ایران در سوگ

دیروز بعد از ظهر اجتماع عظیم مردم تهران برای پاسداشت سیدالشهدای خدمت، شهید سید ابراهیم رئیسی، و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد در میدان ولی‌عصر (عج) برگزار شد.
بر اساس این گزارش، این اجتماع با برنامه‌ریزی و اطلاع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برگزار ‌شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پاس قدردانی از یک عمر مجاهدت بی‌وقفه این شهید والامقام و همراهان شهیدش از کلیه هم‌وطنان عزیز دعوت کرده بود در اجتماعی که عصر دیروز در سراسر کشور برگزار ‌شد، حضور یابند که مورد اجابت آحاد مختلف مردم کشورمان قرار گرفت.
انبوه جمعیت از پیر و جوان زن و مرد دختر و پسر در بخش‌های مختلف میدان ولی‌عصر حاضر شدند و در حالی که صدای قرآن در جای جای میدان به گوش می‌رسید مردم بهت‌زده و همراه با شوک ناشی از شنیدن خبر سقوط بالگرد شهید رئیسی و همراهان، سکوت کرده و به تلاوت قرآن گوش می‌دادند. همچنین در نقاط مختلف میدان، پرچم‌های مشکی عزا نصب شده بود.



حاج حسین یکتا، بازمانده جنگ و کسی که همواره با روایاتش از جنگ در هور و شلمچه شناخته می‌شود، دیروز روایتگر خدمات و زندگی شهید رئیسی شده ابود. بعد از روایتگری حاج حسین یکتا، میثم مطیعی مداح جوان اهل بیت به ذکر مصیبت می پردازد.
مقصد تمام روضه ‌ها به سیدالشهدا می‌رسد... در حالی که مردم حزن عجیبی در چهره‌های خود داشته و به صورت عیان گریه می‌کردند، گهگاه با شعار حیدر حیدر و یا حسین یا حسین سکوت خود را می‌شکستند.
گروهی از مردم دست‌نوشته‌هایی با مضامین «خداحافظ آقا سید؛ شهید پاک‌زیست و باشهامت»، «جاودانه باد یاد سید شهید ما»، «شد کاروان عشق سوی روح‌الله»، «شکستند شانه‌هایم در این مصیبت»، «با ولایت‌مداری و وحدتمان، شهیدانمان را از خود خشنود می‌کنیم»، را در دست داشتند.