100 کشته و زخمی حاصل تجاوزات دو روزه صهیونیست ها به غزه

در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مناطق مختلف صهیونیست‌نشین در فلسطین اشغالی آماج موشک‌های مقاومت قرار گرفت. در این باره سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک 350 راکت و موشک از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی خبر داد. ازسوی دیگر تعداد شهدای فلسطینی در اثر حملات دو روزه رژیم صهیونیستی به 24 شهید و بیش از 80 زخمی افزایش یافت. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح دیروز موج تازه‌ای از حملات تجاوزگرانه خود را به نوار غزه از سرگرفتند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از ابتدای تنش 350 موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، گفت، آتشبارهای سامانه گنبد آهنین در منطقه جوش دان دو چندان شده‌اند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه غرب غزه در نزدیکی اردوگاه الشاطی را بمباران کردند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو حمله نیز به دو زمین کشاورزی در شهر غزه داشتند.
در ادامه پهپادهای رژیم صهیونیستی منزلی در منطقه شیخ عجلین در غرب غزه را هدف گرفتند. همچنین منزل یکی از فرماندهان گردان‌های القدس در شهر رفح در جنوب غزه بمباران شد.


به گزارش خبرنگار اسکای نیوز نیز در اثر حمله هوایی به موتور سیکلتی در محله الشجاعیه در شرق غزه دو فلسطینی به شهادت رسیدند.
در اثر حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب غزه دو فلسطینی شهید شدند که به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینی به 24تن افزایش یافت.
وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی آمار شهدای فلسطینی را 24 تن و تعداد زخمی‌ها را بیش از 80 تن اعلام کرد.
در مقابل چندین خمپاره از غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک شد که باعث شد آژیرها به صدا درآیند. مقاومت فلسطین منطقه نظامی کرم ابو سالم در شرق رفح و نیز یک خودروی نظامی در مرزهای غزه در نزدیکی دیوار حائل را با موشک بالدار هدف گرفت.
گردان‌های شهید ابو علی مصطفی به دفاع و واکنش خود به حملات دشمن ادامه داده و مواضع نظامی دشمن را با خمپاره و راکت هدف گرفت.
هلاکت یک صهیونیست بر اثر اصابت موشک مقاومت
گروه‌های مقاومت فلسطین از کشته شدن یک شهرک‌نشین بر اثر اصابت یک فروند موشک گروه‌های مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.
سایر اخبار این روزنامه
سخنگوی دولت اعلام کرد: 60 میلیون نفر مشمول احتمالی دریافت حمایت‌های اجتماعی معیشتی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: زلزله‌زدگان خانه و اتاقی اجاره کنند و ما اجاره آنها را می‌پردازیم دکتر جهانگیری در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی: وام معیشتی و کمک‌های بلاعوض به مردم آسیب دیده و زلزله‌زده پرداخت خواهد شد رشوه و اخاذی به پرونده استیضاح ترامپ اضافه شد مقتدی صدر: تظاهر کنندگان شبح دخالت آمریکا را از عراق دور کنند 100 کشته و زخمی حاصل تجاوزات دو روزه صهیونیست ها به غزه دستگیری تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جرم رشوه‌های کلان معاون حقوقی رئیس جمهور: قوه قضائیه باید راسا در مورد عناوین مجرمانه اقدام کند وزیر نیرو: 7500 کیلومتر رودخانه در اولویت لایروبی و آزادسازی است تحلیل سیاسی هفته قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از استقبال پرشور مردم استان‌های یزد و کرمان از کاروان دولت تدبیر و امید در جلسه هیات وزیران انجام شد؛ موافقت دولت با اختصاص اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان