تا 18 خرداد ادامه دارد؛ آغاز فروش اینترنتی کتاب‌های درسی

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی: دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم از امروز می‌توانند کتاب‌های درسی خود را با پرداخت اینترنتی خریداری کنند.
حسین طلایی زواره با اشاره به اینکه فروش اینترنتی کتاب‌ها تا 18 خرداد انجام می‌شود، افزود: دانش‌آموزان با وارد کردن شماره دانش‌آموزی یا کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود با مراجعه به سامانه www.irtextbook.ir و پس از پرداخت وجه از طریق درگاه بانک کد پیگیری دریافت کنند.
وی تاکید کرد: دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی پس از ثبت‌نام در مدرسه و درج اطلاعات آنها در سامانه ثبت‌نام (سناد) می‌توانند خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود را از طریق سامانه انجام دهند.
طلایی گفت: فروش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان شاخه فنی حرفه‌ای از 20 اردیبهشت آغاز می‌شود و دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز باید کتاب‌های درسی خود را از نیمه دوم شهریور و با مراجعه به کتابفروشی‌ها خریداری کنند.
وی در گفتگو با صداوسیما با اشاره به اینکه قیمت کتاب‌های درسی امسال نسبت به پارسال کمتر از 2 درصد افزایش دارد،گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از طریق این سامانه به صورت تک جلدی از نیمه شهریور کتاب‌ها را خریداری و از طریق پست درب منزل تحویل بگیرند.