چوب ورزشكارسالاري به تن وزنه‌برداري خورد

مي‌گويند غيرت به خرج داده و با كسب مدال نقره كاري بزرگ انجام داده است، مي‌گويند اصلاً به عشق مردم و به خاطر شادي دل آنها با وجود مصدوميت راهي امريكا شده، روي تخته رفته و با همين تك‌مدال نقره هم كاري بزرگ انجام داده است! اين گفتن‌ها و اين طفره رفتن‌ها مدت‌هاست كه از سوي فدراسيون وزنه‌برداري و شخص علي مرادي به عنوان رئيس فدراسيون در خصوص كيانوش رستمي ديده و شنيده مي‌شود. كيانوش رستمي قهرمان المپيك 2016 ريو، مدت‌هاست نه فدراسيون را قبول دارد و نه كادر فني تيم ملي را، همه جا هم عنوان مي‌كند كه تنهاست.
حالا او دو طلاي مسلم را از ايران در رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جهان گرفته و يك نقره كسب كرده است، اما نمي‌دانيم چرا آقايان فدراسيون‌نشين مي‌خواهند اين نقره را طلا ببينند. مي‌گويند كار بزرگي انجام داده، اما نمي‌گويند كه با خودخواهي دو طلا (دوضرب و مجموع) را از وزنه‌برداري ايران گرفته است، نمي‌گويند كه اصلاً چرا يك مصدوم را با خود راهي رقابت‌ها كرده‌اند كه به قول خودش حتي توان ايستادن، نشستن و حتي راه رفتن هم نداشت!كيانوش رستمي به غرورش باخت، اما باخت او به نام ايران تمام شد. حالا ما منتظريم كه او بيايد و ببينيم كه آيا مي‌گويد كه تنها من باختم و به خاطر اين شكست شرمنده مردم هستم.كيانوش رستمي باخت چون كسي نبود در گوشش زمزمه كند كه لازم نيست براي پشت سر گذاشتن وزنه‌بردار شيلي وزنه 212 كيلوگرمي انتخاب كند، چراكه 205 كيلوگرم هم كفايت مي‌كرد تا هم عقب‌ماندگي يك كيلوگرمي حركت يك‌ضربت جبران شود و هم يك كيلو اضافه وزنت. بله كسي نبود كه برايش وزنه انتخاب كند، چون خودش نخواسته بود، چون خودش را همه ‌فن حريف تصور مي‌كرد.
او به عشق مردم و براي شادي دل آنها با پاي مصدوم اصلاً نبايد راهي امريكا مي‌شد، بايد مي‌ماند و پاي مصدومش را مداوا مي‌كرد، اما رفت و باز هم خودسرانه هر كاري كه دلش خواست انجام داد و به همين مردم كه دم از عشق‌شان مي‌زند دهن‌كجي كرد، حتي به فدراسيون كه همه جوره پشت او درآمد و نازنش را خريد هم دهن‌كجي كرد و در نهايت به كادر فني تيم ملي هم بي‌احترامي و دهن‌كجي كرد و روي تخته رفت و باخت. قهرمان المپيك ريو جز كسب طلا نبايد نتيجه ديگري مي‌گرفت، اما آقايان مي‌خواهند نقره او را طلا و كار بزرگي جلوه دهند. چيزي كه ما و علاقه‌مندان وزنه‌برداري ديديم تنها خودسري يك ورزشكار بود، خودسري و لجاجتي كه با حمايت فدراسيون و شخص مرادي روز به روز بيشتر شد تا حالا هم ميزان مصدوميت قهرمان المپيك بيشتر شود و هم دو طلاي ارزشمند از وزنه‌برداري ايران گرفته شود.از دست رفتن اين دو طلا در شرايطي اتفاق افتاد كه مدت‌ها پيش همه مي‌دانستيم 9 كشور صاحب‌نام و عنوان‌دار وزنه‌برداري به دليل محروميت در رقابت‌هاي امريكا حضور ندارند، اما كيانوش رستمي با خودخواهي و زياده‌خواهي خود نه تنها نتوانست از اين فرصت استفاده كند كه حالا پايين‌تر از رقيبي از شيلي قرار مي‌گيرد، رقيبي كه بدون ترديد با شنيدن نام او آمده بود تا براي  دوم شدن تلاش كند، اما خبر نداشت كه وزنه‌بردار مغرور ايران به راحتي راه قهرماني او را همواره مي‌‌كند.
قبلاً نوشته بوديم كه وزنه‌برداري اسير ورزشكارسالاري است و كسي توجه نكرد، حالا مرادي و فدراسيونش چوب همان ورزشكارسالاري را خوردند، هرچند كه هنوز هم مي‌خواهند طفره بروند و ميدان را براي خودسري‌ها، خودخواهي‌ها و زياده‌خواهي‌هاي قهرمان المپيك باز بگذارند، اما حقيقت اين است كه تابوي رستمي در امريكا شكسته شده و او تنها مي‌تواند مدعي باشد كه قهرمان المپيك است. واقعيت ديگر اينكه او حتي از پس وزنه‌برداران كشورهايي چون شيلي، ايتاليا، فرانسه و لهستان هم برنيامد و به غرورش باخت.