انتقام نهایی ما مجازات ترامپ و همه مسببان ترور حاج قاسم است

  امام جمعه موقت تهران گفت: انتقام نهایی ما این است که تمام مسببان، عاملان و مشاوران ترور حاج قاسم و ترامپ جنایتکار که سریعا این جنایت را برعهده گرفت، مجازات شوند.آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه روز 9 دی در تقویم به نام «روز بصیرت و میثاق با ولایت» نامیده شده و اسم بامسمایی است، افزود: فتنه‌گران سقوط نظام ولایی را هدف قرار داده بودند و هشت ماه از خرداد تا دی تا توانستند اغتشاش‌آفرینی کردند و تا توانستند دروغ گفتند.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: فتنه‌گران به عزاداران سیدالشهداء حمله کردند. به عاشورای مردم هجمه کردند و سردسته‌شان اینان را مردم خداجو خطاب کرد.
به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: مردم چه کار کارستانی کردند. میثاق با ولایت بستند و سفره فتنه‌گران را برای همیشه بستند. دو نکته در این حماسه نهم دی چشمگیر بود. یک اینکه تنها عکس رهبر انقلاب و
امام خمینی(ره) در دست مردم بود و دیگر اینکه این شعار را سر می‌دادند که «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».


آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه 13 دی دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی است، بیان داشت: ما دو حاج قاسم داشتیم. یکی حاج قاسمی که تا زنده بود نامش رمز مقاومت و شجاعت بود. آمریکایی‌ها گفته بودند 10 سال طول می‌کشد تا دولت داعش از موصل بیرون برود اما ایشان وعده سه ماهه سقوط دولت داعش را داد و کمتر از سه ماه کلک دولت داعش کنده شد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ما یک شهید حاج قاسم هم داشتیم و شهادت او کاری معرکه کرد. آن تشییع ده‌ها میلیونی در عراق و ایران یک مانور و رزمایش بود. خون پاکش کلک آمریکا را در افغانستان کند و فرار کردند و به‌زودی کلک اینها از عراق هم کنده خواهد شد. طلیعه پیروزی در یمن هم آشکار است؛ همچنین حمله به عین‌الاسد را داشتیم که این انتقام، انتقام نهایی ما نیست؛ انتقام نهایی ما این است که تمام مسببان، عاملان و مشاوران این ترور و ترامپ جنایتکار که سریعا این جنایت را برعهده گرفت، مجازات شوند.