آل‌سعود در یک روز 81 نفر را گردن زد!

  وزارت کشور عربستان می‌گوید در طول یک روز 81 نفر را اعدام کرده است. این کشور که غالبا با شمشیر حکم اعدام را اجرا می‌کند و ماهیتی ضد شیعی هم دارد مدعی شده، این افراد تروریست بودند!
گویا سعودی‌ها هم به این فکر افتاده‌اند که از شرایط حاکم بر اوکراین که همه حواس‌ها را به خود جلب کرده استفاده کنند. منتهی رژیمِ عصر حجری که هنوز با شمشیر گردن می‌زند، چه استفاده‌ای از این شرایط می‌تواند بکند، جز گردن زدن!
آل‌سعود هر چند وقت یکبار دشمنان و مخالفان خود را به بهانه‌های مختلف با شمشیر گردن می‌زند. البته سعودی‌ها سعی دارند مخالفان سیاسی را همزمان با قاچاقچیان و یا تروریست‌ها اعدام کنند که به افکار عمومی اعلام کنند این مخالفان هم به‌اندازه این تروریست‌ها و یا قاچاقچیان برای امنیت عربستان خطرناک هستند. به عنوان مثال «شیخ نمر باقر النمر»، روحانی برجسته شیعیان عربستان یکی از برجسته‌ترین زندانیان سیاسی این کشور محسوب می‌شد که در سال ۱۳۹۳ به اتهام انتقاد از آل‌سعود در اوج مظلومیت و در کنار چند قاچاقچی! به دست جلادان سعودی به شهادت رسید. حالا خبر رسیده این رژیم 81 نفر دیگر را با همان بهانه‌های همیشگی اعدام کرده است.
خبرگزاری رسمی سعودی (واس) به نقل از وزارت کشور این رژیم مدعی شده که این افراد «جنایت‌‌کار» بودند و قبل از اجرای حکم اعدام، تفهیم اتهام هم شده بودند. در بین این اعدامی‌ها، اسامی هفت شهروند یمنی و یک سوری نیز دیده می‌شود که به همراه بقیه افراد که شهروند سعودی هستند، اعدام شده‌اند. وزارت کشور سعودی تاکید هم کرده که همه این هشتاد و یک نفر را طی فقط یک روز (شنبه) اعدام کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
شناخت جبهه‌بندی‌ها و انتخاب موضع درست به سود جبهه حق است دروغ مشترک غرب و جریان تحریف برای توجیه کارشکنی آمریکا در مذاکرات پیامد اقدام علیه نیروهای ایران و پیام ما (یادداشت روز) اخبار ویژه گزارش رویترز از رونقی که جنگ اوکراین به کارخانه‌های اسلحه‌‌سازی آمریکا داد تجارت خارجی ایران تا پایان سال به 100 میلیارد دلار می‌رسد انجام سفرهای نوروزی با تزریق۲ دُز واکسن امکان‌پذیر است گزارش وزارت خارجه آمریکا به کنگره ایران در انتقام از قاتلان سلیمانی جدی است طی 2 ماه گذشته دست‌کم 47 کودک یمنی در بمباران ائتلاف سعودی کشته یا زخمی شده‌اند غوره‌ای‌که به جای انگور شراب شد!(نکته) با بی‌عدالتی مبارزه کنید و دست مفسدین و سودجویان را قطع کنید آل‌سعود در یک روز 81 نفر را گردن زد! دفاع مقدس کشور را بیمه کرد دروغ مشترک غرب و جریان تحریف برای توجیه کارشکنی آمریکا در مذاکرات دروغ مشترک غرب و جریان تحریف برای توجیه کارشکنی آمریکا در مذاکرات