ربات سیگنال ارز دیجیتال [معرفی بهترین ربات های رایگان و پولی سیگنال کریپتو!]

با پدیدار شدن ارزهای دیجیتال مختلف و داغ شدن بازار کریپتو، افراد زیادی تمایل به انجام معاملات و کسب سود از این بازار دارند. ابزارهای معاملاتی متعددی برای کمک به معامله گران وجود دارند که یکی از آن ها، ربات سیگنال ارز دیجیتال است. این ربات های هوشمند، به معامله گران کمک می کنند تا دارایی های را مدیریت کرده و با معامله سیگنال ها، سود خود را افزایش دهند. اما کدام ربات ها قادر به انجام چنین کاری هستند؟ با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین ربات های سیگنال کریپتو را بررسی کنیم؛ ادامه این مقاله را از دست ندهید!

 

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال نوعی نرم افزار است که به معامله گران کمک می کند تا از فرصت های معاملاتی جذاب به سود برسند.

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال؛ لیست جامع بهترین ربات سیگنال ارز دیجیتال برای تریدر ها!

ربات سیگنال ارز دیجیتال، نرم افزاری بر پایه هوش مصنوعی است که به معامله گران رمزارزها برای انجام معاملات سودمند کمک می کند. این ربات ها می توانند سیگنال های خرید/فروش ارزهای دیجیتال را طبق الگوریتم و استراتژی های از پیش تعیین شده تشخیص و به کاربران نشان دهند.

ارائه ابزارهایی جهت مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال، کپی ترید، بازار آزمایشی، استراتژی های مختلف نیز از دیگر قابلیت های ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال است که فرآیند معاملات و مدیریت سرمایه را در بازار های پر نوسان ارزهای دیجیتال تسهیل می کند.

نام ربات

رایگان/پولی

صرافی های پشتیبانی شده

امکانات

سادگی استفاده

Cryptohopper

هر دو

بالا

بالا

متوسط

Pionex

رایگان

متوسط

متوسط

ساده

Shrimpy

هر دو

بالا

بالا

متوسط

Quadency

رایگان

بالا

بالا

متوسط

SignalStack

هر دو

پایین

متوسط

متوسط

Commas3

هر دو

بالا

بالا

پیچیده

TradeSanta

پولی

متوسط

متوسط

ساده

Mizar

رایگان

پایین

پایین

ساده

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال رایگان

ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال، تنوع بالایی دارند و‌ به دو دسته پولی و رایگان دسته بندی می شوند که در ادامه این بخش، به معرفی دو مورد از انواع رایگان آن ها می پردازیم.

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال SignalStack

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال SignalStack، یکی از پلتفرم های پیشرفته هوش مصنوعی در زمینه ارزهای دیجیتال و دیگر بازار های مالی است که طبق پلتفرم تریدینگ ویو یا بازار معاملاتی صرافی، با ایجاد آلارم فعال می شود. معامله گران این ربات، می توانند با استفاده از قابلیت همگام سازی یا همان Sync، استراتژی ها و سیگنال های رایگان را دریافت کنند.

ربات ارز دیجیتال Pionex

یکی دیگر از ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال رایگان، ربات سیگنال ارز دیجیتال Pionex است. این ربات با اتصال به صرافی ها، امکان معاملات خودکار را فراهم می کند؛ در قبال هر معامله خودکار با این ربات، درصدی به عنوان کارمزد به سازندگان ربات پرداخت می شود.

اگرچه ربات های رایگان سیگنال ارز دیجیتال در مقایسه با ربات های پولی وین ریت کمتری دارند اما هرکسی می تواند از آنها استفاده کند.

ربات سیگنال ارز دیجیتال پولی

دسته دوم ربات تریدر ارز دیجیتال، ربات های پولی یا همان ربات های اشتراکی هستند که برای دسترسی به خدمات آن ها باید اشتراک های ماهانه یا سالانه را خریداری کنید. در ادامه، دو مورد ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال پولی را معرفی می کنیم.

