واکنش جهانگیری به تخریب خانه یک زن در بندرعباس

معاون اول رئیس جمهوری طی پی نوشتی بر گزارش تخریب خانه یک زن در بندرعباس، ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، در دستوری به استانداران سراسر کشور تاکید کرد: لازم است کلیه دستگاه های استان قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ نباید اقدام به تخریب نمایند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل دستور معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است: استانداران محترم
متاسفانه گاهی شاهد اینگونه حوادث دردناک می باشیم که روح و جان انسان را آزار می دهد. لازم است به کلیه دستگاه های استان ابلاغ شود که قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن، نباید اقدام به تخریب نمایند. یادآور می شود علاوه بر اعتبار دستگاه های ذیربط، همه ساله سازمان برنامه و بودجه کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتباراتی را به مسکن محرومان اختصاص می دهند که می توان از آنها استفاده کرد.
سایر اخبار این روزنامه
چنگیز جلیلوند درگذشت خاموشی حنجره طلایی دوبله ایران کورش الماسی پارادوکس تاریخ و توسعه شرایط مذاکره مجدد فراهم خواهد شد؟ بازگشت به برجام؛ خیلی دور خیلی نزدیک چرا فقط صنوف باید هزینه کرونا را بپردازند؟ اصناف همچنان چشم‌‌انتظار تحقق وعده‌های کرونایی دولت تحرکات پمپئو در سفرهای اخیرش به اروپا و خاورمیانه ادامه دارد سه دلیل خطرناک برای حمله به ایران «ابتکار» آثار و پیامد عرضه خودرو و مسکن در بازار سرمایه را بررسی کرد اما و اگرهای بورسی شدن خودرو و مسکن محدودیت‌های جدید هنوز به کاهش ترددها منجر نشده است عدم تناسب شرایط تهران با یک شهر کرونازده دلیل افزایش قیمت‌ها از زبان وزیر اقتصاد سخنگوی وزیر امور خارجه: آمریکا راهی جز احترام به حقوق ملت ایران ندارد واکنش جهانگیری به تخریب خانه یک زن در بندرعباس مجتبی ذوالنور: به حضرت عباس هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست اجرای دور جدید سیاست‌های حمایتی دو یارانه جدید را چه کسانی می‎گیرند؟ معاون اول قوه قضائیه: اگر در رسیدن به اهداف انقلاب کوتاهی‌ شده باید نواقص را رفع کنیم