.

حجم معاملات

برای اینکه بتوانید معتبر و محبوب بودن یک صرافی ارز دیجیتال را تشخیص دهید، باید حجم معاملاتی که برای آن وجود دارد را بررسی کنید. این امر بسیار بدیهی بوده و کمک بزرگی به شما می‌کند. درصورتی‌که حجم معاملات یک صرافی یا سایت کم باشد، احتمال ضعیف‌ بودن خدمات آن وجود دارد.

حتی صرافی‌های جدید نیز در بازه‌های زمانی اولیه حجم زیادی از معاملات را دارند. پس اگر با بررسی سایت‌های مختلف حجم‌های متفاوتی از معاملات را دیدید، باید سراغ سایتی بروید که بیشترین متقاضی برای آن وجود دارد.

پشتیبانی 24 ساعته

امری مهم و اساسی که باید هر وب‌سایت معتبر ارز دیجیتال به آن دقت کند، پشتیبانی 24 ساعته برای کاربران و عملکرد سایت است. همانطور که می‌دانید که دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال محبوب بوده و نوظهور هستند. این موضوع باعث شده تا کمتر کسی بتواند به‌راحتی در آن‌ها معامله انجام دهد.

منظور ما از جمله بالا این است که افراد سؤالات زیادی دراین‌رابطه داشته و به همین دلیل نیازمند مشاوره گرفتن با یک متخصص پشتیبان هستند. یک صرافی معتبر قطعا برای سؤالات شما یک پشتیبان اختصاصی قرار می‌دهد. همچنین عملکرد سایت خود را 24 ساعته رصد می‌کند تا مشکلی برای آن رخ ندهد.

از بهترین سایت‌های خرید بیت کوین در ایران

امروز سایت‌ها و صرافی بسیار زیادی درزمینه خریدوفروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. با بررسی ویژگی‌های بالا قادر هستید بهترین سایت را شناسایی کرده و خرید و بررسی دامیننس بیت کوین را ازطریق آن انجام دهید. بهترین صرافی‌های آنلاین خرید بیت کوین در ایران به شرح زیر هستند.

صرافی بیت پین

اگر به‌دنبال این هستید که با کمک بهترین ابزارها دامیننس بیت کوین را بررسی کرده و نسبت به خریدوفروش آن اقدام کنید، صرافی بیت پین بهترین انتخاب برای شما است. این سایت دارای پلتفرم آموزشی بوده و رابط کاربری ساده‌ای نیز دارد. همچنین بیش از 150 ارز در آن وجود داشته و 0.32درصد کارمزد معاملات آن است.

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس از دیگر مواردی است که می‌توانیم آن را به‌عنوان بهترین سایت خرید بیت کوین در نظر بگیریم. این سایت در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سؤالات شما بوده و کارمزد میانگین آن 0.3درصد است. همچنین از امنیت 2 مرحله‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

صرافی سرمایکس

درصورتی‌که می‌خواهید سریع‌ترین پاسخگویی پشتیبانی را تجربه کنید، سرمایکس، بهترین انتخاب برای شما است. بیش از 700 ارز در این صرافی وجود داشته و بین 0.2 تا 0.35درصد کارمزد معاملات آن است. همچنین قابلیت معامله 2 طرفه نیز در آن وجود دارد.

صرافی والکس

موردی که می‌توان آن را بهترین سایت خرید بیت کوین در ایران نام‌گذاری کرد، صرافی والکس نام دارد. کارمزد معاملات این صرافی بین 0.2 تا 0.4درصد بوده و رابط کاربری قابل ‌قبولی دارد. پلتفرم آموزشی والکس نکات بسیار زیادی را به شما آموزش می‌دهد.

صرافی آبان تتر

باید آبان تتر را نیز یکی از بهترین صرافی‌ها جهت بررسی دامیننس بیت کوین و خریدوفروش آن دانست. بیش از 200 کوین در این صرافی لیست شده و رابط کاربری خوبی نیز دارد. امنیت آن 2 مرحله‌ای بود و از معاملات 2 طرفه پشتیبانی نمی‌کند.

صرافی اوکی اکسچنج

یکی از معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین صرافی‌های خریدوفروش ارز دیجیتال، صرافی اوکی اکسچنج است. این صرافی کارمزد 0.2درصد داشته و بیش از 700 رمزارز را درون خود جای داده است. معاملات 2 طرفه در این صرافی وجود ندارند؛ اما از امنیت 2 مرحله‌ای پیشرفته بهره می‌برد.

صرافی او ام پی فینکس

یکی از جدیدترین صرافی‌هایی که درزمینه خریدوفروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، صرافی او ام پی فینکس نام دارد. این سایت در کمتر از یک دقیقه به سؤالات شما پاسخ داده و کارمزدی که برای هر معامله دارد، 0.0035درصد است.

