هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: افراطیون برای مجلس بعدی و FATF نقشه کشیده‌اند

حشمت‌الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، نسبت به شکل‌گیری مجلسی افراطی هشدار داد.
فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه نباید مجلس آینده یک مجلس افراطی شود، افزود:من دغدغه این دارم که مجلس آینده افراطی شود. باید بپذیریم که عصر ترامپیسم می‌گذرد و مقطعی است در این شرایط نباید وارد فضای افراطی شویم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خیلی از کسانی که برای مجلس بعدی نقشه کشیدند و می‌خواهند اکثریت را در دست بگیرند در اولین برنامه خود از مجمع تشخیص خواهند خواست که پالرمو و "سی اف تی" را به مجلس برگردانند.
فلاحت پیشه تاکید کرد: این شروع سلسله نوسانات و شرایط چالشی است که ممکن است برای کشور هم شکل بگیرد. شبیه این رفتار را در مجلس هفتم هم شکل دادند، البته در آن مجلس یک نگاه توام با حسن نیت بود که درخواست برگشت قانون برنامه چهارم را دادند ولی در این شرایط فعلی که کشور نیازمند شفافیت است این تند شدن مجلس به ضرر کشور است.
وی گفت: رایی که قرار است به این لوایح مرتبط با FATF داده شود یک رای مصلحتی است و نباید به سمت تند کردن فضا تاثیرگذاری بر این رای پیش رفت.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد: 9 هزار میلیارد تومان از بخش فرار مالیاتی وصول شد هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: افراطیون برای مجلس بعدی و FATF نقشه کشیده‌اند رئیس‌جمهور امروز لایحه بودجه سال 99 را تقدیم مجلس می‌کند آغاز جنگ چریکی علیه آمریکا در شرق سوریه الحاق ناوشکن بایندر به نیروی دریایی ارتش و رونمایی از پهپاد سیمرغ احزاب و جمعیت‌ها همزمان با سراسر کشور؛ 125 هزار اصله نهال جنگلی در اراضی بیابانی استان اصفهان کاشته شد اوج گیری دوباره اعتراضات و تلفات جدید در عراق طی سالهای 89 تا 93 دادستان دیوان محاسبات جزییات تخلف نفتی یک میلیارد و 612 میلیون دلاری را اعلام کرد با تلاش وزارت خارجه دکتر مسعود سلیمانی آزاد و تحویل مقامات ایرانی شد پرداخت 270 میلیارد ریال خسارت به سیل‌زدگان خوزستان و لرستان به مناسبت هفته معلولان 16 اجرای خیابانی در محوطه تئاترشهر هیات حج ایران به عربستان رفت پرداخت 270 میلیارد ریال خسارت به سیل‌زدگان خوزستان و لرستان آغاز نام نویسی کنکور ارشد 99 مبارزه با آفات و حفاظت از نظام