دیدار سردار حاجی‌زاده با خانواده یک شهید سقوط هواپیما

سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، با خانواده شهیده «فاطمه محمودی» از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما دیدار کردند.
سردار حاجی‌زاده در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده شهیده محمودی گفت: این اقدام را دشمن بر ما تحمیل کرد. البته این موضوع نشان می‌دهد که امریکا از درون چقدر پوسیده است. حاجی‌زاده تصریح کرد: امریکایی‌ها از ما سیلی محکمی خوردند و این حرکت ادامه دارد. ضربات پی‌در‌پی ادامه خواهد داشت و انتقام خون شهدای هواپیمایی را هم از امریکایی‌ها خواهیم گرفت چرا که این حزن و عزا متعلق به ۸۰ میلیون نفر است. حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی، وزیر اطلاعات هم به همراه استاندار کرمان و تعدادی از مدیران، فرماندهان و نمایندگان استان کرمان در مجلس با حضور در جمع خانواده شهید مرادی از شهدای سانحه هوایی ضمن دلجویی و همدردی از خداوند متعال برای خانواده این نخبه علمی طلب صبر کرد.
تولیت آستان قدس رضوی هم در سفر به کرمان با حضور در منزل شهید «امیر مرادی» از شهدای سانحه سقوط هواپیما، با پدر و مادر این شهید در کرمان ابراز همدردی کرد. حجت‌الاسلام مروی در این دیدار، ضمن اهدای سنگ مضجع شریف حضرت ثامن‌الحجج (ع) به مادر شهید، از این خانواده برای حضور در غبارروبی حرم مطهر رضوی دعوت به عمل آورد. حجت‌الاسلام مروی با خانواده‌های «پورمحمدعلی» و «قریه میرزایی» از جان‌باختگان مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در کرمان نیز دیدار کرد.
در همین رابطه، رئیس کل دادگستری استان یزد با جمعی از مقام‌های بلندپایه قضایی و اداری با حضور در منزل شهید قربانی، از خانواده این شهید یزدی سانحه سقوط هواپیما دلجویی کرد.


غلامعلی دهشیری با عرض تسلیت به پدر شهید قربانی اظهار داشت: آنان نخبگانی در پی کسب علم و دانش بودند که آسمانی شدند و ان‌شاءالله به برکت خون به ناحق ریخته شهدای مقاومت، خداوند به شما خانواده‌های داغداران صبر و اجر عنایت نماید.
وی تصریح کرد: ریشه همه این مصائب، فتنه‌جویی‌های جرثومه فساد در منطقه و دولت تروریستی امریکاست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار هم با حضور در منزل پدر شهید میلاد قاسمی از جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراین با خانواده وی ابراز همدردی و از آنان دلجویی کرد.