چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید (آموزش نصب)


در حال حاضر محبوب‌ترین پلتفرم آنلاین برای پخش موسیقی، Spotify است که با داشتن نزدیک به نیم میلیون کاربر، محبوبیت زیادی میان ایرانی‌ها به دست آورده است. یکی از متداول‌ترین سوالات کاربران این برنامه این است که چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نسخه رایگان Spotify بدون نیاز به خرید اشتراک و پرمیوم کردن اکانت باعث لذت بردن از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه می‌شود. در حالی که با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های بیشتری مانند دانلود آهنگ و عدم نمایش تبلیغات استفاده کنید. در ادامه با ارائه آموزش نصب اسپاتیفای اندروید به شما آموزش می‌دهیم که چطور اکانت بسازید و با وارد شدن به این برنامه آهنگ‌ گوش دهید.

چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید؟

برای اینکه بتوانید در گوشی‌های اندروید وارد Spotify شوید؛ ابتدا با مراجعه به گوگل پلی، برنامه را نصب کنید. با نصب اسپاتیفای در اندروید، آیکون Log in را می‌بینید که در صورت داشتن حساب در برنامه با وارد کردن‌ ایمیل و پسورد می‌توانید به آن وارد شوید.


اگر در این برنامه حساب ندارید، روی گزینه Create Account ضربه‌ زده و اطلاعات مربوط به‌ ایمیل یا فیسبوک را وارد کنید. با Sign up کردن در اسپاتیفای، اکانت شما ساخته می‌شود. اما برای دانلود آهنگ باید اکانت پریمیوم بخرید.

رفع مشکلات نصب اسپاتیفای در اندروید

اکنون که به این سوال پاسخ دادیم چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید و چطور از این برنامه برای دانلود آهنگ و موزیک ویدیو و پادکست استفاده کنیم، به شما آموزش می‌دهیم که در صورت بروز مشکل در نصب این برنامه، خیلی راحت آن را برطرف کنید. برای مثال هنگام باز کردن اپلیکیشن ممکن است با مشکل عدم اتصال، لود نشدن صفحه سرچ و... مواجه شوید. به طور کلی برای رفع خطا‌های ورود به اسپاتیفای مراحل زیر را انجام دهید:

دانلود اپلیکیشن تغییر DNS

برای استفاده راحت از اسپاتیفای می‌توانید با دانلود برنامه windscribe یا hotspot shield یا هر فیلترشکن دیگری از گوگل پلی، از سرور‌های رایگان برای اسپاتیفای استفاده کنید.

ست کردن دی ان اس

فیلتر شکن خود را خاموش کرده و یکی از DNS‌های پایین را به کادر DNS1 و DNS2 اضافه کنید. برای وارد کردن این اعداد باید یکی از کادرهای اول و دوم را در کادر نمایش داده شده بنویسید.

کادر اول

78.157.42.100 

178.22.122.100

78.157.42.101

185.51.200.2

کادر دوم

10.20.10.11

1.1.1.1

1.1.1.1

178.22.122.100

این چهار دی ان اس با اینترنت ایرانسل، شاتل و همراه اول تست شده‌اند و یکی از آن‌ها حتما برایتان متصل می‌شوند. با تغییر DNS تمام خطا‌های مربوط به اتصال اینترنت و لود نشدن صفحه اسپاتیفای برطرف می‌شوند. اما اگر مشکل این است که چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید؟ آن وقت باید وارد بخش settings شوید و در بخش WiFi روی گزینه Modify Network ضربه بزنید. سپس از قسمت IP Settings گزینه Static را انتخاب کرده و DNS را تغییر دهید. در نهایت با انتخاب گزینه save و اتصال به اینترنت WiFi وارد برنامه اسپاتیفای می‌شوید.

رفع مشکل no internet connection

اگر می‌خواهید بدانید که در صورت بروز خطای عدم اتصال به اینترنت چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید؟ باید به شما بگوییم که در صورت بروز این خطا، یک فیلترشکن را دانلود و نصب کنید. سپس اسپاتیفای را باز کرده و بدون مشکل به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش دهید. در صورت مواجه شدن با ارور you can only use spotify abroad ۱۴ days با خرید اشتراک، اکانت خود را پریمیوم کنید.

