نقشه ائتلاف سعودی برای بمباران انبارهای غذایی سازمان ملل در یمن

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، نسبت به نقشه ائتلاف متجاوز سعودی برای بمباران انبارهای نهادهای امدادرسانی وابسته به سازمان ملل در استان الحدیده هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پست توئیتری خود نوشت: ائتلاف متجاوز سعودی و هم پیمانانش قصد دارند انبارهای نهادهای امدادرسانی بین‌المللی را در استان الحدیده واقع در غرب یمن بمباران کنند.
وی در ادامه افزود: این اقدام قرار است به این بهانه صورت پذیرد که در این انبارها، سلاح نگه‌داری می‌شود. هم چنین ائتلاف عربستان قصد دارد مناطق مسکونی و مملو از جمعیت را بمباران کند و تریبون‌های رسانه‌ای وابسته به آن نیز دست به توجیه این حملات وحشیانه می‌زنند.
پیشتر یکی از وزرای دولت مستعفی یمن، نیروهای انصارالله را به نگه‌داری سلاح در انبارهای وابسته به نهادهای سازمان ملل در منطقه الحمادی واقع در استان الحدیده متهم کرده بود.


حمله موشکی یمنی‌ها به پایگاه ارتش عربستان در نجران
یگان موشکی انصارالله یک پایگاه تازه تاسیس شده ارتش عربستان در نجران را هدف قرار داد.
به گزارش المیادین، یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان موشکی انصارالله یمن با یک موشک بالستیک، پایگاه تازه تاسیس ارتش عربستان در نجران را هدف قرار داد.این درحالی است که رسانه‌های عربستان مدعی شده‌اند که پدافند هوایی این کشور موشک شلیک شده انصارالله به سمت نجران را رهگیری کرده است.
ازسوی دیگر، یک منبع یمنی گفت: نیروهای ارتش یمن به مواضع نیروهای منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن در منطقه‌های "حریب نهم"، "نهدین" و "التبه الحمراء" حمله کردند که در پی این حملات چند تن از نیروهای منصور هادی کشته و زخمی شدند.
در همین راستا، یک منبع نظامی دیگر اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی کنترل مناطقی در شرق "جبل النار" را به دست گرفتند و در این عملیات نیز چند تن از نیروهای ائتلاف متجاوز عربی کشته شدند.
این منبع در ادامه گفت: عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی در "الحدیده" نیز ادامه دارد و در این عملیات نیز دو خودروی نظامی ائتلاف عربی منهدم و چند نیروی کشته و زخمی شدند.
سایر اخبار این روزنامه
واردات کالا بدون انتقال ارز آزاد شد اشپیگل گزارش داد نهاد مالی مستقل اروپا برای دور زدن تحریمهای آمریکا علیه ایران تا آبان ایجاد می‌شود توسل به نردبان تخریب – 5 اعتماد عمومی دبیرکل سازمان ملل: «قدرت نرم» آمریکا رو به زوال است نقشه ائتلاف سعودی برای بمباران انبارهای غذایی سازمان ملل در یمن مراسم تشییع پیکرهای 135 شهید دفاع مقدس برگزار شد با حکم دکتر روحانی؛ دکتر ولی‌الله سیف به عنوان«مشاور رئیس‌جمهور در امور پولی و بانکی» منصوب شد سخنگوی وزارت امور خارجه: هیچ کشوری درباره امنیت ملی خود مماشات نمی‌کند رئیس کنفدراسیون صادرات: صادرکنندگان ناچار به بازگشت ارز هستند وزیر راه و شهرسازی خبر داد: پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن، منتظر تصویب شورای پول و اعتبار برای اجرای طرح شوم «معامله قرن»؛ آمریکا پیشنهاد رشوه به فلسطینی‌ها داد با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو قرارداد سرمایه‌گذاری 225 میلیارد تومانی اجرای تاسیسات فاضلاب سه شهر فولادشهر، ایمانشهر و دهق اصفهان به امضاء رسید شهردار منطقه یک تهران خبرداد رهاسازی 170 هزار متر از اراضی پارک «جمشیدیه» از دست جاعلان