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال Shrimpy

ربات سیگنال دهی ارز دیجیتال Shrimpy، یکی از بهترین ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال است که می توان آن را یک پلتفرم قدرتمند جهت مدیریت پورتفولیو و همچنین انجام معاملات خودکار ارزهای دیجیتال معرفی کرد. با استفاده از این ربات، معامله گران می توانند استراتژی های شخصی و معاملات را در صرافی های مختلف، به صورت خودکار پیاده سازی کنند.

ربات ارز دیجیتال Cryptohopper

ربات Cryptohopper، یکی از بهترین و پیشرفته ترین ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال اشتراکی محسوب می شود که محیط کاربری ساده و روانی داشته و امکانات و خدمات گسترده و پیشرفته ای را جهت انجام معاملات خودکار، کپی تریدینگ، معاملات آزمایشی و ... به معامله گران ارائه می دهد. این ربات با ارائه بیش از 130 هزار اندیکاتور و استراتژی معاملاتی مختلف در صرافی های ارز دیجیتال، معاملات متعددی را پیاده سازی می کند و همچنین برای آشنایی معامله گران مبتدی از بخش آموزشی نیز برخوردار است.

علاوه بر این موارد، ربات های دیگری هستند که در کنار وین ریت (نرخ موفقیت) بالا، هزینه اشتراک کمی دارند و حتی نسخه رایگان آنها هم عرضه شده است! برای آشنایی با این ربات ها مقاله های ربات ارز دیجیتال استاک سرف، سیگنال ارز دیجیتال، ربات قیمت ارز دیجیتال، ربات ارز دیجیتال ایرانی، بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال، ربات ارز دیجیتال تلگرام و ... را در رسانه های تخصصی بازار رمز ارز ها ازجمله خدمات انحصاری بروکر های فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhome، بیت کوین دات کام Bitcoin.com، کوین جکو CoinGecko و دیگر سایت های معتبر مطالعه کنید.

آموزش شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس به چه صورت است؟ راهنمای کامل!

شارژ حساب آلپاری یکی از مهم ترین بخش های فعالیت در این بروکر است که از راه های مختلفی انجام می شود. اما در این بخش می خواهیم یکی از ساده ترین روش ها یعنی شارژ از طریق نوبیتکس را توضیح دهیم. در کل، این کار با گذراندن چند مرحله ساده انجام می شود:

·            ابتدا وارد بروکر آلپاری به آدرس https://alpariforex.org/fa/ شوید؛

·            روی گزینه «واریز» کلیک کنید؛

·            مبلغ دلخواه را انتخاب و اطلاعات را تایید کنید؛

·            توکن مورد نظر را انتخاب نمایید؛

·            آدرس ولت آلپاری را انتخاب کرده و به نوبیتکس وارد شوید؛

·            فرایند انتقال توکن به آلپاری را تکمیل کنید.

نام بروکر

آلپاری/ALPARI

آدرس سایت اصلی

سایت بروکر آلپاری

فایل راهنما

شارژ حساب آلپاری با تتر

شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس

دارد

مدت زمان شارژ حساب

کمتر از 1 ساعت – حداکثر 24 ساعت

کمیسیون

0%

کارمزد تبدیل نرخ ارز

ندارد

امکان استفاده معامله گران ایرانی

دارد

نظر کارشناس درباره بهترین ربات سیگنال ارز دیجیتال و سخن پایانی:

ربات سیگنال ارز دیجیتال، از ابزارهای مهم و کاربردی در بازار پر نوسان رمزارزها محسوب می شود که کمک می کند تا معامله گران سود بیشتری از بازار کسب کنند. این ربات ها با استفاده از الگوریتم ها و همچنین هوش مصنوعی، سیگنال های خرید/فروش را در بازار شناسایی کرده و به معاملات خودکار می پردازند. شما چه تجربه ای از ربات های سیگنال ارز دیجیتال دارید؟ از کدام ربات استفاده می کنید؟ از اینکه تا پایان مقاله «ربات سیگنال ارز دیجیتال» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: خدمات انحصاری بروکر های فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhomeیوتودی U.Todayکریپتو نیوز crypto.news