ابراهیم رئیسی: همبستگی امت اسلامی به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد

رئیس جمهوری آزادی قدس را بر اساس وعده خدا و پیامبر اسلام(ص) حتمی دانست و گفت: این حرکت عظیم که امروز در قالب راهپیمایی شاهد آن هستیم نماد همبستگی امت اسلامی است که به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه با حضور در جمع عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در پاسخ به این سوال خبرنگاران که پیام حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی چیست؟ گفت: پیام این حضور این است که امروز این جوانان و نوجوانان فلسطینی و محور مقاومت هستند که ابتکار عمل را در میدان عمل به دست گرفته و در حال رقم زدن سرنوشت مقاومت طولانی ملت فلسطین هستند.
رئیس جمهوری با بیان اینکه آینده سرزمین فلسطین را همین مجاهدین جوان و نوجوان به دست خواهند گرفت‌، اظهار داشت: ما بر اساس وعده خداوند پیامبر گرامی اسلام‌(ص) آزادی قدس را حتمی می‌دانیم و این حرکت عظیم که امروز در قالب راهپیمایی شاهد آن هستیم نماد همبستگی امت اسلامی است که به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس: کل فلسطین صحنه مقاومت و همه طرح‌های سازش باطل شده است محمد علی وکیلی قافیه‌ای بنام حیثیتی کردن آیا مخاطب سینما تحمل افزایش قیمت بلیت را دارد؟ بار سنگین هزینه بر دوش سینما‌روها! افزایش طلاق ریشه در فقر مردم دارد ازدواج ‌های صوری، طلاق‌های غیابی «ایمنی» فقط یک کلمه است مرگ در ارتفاعِ سنگینِ نان درآوردن! « ابتکار» روند معاملات در بازار مسکن را بررسی کرد مسکن در دوراهی ثبات یا افزایش قیمت روز جهانی قدس با حضور پرشکوه مردم برگزار شد فریاد آزادی قدس در ایران در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در مشهد مطرح شد رونمایی فرمانده سپاه قدس از یک عملیات موفق در خاک اسرائیل ابراهیم رئیسی: همبستگی امت اسلامی به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد پیامدهای تشدید محدودیت‌های قرنطینه در چین اقتصاد جهانی و زنجیره تامین در انتظار شوکی تازه سرلشکر سلامی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران: کاخ سفید به لانه عنکبوتی تبدیل شده است پرویز اسماعیلی: ایران و ۱+۴ در نقطه توافق ایستاده‌اند