وزیر اطلاعات: دشمنی آمریکا با ملت حق‌طلب ایران پیشینه‌ای دیرینه دارد

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز دانشجو، گفت: شانزدهم آذر مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و یادآوری می‌کند که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق‌طلب، پیشینه‌ای دیرینه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سیدمحمود علوی روز چهارشنبه(دیروز) با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد:‌ شانزدهم آذر، خاطره مقاومت جانانه فرزندان آزادی‌خواه و استکبارستیز را همچون لوحی زرّین در تارک تابناک این دیار شهیدپرور نمایان می‌سازد و مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و یادآوری می‌کند که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق‌طلب، پیشینه‌ای دیرینه دارد. این روز، شهادت مظلومانه سه تن از دانشجویان استکبارستیز، به دست عمّال رژیم سرسپرده پهلوی، سندی ماندگار را به رخ تاریخ می‌کشاند.
وی افزود: اکنون که آمریکای جنایتکار خبیث، با تحریم‌های بی‌سابقه اقتصادی و ایجاد ناامنی به قصد شکست جبهه انقلاب شکوهمند اسلامی که حاصل عمر گرانمایه حضرت امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) و خون پاک شهیدان‌مان است، بی‌شرمانه و با وقاحت تمام، هدف از ایجاد آشوب و تخطئه امنیت ملی را مقابله با اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) به منظور چپاول دگرباره بر منابع نفتی و حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌دارد.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: آمریکا برای دستیابی به این هدف شوم، با بهره‌کشی از اعوان و انصار گمراه مزدور منطقه‌ای خود از هیچ توطئه و شرارتی فروگذار نیست، هوشمندی علمی و سیاسی دانشجویان آگاه و بصیر و وقت‌شناس، دوشادوش سایر اقشار فهیم ملت، دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرده و درسی به دشمنان خواهند داد که دیگر سودای استیلا بر این خطّه شهید پرور را در سر نپرورانند.
علوی در این پیام، فرارسیدن «روز دانشجو» را به یکایک دانشجویان عزیز و قشر دانشگاهی تبریک گفت و از درگاه خداوند علیم، موفقیت‌های روزافزون این سربازان سنگر تقوی، علم و دانش را در سایه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه و الشریف) و تحت زعامت خردمند مقام معظم رهبری حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آرزو کرد.
سایر اخبار این روزنامه
پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه شمخانی درباره حوادث اخیر رافت اسلامی مبنا باشد محمدرضا ستاری چرا باید برجام را حفظ کنیم؟ «‏ابتکار» تازه‌ترین تحولات عراق را بررسی می‌کند چالش تشکیل دولت جدید در بغداد «ابتکار» از حضور کم‌تعداد و بی‏رمق جریان اصلاحات در ثبت‌نام انتخابات مجلس گزارش می‌دهد «ابتکار» برخی از نمایشگاه‌های هنری تهران در هفته آتی را مرور می‌کند هنر با بوی باران دلایل و تبعات افزایش پرونده‌های خطای پزشکی چیست؟ نیاز قصور پزشکی به نگاهی دوباره در گفت‌وگوی سیاوشی، ذوالقدر و مازنی با تئاتری‌ها مطرح شد در بودجه‌ریزی، فرهنگ «زیر فرش» هم نیست روحانی شرایط حفظ برجام را تبیین کرد شرط رئیس‌جمهوری برای ملاقات با ترامپ رئیس قوه قضائیه: شبکه ملی اطلاعات را به‏‏شدت دنبال خواهیم کرد مدیرکل جدید آژانس در گفت‏و‏گو با رویترز باید با مقامات ایران دیدار کنم آیت‌الله جنتی: مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات دقت لازم را داشته باشند محمد سالاری: این دولت هم به شیوه مدیریت پوپولیستی تن داد پوست‏اندازی اصولگرایان از قم امین جمشیدزاده - فعال سیاسی اصلاح‏طلب وزیر اطلاعات: دشمنی آمریکا با ملت حق‌طلب ایران پیشینه‌ای دیرینه دارد