رئیس سازمان انرژی اتمی: گزارش تعاملات در عرصه علوم و فنون هسته‏ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد

معاون رئیس‏جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: گزارشی در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی سازمان انرژی اتمی، علی‏اکبر صالحی روز شنبه در دیدار با رئیس‏جمهوری، گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت‏های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران ارائه کرد و رئیس‏جمهوری با توجه به برنامه‏های مصوب این دستگاه رهنمودهایی برای بهبود روند فعالیت‏ها ارائه کرد.
صالحی با اشاره به اینکه دیدار وزراء و روسای دستگاه‏ها با رئیس‏جمهوری به‏صورت دوره‏ای و منظم انجام می‏شود، اظهار کرد: رئیس‏جمهوری در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط، به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت‏ها و برنامه‏های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفتند.
وی افزود: رئیس‏جمهوری ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه‏شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز در زمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال 98 مطرح کردند.


رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: به دلیل اشراف رئیس‏جمهوری بر موضوعات هسته‏ای، وی همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی در حوزه هسته‏ای را پیگیری می‏کنند.
صالحی اضافه کرد: در این جلسه توضیحات لازم در باب فعالیت‏ها و برنامه‏های کوتاه‏مدت، میان‏مدت و بلندمدت سازمان ارائه شد و بنا بر صلاح‏دید رئیس‏جمهوری مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسور، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها در زمان مقرر از سوی دولت اعمال شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد.
سایر اخبار این روزنامه
کیهان کلهر در آخرین کنسرتش برای سیل‌زدگان نواخت فریادِ «شهر خاموش» ژوبین صفاری استعدادسوزی زیر سایه انحصارطلبی «ابتکار» از اهداف پیدا و پنهان طرح تحقیق و تفحص از مجلس گزارش می‌دهد شفاف‌سازی آری، مچ‌گیری نه گسترش جنبش‌های ضد واکسیناسیون در جهان باعث افزایش ابتلا به برخی بیماری‌ها شده است پاسخ کارشناسان به طرفداران سدسازی در ایران چیست؟ سیل دوباره سدسازی در راه ایران! محمدجواد ظریف در واکنش به اظهارات اروپایی‌ها تصریح کرد که هیچ منعی برای غنی‌سازی ایران وجود ندارد «ابتکار» از خیز اصولگرایان برای انتخابات 98 گزارش می‌دهد هوای مه‌آلود فصل ائتلاف اصولگرایان شکاف عظیمی میان نظام آموزشی و نظام کاری وجود دارد بحران بیکارای فارغ‌التحصیلان رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس‌جمهوری برای برداشت از صندوق توسعه ملی: اقدامات لازم برای جبران خسارات از محل‌های موجود را سریعا آغاز کنید جهانگیری در جلسه شورای عالی آب: صیانت از حریم طبیعت باید بدون مماشات پیگیری شود رئیس سازمان انرژی اتمی: گزارش تعاملات در عرصه علوم و فنون هسته‏ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد آسیب‏شناسی سیلاب‏های اخیر و تعیین نقشه راه