آسان‌ترین روش نصب اسپاتیفای در اندروید 

از آنجایی که اسپاتیفای به یک اپلیکیشن محبوب پخش موسیقی تبدیل شده، کاربران زیادی این برنامه را جایگزین پخش‌کننده موسیقی در تلفن‌های همراه مجهز به سیستم اندروید می‌کنند. روش‌های مختلفی برای پاسخ به این سوال وجود دارند که چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید. اما آسان‌ترین روش‌های نصب اسپاتیفای در اندروید عبارتند از:

نصب از برنامه گوگل پلی

گوگل پلی یا پلی استور یکی از برنامه‌های موجود در گوشی‌های سامسونگ و شیائومی است که برای نصب برنامه‌ها کاربرد دارد. شما می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در این برنامه، به دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای برای پخش موسیقی بپردازید. برای نصب این برنامه از پلی استور مراحل زیر را دنبال کنید:

1.         وارد پلی استور شوید.

2.         در نوار جستجوی پلی استور، Spotify را بنویسید و جستجو کنید. برنامه Spotify musuc به عنوان اولین پیشنهاد در این برنامه نمایش داده می‌شود. (لوگو دایره‌ای سبز رنگ با سه خط مشکی)

3.         با کلیک روی گزینه install یا نصب کردن منتظر دانلود و نصب برنامه شوید.


4.         بعد از نصب، لیستی از دسترسی‌های لازم نمایش داده می‌شود که با فشردن گزینه accept باید آن را قبول کنید.

5.         با کلیک روی گزینه open وارد برنامه می‌شوید و این برنامه هم در فهرست برنامه‌های تلفن همراهتان قرار می‌گیرد.

نصب از برنامه بازار

گوگل پلی در اندروید مشابه اپل استور در گوشی‌های آیفون است که به عنوان اولین برنامه برای دانلود برنامه‌های دیگر پیشنهاد می‌شود. اما گزینه‌های ایرانی زیادی مانند نرم‌افزار بازار هم وجود دارند که در پاسخ به سوال چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید این برنامه را هم پیشنهاد می‌کنیم. برای نصب اسپاتیفای از طریق نرم‌افزار بازار مراحل زیر را دنبال کنید:

1.         وارد برنامه بازار شوید.

2.         عبارت Spotify را در نوار جستجو بنویسید و جستجو کنید. در برنامه بازار می‌توانید از طریق نام فارسی اسپاتیفای هم به دنبال این برنامه باشید.

3.         این برنامه را با نام Spotify – اسپاتیفای و همان لوگوی اصلی در بازار می‌بینید.

4.         اکنون روی دکمه نصب کلیک کنید تا فرایند دانلود و نصب آن آغاز شود.

5.         در آخر با فشردن گزینه اجرا وارد برنامه شوید و آن را به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید.

خرید اکانت پریمیوم از معتبرترین سایت‌ها

تا اینجا روش‌های متنوعی برای چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید معرفی کردیم. اما آسان‌ترین روش پیشنهادی برای نصب این برنامه کاربردی، خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای است. با خرید این اکانت علاوه بر نصب آسان می‌توانید از امکانات پیشرفته‌ای مانند عدم نمایش تبلیغ، دانلود آفلاین موزیک و... استفاده کنید. پیشنهاد ما این است از طریق سایت‌های معتبر و با پرداخت اشتراک ماهیانه یا سالیانه، اکانت خود را پریمیوم کنید.

سخن آخر

اینکه چگونه وارد اسپاتیفای شویم در اندروید به یکی از دغدغه‌های متداول کاربران این برنامه تبدیل شده است که جواب ساده و راحتی هم دارد. برای لود شدن Spotify باید به اینترنت WiFi متصل شوید. سپس با نصب برنامه از Google play گزینه Log in یا Sign up را انتخاب کرده و به حساب خود وارد شود. پس از ورود موفق به برنامه حالا می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید و لذت ببرید.

برچسب ها : آموزش نصب اسپاتیفای,اسپاتیفای,موزیک پلیر,نصب اسپاتیفای,گوشی اندروید