واکنش مجید انصاری به انتقادها از خنده‌های روحانی در نیویورک: ‌حسادت کودکانه دارند

خدا همه را هدایت کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با افتخارآمیز دانستن سخنرانی رئیس‌جمهوری در سازمان ملل متحد، در‌خصوص پاره‌ای انتقادات از خنده‌های او در دیدارهای دیپلماتیک گفت: من نمی‌دانم کسانی که انتقاد کرده‌اند انتظار داشتند روحانی با چهره عبوس و غضبناک آنجا وارد شود؟!
به گزارش جماران، حجت‌الاسلام مجید انصاری، سخنرانی رئیس‌جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل را «جامع»، «مستدل» و «افتخارآمیز» دانست و اظهار کرد: ایشان در بخش‌های مختلف به بیان مواضع حق جمهوری اسلامی پرداختند و در بخشی که مذاکره تحت فشار تحریم را رد کردند، در حقیقت بیان یک حقانیت و استدلال حقوقی محکمی هم پشت آن بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام یک سند بین‌المللی بود و دولت آمریکا با هویت حقوقی خودش آن را امضا کرده بود و شخص اوباما یا ترامپ مطرح نیست، یادآور شد: وقت یک دولت سندی حقوقی را امضا می‌کند و تعهدی می‌سپارد، در عرف حقوقی و موازین بین‌الملل باید برای آن احترام قائل باشد. آقای روحانی تاکید کردند با آمریکایی که این را نقض کرده و حاصل یک مذاکره طولانی را بر هم زده، چطور وارد مذاکره شویم؟ آن هم بعد از اعمال سنگین‌ترین فشارهای تحریمی بر مردم ایران که حتی در حوزه‌های بشردوستانه‌ای مثل غذا و دارو مردم ایران را تحت فشار قرار داده‌اند و خودشان هم هر روز می‌گویند که ما بی‌سابقه‌ترین تحریم را بر مردم ایران تحمیل کرده‌ایم. کدام آدم عاقل در چنین شرایطی مذاکره می‌کند؟!
وی در واکنش به سخنان کسانی که به لبخند رئیس‌جمهوری در دیدارهای دیپلماتیک ایراد گرفته‌اند، تاکید کرد: بیان چنین مطالبی خیلی مایه تعجب و تاسف است. نطق سراپا عزت، افتخار، استحکام، استدلال و اقتدار آقای روحانی که درحقیقت ترجمان بزرگواری و اقتدار مردم ایران در سازمان ملل بود را نادیده گرفتن است. کارنامه سیاهی که دولت ترامپ در حمایت از تروریست و ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه داشته‌اند را آقای روحانی به خوبی نمایش داد. آن نطق جانانه و دفاع از مواضع حق جمهوری اسلامی در برابر آمریکا را نادیده می‌گیرند و به یک لبخند گیر می‌دهند که لبخند با عزتمندی سازگار نیست.
سایر اخبار این روزنامه
روز موعود تو و روز اندوه ما بابکِ ابتکار آسمانی شد محمدعلی وکیلی آیا آمار فساد اثباتی امنیت‏ساز است؟ اتحادیه اروپا ایران را تهدید به خروج از توافق هسته‌ای کرد یک گام تا پایان برجام باز هم یک نمایش دیگر در روزهای اجرای عمومی توقیف شد سریال «تئاترهای توقیفی» و «مجوزهای بی‌اعتبار» عیسی کلانتری اخیرا در اظهاراتی از تخریب طبیعت ایران گلایه کرده است رئیس سازمان محیط‌زیست در نقش کنشگر «ابتکار» دلایل مشکلات در بخش کشاورزی را بررسی می‌کند آشفتگی، از کِشت تا قیمت کسری بودجه را برجسته می‌کنند تا دلال‌ها تبرئه شوند تشکیل وزارت بازرگانی جنبه فرعی اقتصاد کشور رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان: اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود رئیس‌جمهوری پس از بازگشت از نیویورک: هیچ وقت از مذاکره فرار نمی‌کنیم و ترسی از آن نداریم واکنش مجید انصاری به انتقادها از خنده‌های روحانی در نیویورک: ‌حسادت کودکانه دارند به یاد یار همیشگیِ ابتکار روز موعود تو و روز اندوه ما بابکِ ابتکار آسمانی شد