حساب پرایم ویندزور؛ لینک دانلود پلتفرم های معاملاتی برای "windsor prime"

 بررسی حساب پرایم ویندزور و پلتفرم معاملاتی مناسب آن.

بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فارکس است که فعالیت خود را در سال 1988 آغاز کرد. دفتر مرکزی این بروکر در قبرس واقع شده و انواع حساب های کاربری را ارائه می دهد. در این میان حساب پرایم ویندزور مزایای خاصی دارد که منجر شده تا بسیاری از تریدر های فارکس از این حساب استفاده کنند. با ما همراه باشید تا هر آنچه که در مورد حساب Prime ویندزور نیاز است بدانید را به شما معرفی کنیم.

حساب Prime ویندزور؛ مراحل افتتاح حساب پرایم ویندزور

حساب پرایم ویندزور برای سرمایه ‌گذاران مبتدی ایده‌آل است. کاربران برای معاملات خود بر روی این حساب کمیسیون پرداخت نمی کنند و کمترین اسپرد معاملات حساب پرایم از 1.0 پیپ شروع می شود. حداکثر لوریج در این حساب 1000 و حداقل مقدار واریزی 50$ است.

برای افتتاح حساب پرایم ویندزور باید مراحل زیر را طی کنید:

·            ارائه اطلاعات در فرم ثبت نام ویندزور؛

·            انتخاب نوع حساب ویندزور؛

·            آپلود مدارک احراز هویت؛

·            واریز و برداشت وجه در حساب پرایم ویندزور.

ارائه اطلاعات در فرم ثبت نام ویندزور

برای ایجاد حساب پرایم ویندزور در ابتدا باید فرم ثبت نام را تکمیل کنید. این فرم شامل اطلاعات شخصی، تماس، کشور محل سکونت و ... است. دقت کنید که تمام اطلاعات را به درستی وارد کنید چرا که این اطلاعات برای احراز هویت شما استفاده خواهند شد.

انتخاب نوع حساب ویندزور

بروکر ویندزور دو نوع حساب اصلی را به مشتریان خود ارائه می دهد: حساب Prime و حساب Zero . هر کدام از این حساب ها ویژگی های خاص خود را دارند و برای گروه خاصی از معامله گران مناسب هستند؛ حساب پرایم ویندزور برای تریدر های زیر مناسب است.

·            معامله‌گران تازه‌کار که قصد دارند تا با سرمایه کم شروع کنند؛

·            افرادی که به دنبال اسپردهای پایین هستند؛

·            تریدرهایی که به دنبال معافیت از پرداخت هزینه کمیسیون هستند؛

·            افرادی که با اهرم بالا معامله می کنند؛

·            معامله‌گران مسلمانی که با حساب اسلامی بدون سواپ کار می‌کنند.

اگر فکر می کنید که پرایم حساب مناسبی برای شما نیست، اصلا نگران نباشید! ویندزور حساب های دیگری هم دارید که برای آشنایی با آنها تنها کافی است تا مقاله های انواع حساب در بروکر ویندزور، بونوس 30 دلاری ویندزور، آموزش کپی ترید ویندزور، آموزش ویندزور بروکرز، شارژ حساب ویندزور با پرفکت مانی، فرم ثبت نام در ویندزور بروکرز و ... را در رسانه های تخصصی بررسی بروکر ها ازجمله ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade، تریدرز یونیون Traders Union، فارکس پیس آرمی ForexPeaceArmy و دیگر رسانه ها مطالعه کنید.

آپلود مدارک احراز هویت

برای تکمیل فرآیند افتتاح حساب، باید مدارک هویتی خود را آپلود کنید. این مدارک شامل تصویر کارت شناسایی معتبر (مانند کارت ملی یا گذرنامه) و مدرکی برای تایید آدرس (مانند قبض آب یا برق) هستند. دقت کنید که مدارک ارسالی باید معتبر و دارای تاریخ اعتبار باشند.

