فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل چشم هزاران پرسپولیسی کاشیما قهرمان آسیا شد

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیماآنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم ژاپنی مقابل چشمان هزاران هوادار پرسپولیس قهرمان آسیا شود.
به گزارش ایرنا، از ساعت 18:30 روز گذشته (شنبه) در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران به مصاف کاشیماآنتلرز ژاپن رفت. بازی رفت با برتری 2 - صفر نماینده ژاپن همراه شده بود و این تیم در مجموع به قهرمانی دست یافت.
نخستین موقعیت گل پرسپولیس در دقیقه دوم بازی ایجاد شد. شوت علی علیپور روی یک ضد حمله سریع، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقایق ابتدایی بازی، توپ بیشتر در اختیار بازیکنان کاشیما بود. هواداران به شدت پرسپولیس را تشویق می‌کردند اما حساسیت بالای بازی روی عملکرد هر دو تیم به خصوص نماینده فوتبال ایران تاثیر منفی گذاشت.


در دقیقه 14 سانتر بازیکنان کاشیما به دویی شوما رسید اما شوت خطرناک این بازیکن به اوت رفت.
در دقیقه 16 کرنر پرسپولیسی‌ها با ضربه سر مدافعین حریف به میانه زمین برگشت و مقابل شجاع خلیل‌زاده افتاد اما شوت محکم این بازیکن با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 21 علیرضا بیروانوند کار خطرناکی انجام داد و درحالی که توپ را در اختیار داشت، مقابل دروازه خودش بازیکن حریف را دریبل زد.
در دقیقه 27 علیپور روی سانتر بشار رسن توپ را با ضربه سر به سوی دروازه کاشیما زد اما دروازه بان حریف این توپ را مهار کرد.
در دقیقه 28 درحالی که شجاع خلیل‌زاده به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود، آبه بازیکن حریف توپ را به بیرون نزد و به بازی ادامه داد. همین موضوع باعث شد برای لحظاتی بازیکنان دو تیم درگیر شوند.
در دقایق میانی نیمه اول، بازی تب و تاب کمتری داشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.
در دقیقه 39 بشار رسن با یک حرکت انفرادی زیبا به آستانه دروازه کاشیما رسید اما ضربه او را دروازه بان این تیم مهار کرد.
در دقیقه 42 شوت محکم احمد نوراللهی را دروازه بان کاشیما به میدان برگشت داد و آدام همتی تلاش کرد از توپ برگشتی استفاده کند اما مدافعین حریف اجازه کار را به او ندادند.
بازی بیشتر در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود اما سرخپوشان برای موقعیت های خطرناک چندان موفق نبودند.
در دقیقه 64 علیپور با ضربه‌ای خطرناک دروازه کاشیما را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
از دقیقه 65 محسن ربیع‌خواه به جای آدام همتی وارد زمین شد. یک دقیقه پس از این تعویض محمد انصاری دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. احسان علوان زاده از دقیقه 69 به جای انصاری وارد زمین شد.
در دقیقه 74 شایان مصلح پس از برخورد با مدافع حریف، در گوشه محوطه جریمه کاشیما سرنگون شد اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید که داور تصمیم درستی گرفته است.
در دقیقه 78 علیپور بازهم روی سانتر رسن صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا یک موقعیت دیگر هم از دست برود.
در دقایق پایانی مسابقه، بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کردند با بازی مستقیم صاحب موقعیت شوند.
«ابوبکر ال کهف» از عمان قضاوت این بازی را برعهده داشت.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به کمپین «هم‌صدا در برابر تحریم» گزارش می‌دهد جهانبخش محبی نیا ترامپ و خطر جنگ طرح انتقال آب کرج به تهران اکوسیستم منطقه را تهدید می‌کند؟ مرگ در انتظار «جاده چالوس» «ابتکار» مذاکرات صلح طالبان و کابل در مسکو را بررسی می‌کند معمای صلح در افغانستان به بهانه هفته ملی دیابت، تلاش‌ها برای کاهش دردسرهای بیماران دیابتی بررسی شد قصه یک «حلقه آبی» «ابتکار» از گلایه اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره موضع خارج از عرف کدخدایی گزارش می‌دهد «ابتکار» از تغییر رویکرد اصولگرایان و روحانی نسبت به یکدیگر گزارش می‌دهد چرخش استراتژیک محمدجواد ظریف: در مورد FATF نباید از ترس مرگ خودکشی کرد مهدی مشهور کارگردان «خاموشخانه» در گفت‌وگو با «ابتکار»: تئاتر برای لذت‌بردن نیست! فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل چشم هزاران پرسپولیسی کاشیما قهرمان آسیا شد محمدجواد ظریف: در مورد FATF نباید از ترس مرگ خودکشی کرد