صرافی رمزینکس

برای اینکه بتوانید با کمترین هزینه و کارمزد، انواع معاملات ارزهای مختلف را ثبت کنید، صرافی رمزینکس انتخابی عالی برای شما است. این سایت دارای پلتفرم آموزشی بوده و از اپلیکیشن قدرتمندی نیز بهره می‌برد.

نکته مهمی که دررابطه‌با این سایت خرید بیت کوین وجود دارد این است که معامله جفت‌ارزها درون آن ممکن بوده و از امنیت پیشرفته 2 مرحله‌ای بهره می‌برد. همچنین بیش از 160 رمزارز درون این صرافی لیست شده‌اند تا قادر به خرید هرگونه از ارزهای دیجیتال باشید.

نکات مهم خرید بیت کوین برای ایرانی‌ها

درصورتی‌که می‌خواهید در کشور ایران به خریدوفروش بیت کوین بپردازید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. پیدا کردن بهترین سایت خرید بیت کوین یکی از این موارد است؛ نکات دیگری که برای این کار وجود دارند به‌شکل زیر هستند.

تحریم‌های اقتصادی

مشکلی بزرگ که ایرانیان برای پیدا کردن بهترین سایت خرید بیت کوین دارند، تحریم‌های اقتصادی است. تحریم‌های اقتصادی باعث شده‌اند تا نتوانیم در والت‌های بین‌المللی یا بانک‌های خارجی حساب باز کنیم. این موضوع خریدوفروش ارز را برای ما کمی سخت‌تر می‌کند.

احراز هویت محدود در صرافی‌ها

نکته دیگری که باید دررابطه‌با خرید بیت کوین از صرافی‌های بین‌المللی بدانید این است که بیشتر آن‌ها ایرانیان را تحریم کرده‌اند. در واقع به‌دلیل همان تحریم‌های اقتصادی، احراز هویت در این صرافی‌ها برای ایرانیان محدود شده است.

صرافی‌های معتبر و بزرگی مانند بایننس این مشکل را دارا هستند. البته شما قادر هستید با بهره گیری از ابزارهای تغییر آی پی به این سایت‌ها دسترسی داشته باشید؛ اما این کار نکات خاص خود را دارد. به‌جای این کار بهتر است سراغ صرافی‌هایی که از احراز هویت ایرانیان پشتیبانی می‌کنند بروید.

امنیت شبکه

چالشی که امروز در خریدوفروش انواع ارزهای دیجیتال وجود دارد، امنیت شبکه است. درصورتی‌که شبکه میان شما و صرافی مد نظر ایمن نباشد، امکان لو رفتن اطلاعات وجود دارد. درست است که بلاکچین غیرقابل هک است؛ اما اگر اطلاعات مهم والت شما لو برود، امکان تخلیه‌ کردن آن وجود دارد.

چنین مشکلی زمانی رخ می‌دهد که از VPNهای نامعتبر و رایگان استفاده می‌کنید. به‌جای نصب این موارد، بهتر است سراغ VPNهای معتبر و پولی رفته یا آی پی اختصاصی ثابت از شرکت‌های هاستینگ تهیه کنید.

پیدا کردن صرافی ایمن

نکته‌ای بسیار مهم که دررابطه‌با پیدا کردن بهترین سایت خرید بیت کوین وجود دارد این است که باید صرافی ایمن و مطمئنی را برای این کار پیدا کنید. صرافی‌های بسیار زیادی وجود دارند که خدمات خریدوفروش این ارز را به شما ارائه می‌دهند.

شما باید ایمنی و مطمئن بودن این صرافی را در نظر داشته باشید؛ زیرا برخی از صرافی‌ها کلاهبردار بوده و ارزهای خریداری شده را به شما تحویل نمی‌دهند. به همین دلیل تنها سراغ سایت‌های معتبر و شناخته شده بروید.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال خریدوفروش ارزهای دیجیتال هستید، پیدا کردن بهترین سایت خرید بیت کوین برای شما واجب است. وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که به‌عنوان صرافی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها نوپا بوده و برخی دیگر نیز در سال‌های گذشته راه‌اندازی شده‌اند.

استفاده از اکثر صرافی‌های بین‌المللی برای ایرانیان دارای محدودیت‌های زیادی است؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در بیشتر شرایط از صرافی‌های ایران جهت انجام معاملات کمک بگیرید. این‌گونه قادر هستید به‌راحتی انواع ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. در این مطلب مهم‌ترین صرافی‌های ایرانی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کردیم.

برچسب ها : بیت کوین,صرافی ایرانی,btc,دامیننش بیت کوین