مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی: مذاکره با سرمایه گذاران خارجی ادامه دارد

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تداوم مذاکره با سرمایه‌گذاران خارجی صنعت پتروشیمی ایران خبر داد.
به گزارش وزارت نفت، حسین علیمراد درباره سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی ایران گفت: جذب سرمایه‌های خارجی، تابعی از شرایط بین‌الملل و همکاری‌ها میان ایران و دیگر شرکت‌ها و کشورهای دنیاست.
وی افزود: هم‌اکنون روابط ایران با شرکت‌ها و کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی براساس برد - برد روند جدید ویژه خود را تجربه می‌کند و این‌گونه نیست که راهبرد منفی یک کشور، روی راهبرد دیگر کشورها اثر مستقیم، همسو و سریع بگذارد.
مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت‌های خارجی به‌ویژه شرکت‌های آسیایی با در نظر داشتن شرایط و مزیت‌های صنعت پتروشیمی ایران و با وجود همه تبلیغات منفی کنونی پس از خروج ایالات متحده از برجام، همچنان مایل به همکاری هستند.


علیمراد به حضور دوباره یک کنسرسیوم سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران اشاره و تصریح کرد: مذاکرات لازم با این کنسرسیوم انجام شده است.
وی اظهار کرد: این گروه سرمایه‌گذاری به ما اطمینان داد که به دنبال اجرای پروژه در طرح‌های صنعت پتروشیمی هستند و حتی از ما درخواست کمک برای تسریع انجام فرآیندهای اجرای پروژه را داشتند.
مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه دولت به دنبال آغاز هرچه سریع‌تر این سرمایه‌گذاری است، گفت: این کنسرسیوم خود سازوکارهای لازم را برای موانع پیش رو دارد.
سایر اخبار این روزنامه
تصویب بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال 98 مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی: مذاکره با سرمایه گذاران خارجی ادامه دارد سید عمار حکیم در دیدار کاردار آمریکا در بغداد: عراق می‌تواند میانجی ایران و آمریکا باشد انتقاد یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا از سیاست‌های ترامپ در قبال ایران منابع امنیتی عراق: انفجار منطقه سبز طرح خود آمریکاست خودزنی آمریکا در بغداد ترامپ: کسی نیستم که با ایران وارد جنگ شوم با تصویب مجلس مجرمان اسیدپاشی قصاص می‌شوند رئیس کل بانک مرکزی: بسیاری از نوسانات بازار ارز سیاسی است مذاکره وزیر امور خارجه عمان با ظریف در تهران رئیس سازمان دامپزشکی: ایران با انتقال فناوری در تولید30 نوع واکسن خودکفا می‌شود به بهانه سالروز انجام عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد 61 فتح خرمشهر؛ برگ زرینی ازتاریخ ایران 26 دانشگاه ایران در جمع 963 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند مدرک تخصصی به پیشکسوتان قرائت قرآن اعطا می‌شود مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی: مذاکره با سرمایه گذاران خارجی ادامه دارد مذاکره وزیر امور خارجه عمان با ظریف در تهران وزیر امور خارجه خطاب به ترامپ: وقت آن نرسیده که لجنزار را تخلیه کنید؟ با حضور دکتر جهانگیری؛ موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک افتتاح شد ایران حادثه تروریستی مین‌گذاری در مسیر راه آهن خواف – هرات را محکوم کرد