سخنگوی قوه قضائیه: آزادی آذری جهرمی با قرار تامین کیفری

ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده شکایت دو هزار اهوازی و مدعی العموم از محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات اظهار کرد: در خصوص این فرد، با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از دستور قضائی و استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی، پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شده است.
به گزارش مهر، سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد: این فرد احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تامین کیفری آزاد شده است. در آن مرحله، آخرین دفاع از این فرد اخذ نشده بود. بعد از آن، مجدداً شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.
سایر اخبار این روزنامه
اهالی مطبوعات از معاون مطبوعاتی جدید چه می‌خواهند؟ آزادی بیان، گره‌گشای اعتماد دوباره افکار عمومی علیرضا صدقی مخاطرات فروپاشی اجتماعی معاون متوسطه آموزش و پرورش بازگشایی مدارس تابع واکسیناسیون محصلان نیست روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟ پایان روزه سکوت این دو نفر باز هم گزافه‌گویی علی‌اف ایران را به بهانه‌جویی متهم کرد بازار سرمایه قوی متکی به بخش واقعی اقتصاد است بورس در انتظار مدیران تازه‌نفس نتایج انتخابات پارلمانی چه پیامی برای ایران دارد؟ جنجال انتخابات در عراق رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت: مدیران به گزارش‌های کم‌کاری و روابط ناسالم، حساس باشند سخنگوی قوه قضائیه: آزادی آذری جهرمی با قرار تامین کیفری سردار حاجی زاده: سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه در سراسر کشور مستقر هستند هاآرتص با اشاره به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران: برقراری روابط تهران و ریاض پایان ائتلاف ضد ایرانی خواهد بود گفت‌و‌گوهای باز طالبان و آمر‌یکا به میزبانی قطر