نمی خواهند صدای مردم به رئیس جمهور برسد!

علی نظری‪-‬ در هفته‌ای که گذشت جناب آقای روحانی به همت دفتر ارتباطات و ستاد رسانه‌های ریاست جمهوری، جلسه‌ای با مدیران محترم برخی از رسانه‌های کشور داشتند.
روزنامه‌های اصلاح‌طلب بعنوان صدای مردم توسط کاتالیزورهای دفتر رئیس جمهور از حضور در این مراسم محروم شدند تا اعتراض مردم و بویژه اقشار ضعیف جامعه که از وضعیت اقتصادی کشور به تنگ آمده اند،به سمع ریاست محترم جمهور نرسد.البته مدیران رسانه‌های محذوف در جلسه کذایی هیچ کدام برای تماشای چهره رئیس جمهور مشتاق حضور در این جلسه نبوده اند، زیرا چون همواره مفتخر به تماشای خنده‌های آنچنانی جناب روحانی از طریق جعبه جادویی(تلویزیون)هستند. طیفی که این روزها مدیریت اطلاع رسانی در دفتر رئیس جمهور را برعهده دارد با استفاده از امکانات دولت فعلی مشغول اقدامات خاص انتخاباتی برای۱۴۰۰ هستند،آنهم برای کاندیداتوری احتمالی جناب آقای لاریجانی در تلاش مضاعف هستند.
فراموش نمی‌کنیم در سال ۹۶ جناب آقای روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی برخی از مدیران دولت را موردانتقاد شدید قرار داد.جمله معروف "مدیرانی که پاشنه گیوه خویش را ور نکشیده اند" اشاره به آن دسته از مدیرانی بود که در انتخابات نسبت به حمایت از روحانی بی‌تفاوت بودند یا پنهانی به ستادهای رقیب آقای روحانی تردد داشتند!!
آقای رئیس جمهور در انتخابات ۹۶ از مجاهدان کارزار انتخابات یاری جست، اما همین آقای روحانی بعد از استقرار مجدد بر صندلی خوش رنگ پاستور،غنائم حاصل از پیروزی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به مجاهدان روز شنبه اعطا نمود.
آقای رئیس جمهور عزیز، اشکالی ندارد حدود یک سال و نیم دیگر جنابعالی بعنوان رئیس جمهور سابق در آرشیو سیاسی ایرانیان شناخته می‌شوید، اما از نگاه رسانه‌های حامی شما به صفت وفادار به دوستان و حامیان انتخاباتی شناخته نخواهید شد. آقای رئیس جمهور بیایید در سال آخر حضور در پاستور زود رنجی را کنار بگذارید،روزنامه‌هایی که صدای مردمند را بخاطر انعکاس اعتراض مردم محترم بشمارید. مخلص کلام اینکه جناب آقای روحانی عزیز روزنامه‌های مستقل و آزاد دریچه‌های جامعه مدنی هستند،لطفا به حرمت میلیونها رایی که در ۲۴ خرداد۹۲ و ۲۹ اردیبهشت۹۶ به شما داده شد روزنامه‌های حامی دیروز این دولت را غیر خودی نپندارید.