رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت: مدیران به گزارش‌های کم‌کاری و روابط ناسالم، حساس باشند

رئیس جمهور صیانت از محیط زیست را از اولویت‌های کشور دانست و با تاکید بر اهمیت آن، گفت: نباید اجازه داد افراد و دستگاه‌های صاحب نفوذ، سلامت محیط زیست و مردم را به مخاطره بیندازند.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت با تاکید بر رعایت مقررات محیط زیستی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و تولیدی، و لزوم تهیه پیوست زیست محیطی، اظهار داشت: در رعایت مقررات مربوط به حفظ محیط زیست نباید به هیچ عنوان چشم‌پوشی کرد؛ ضمن اینکه نباید با سخت‌گیری‌های بی‌مورد، مانع از اجرای پروژه‌های بزرگ شد. رئیسی با تاکید مجدد بر رعایت انضباط اداری و حضور منظم کارکنان در محیط کار، گفت: مراقبت از سلامت رفتاری کارکنان و اعمال نظارت‌های سازمانی برای پیشگیری از مفاسد اداری و رشوه و اختلاس ضروری است و هیچ گونه فساد اداری و اقتصادی قابل تحمل نیست و باید همه مدیران به گزارش‌های کم‌کاری، فساد و روابط ناسالم، حساس باشند.
رئیسی همچنین بر اجرای به‌موقع و بدون کم و کاست قوانین در همه ‌دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه بخش‌های دولتی تاکید کرد.
سایر اخبار این روزنامه
اهالی مطبوعات از معاون مطبوعاتی جدید چه می‌خواهند؟ آزادی بیان، گره‌گشای اعتماد دوباره افکار عمومی علیرضا صدقی مخاطرات فروپاشی اجتماعی معاون متوسطه آموزش و پرورش بازگشایی مدارس تابع واکسیناسیون محصلان نیست روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟ پایان روزه سکوت این دو نفر باز هم گزافه‌گویی علی‌اف ایران را به بهانه‌جویی متهم کرد بازار سرمایه قوی متکی به بخش واقعی اقتصاد است بورس در انتظار مدیران تازه‌نفس نتایج انتخابات پارلمانی چه پیامی برای ایران دارد؟ جنجال انتخابات در عراق رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت: مدیران به گزارش‌های کم‌کاری و روابط ناسالم، حساس باشند سخنگوی قوه قضائیه: آزادی آذری جهرمی با قرار تامین کیفری سردار حاجی زاده: سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه در سراسر کشور مستقر هستند هاآرتص با اشاره به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران: برقراری روابط تهران و ریاض پایان ائتلاف ضد ایرانی خواهد بود گفت‌و‌گوهای باز طالبان و آمر‌یکا به میزبانی قطر