واریز و برداشت وجه در حساب پرایم ویندزور

بروکر ویندزور روش های متنوعی را برای واریز و برداشت وجه ارائه می دهد. این روش ها شامل کارت اعتباری، انتقال بانکی، ویزا کارت و مستر کارت می باشند.

برای واریز به حساب پرایم ویندزور، حداقل مبلغ 50 دلار مورد نیاز است که شما می توانید با استفاده از یکی از روش های اشاره شده، حساب خود را شارژ کنید.

کاربران از طریق کارت های اعتباری و نقل و انتقال بانکی می توانند حساب خود در کارگزاری ویندزور را شارژ کنند.

دانلود پلتفرم های معاملاتی ویندزور برای حساب پرایم

برای انجام معاملات در حساب Prime ویندزور به یک پلتفرم معاملاتی نیاز دارید. بروکر ویندزور از پلتفرم معتبر متاتریدر 4 پشتیبانی می کند. این بروکر همچنین اپلیکیشن معاملاتی برای تلفن های همراه نیز دارد.

·            لینک دانلود متاتریدر 4 نسخه دسکتاپ برای حساب پرایم ویندزور:

https://download.mql5.com/cdn/web/windsor.solutions.ltd/mt4/windsorbrokers4setup.exe

·            لینک دانلود اپلیکیشن موبایلی ویندزور برای اندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.windsorbrokers.userportal&utm_device=mobile&pid=Direct_App_Download&af_js_web=true&af_click_lookback=30d&utm_content=app_lp&utm_source=app&shortlink=3f06f7cc&utm_medium=direct_download&utm_campaign=App_install&utm_placement=lp.com&c=App_Install_Android&utm_cp1=1&utm_cp2=2

·            لینک دانلود اپلیکیشن موبایلی ویندزور برای iOS:

https://apps.apple.com/CY/app/id1475915587?mt=8&utm_device=mobile&pid=Direct_App_Download&af_js_web=true&utm_content=app_lp&utm_source=app&shortlink=7f589df1&utm_medium=direct_download&utm_campaign=App_install&utm_placement=lp.com&c=App_Install_Apple&utm_cp1=1&utm_cp2=2

پس از دانلود و نصب پلتفرم معاملاتی با وارد کردن اطلاعات حساب Prime ویندزور می توانید ترید را آغاز کنید.

نتیجه گیری از «حساب پرایم ویندزور» و نظر نویسنده:

حساب پرایم ویندزور ویژگی های جذاب و متنوعی دارد. حداقل واریزی 50 دلاری، عدم وجود کمیسیون بر روی معاملات، اسپرد از 1 پیپ و لورج 1:1000، حساب Prime ویندزور را به گزینه ای ایده آل برای معامله گران بازار فارکس تبدیل کرده است. در این مقاله به طور کامل به سوال " حساب پرایم ویندزور چیست" پاسخ دادیم. فرقی نمی کند از حساب پرایم استفاده کنید یا زیرو، همواره اصول مدیریت ریسک را رعایت کنید و تنها مبلغ اندکی از سرمایه خود را به معامله در بازار فارکس اختصاص دهید.

منابع: ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytradeوب سایت رسمی بروکرز ویندزور winsorbrokers.comویکی اف ایکس WikiFX

سوالات متداول:

آیا امکان تبدیل حساب پرایم به حساب زیرو وجود دارد؟

بله، در صورت افزایش تجربه و سرمایه، می توانید درخواست ارتقای حساب خود به زیرو را به پشتیبانی ویندزور ارائه دهید.

حداقل مبلغ واریز به حساب پرایم ویندزور چقدر است؟

حداقل مبلغ واریز برای حساب پرایم ویندزور 50 دلار است.

آیا امکان استفاده از حساب اسلامی (بدون سواپ) در حساب پرایم وجود دارد؟

بله، در حساب پرایم ویندزور امکان استفاده از حساب اسلامی بدون سواپ شبانه وجود دارد.