انصارالله: دفعه بعد عمق امارات را می‌زنیم

 
همزمان با تشدید اقدامات خصمانه امارات در مناطق جنوبی یمن، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله به ابوظبی هشدار داد در صورت تداوم این اقدامات، یمن عمق خاک امارات را هدف قرار خواهد داد.
«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌و‌گو با شبکه «العربی» به امارات هشدار داد: «معامله‌ای میان عربستان و امارات وجود دارد که به موجب آن، عربستان تمام استان‌های جنوبی یمن از جمله شبوه را به امارات تحویل می‌دهد و به ازای آن، امارات تمام ظرفیت‌های نظامی خود را همچون گذشته [در یمن] به کار خواهد گرفت.»
محمد البختی در ادامه خاطرنشان کرد: «البته چند سال پیش امارات به دنبال آن بود تا از تجاوز به یمن دست بکشد. ما فرصتی به امارات دادیم و حمله به عمق خاک این کشور را متوقف کردیم؛ اما متأسفانه الان امارات مجددا در حال تنش‌زایی است... ما از اینجا به امارات توصیه می‌کنیم که به اقدامات تنش‌زای خود ادامه ندهد چراکه اگر این تنش ادامه پیدا کند، یمن مجبور به حمله به عمق خاک این کشور خواهد شد.
ما در وضعیت جنگی قرار داریم.» عضو دفتر سیاسی انصارالله همچنین در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره تکرار سناریوی حمله با موشک‌های بالستیک به عمق خاک امارات، اظهار داشت: «بله، مطمئنا! چون ما در وضعیت جنگی قرار داریم.»