پیچ و رولپلاک نکردن سنگ نما چگونه باعث مرگ عابر میشود؟ راحل حل این مشکل دست جهان فرود

پیچ و رول پلاک  نمای  ساختمان   جهان فرود یکی از راههای پیشگیری از سقوط سنگ نمای ساختمانی می باشد که توسط افراد متخصص و ماهر از طریق شرکتهای معتبر خدمات نما مانند جهان فرود انجام می گردد. جهان فرود بزرگترین شرکت در زمینه ی خدمات نمای ساختمانی در کشور است که دارای نیروهای آموزش دیده و با مهارت می باشد. این شرکت به کمک ابزار، تجهیزات استاندارد، با استفاده از طناب و بدون داربست همه ی کارهای خدماتی مربوط به ساختمانی را در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام می دهد. در دنیای امروز مقاوم سازی نمای یک ساختمان در همه جا امری ضروری و غیر قابل دوری کردن است. که احتمال دارد در مراحل اولیه ی نصب نمای ساختمان نوساز انجام گردد. یا این که از آن در ترمیم سنگ نمای ساختمان شکسته و یا افتاده برای زیباتر شدن نما استفاده نمود. جهان فرود می گوید: اثرگذارترین روشی که سنگ نما، سرامیک نما و دیگر نماها را محکم و ثابت می نماید پیچ و رولپلاک سنگ نما خواهد بود در ادامه ی مطالب با ما همراه شوید.

عوامل موثر در ریزش سنگ نما با جهان فرود 

شرکت معتبر جهان فرود با تجربه یی که سالیان سال درباره ی انجام انواع خدمات نمای ساختمانی کسب کرده، عوامل اثر گذاری را در ریزش سنگ نما از ساختمان معرفی می نماید که در زیر به پاره ای از این موارد اشاره می نماییم
1_
نفوذ آب به پشت سنگ ها و یخ زدن آن در فصول سرد که منجر به خارج شدن سنگ از جایگاهش در نمای ساختمان خواهد شد. این پرتاب سنگ بسیار خطرناک است و می تواند حوادث ناگواری مانند :ایجاد خسارت مالی و جانی را برای هموطنان عزیز داشته باشد و جان انسان ها را به خطر بیاندازد.
2_
بی تجربگی و کم توجهی فرد سنگ کار در بخش نمای ساختمانی اعم از استفاده نامرغوب سنگ و مصالح در نمای ساختمان می تواند عواقب و پیامد ناگواری را برای جان انسان ها در برگیرد.
3_
عدم رعایت درصد نسبت سیمان و ماسه و پرنکردن کامل پشت سنگ نما، زمینه ی ریزش سنگ از نما و به وقوع پیوستن حوادث ناگوار را سبب خواهد شد.
4_
جهان فرود: اگر در زمان ساخت بنا و یا پایان پروژه ی ساختمانی عملیات آببندی، عایق کاری، پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام نگردد، پس از مدت زمان کوتاهی به دلیل وجود عوامل جوی مختلف مانند: طوفان، زلزله، باران، برف، رطوبت، و ..شاهد ریزش سنگ از نما خواهیم بود
5_
اگر شکاف یا درز بین سنگهای ساختمانی با مواد مناسب آب بندی و یا عایق کاری نگردد در نتیجه پس از مدتی با ورود آب و رطوبت و آلودگی به نما و داخل ساختمان شاهد ریزش سنگ از نما و حتی تخریب دیوار و بنای ساختمان خواهیم بود. جهان فرود پیشگیری از وقوع یک حادثه ی بزرگ را مهم تر و اصولی تر از درمان آن می داند.

چه زمانی پیچ و رولپلاک سنگ نما باید انجام گردد؟

جهان فرود: گاهی اوقات ریزش یک تکه سنگ از نما به این معنی خواهد بود. که خطر را جدی بگیرید و برای پیدا کردن مشکل اصلی کوشا باشید و از جهان فرود کمک بگیرید. اگر جلوی ریزش و علت اصلی سقوط تکه سنگ را نیابید حتما پس از مدتی کوتاه شاهد سقوط سنگ های بیشتر از سایر نقاط ساختمان خواهید بود که پرتاب هر یک می تواند جان یک انسان بی گناه را به آسانی بگیرد. پس سریع اقدام کنید و با جهان فرود تماس حاصل کنید.


نحوه نصب و رولپلاک کردن سنگ های افتاده از نما چگونه است؟ 

جهان فرود: برای محکم سازی سنگهای افتاده از نما پس از اندازه گرفتن و متر کردن سنگی که از نما جدا شده به کمک سنگ فرز سنگ جایگزین را برش داده و پیش از نصب سطح زیر کار ملات را پاک می نماییم و با چسب سنگ آن را به ملات می چسبانیم و درپایان روی آن را پیچ و رولپلاک می نماییم. جهان فرود درباره ی نحوه ی استفاده از روش مناسب برای کار در ارتفاع، استفاده از طناب ،بدون داربست را مطلوبترین روش می داند زیرا در استفاده از طناب، به نوعی صرفه جویی در بخش هزینه ها و زمان وجود دارد و هزینه ی نصب داربست حذف خواهد شد. درضمن کارها در ارتفاع، توسط نیروی متخصص در امر پیچ و رولپلاک با طناب و با ابزار خاص دریل، مته، پیچ و رولپلاک صورت خواهد گرفت. این کارها با کیفیت، امنیت بالا و سرعت قابل ملاحظه ای توسط این نیروی ماهر انجام خواهد گرفت.
جهان فرود مجری تمام خدمات نما و پیچ و رولپلاک سنگ نما در همه ی شهرهای ایران می باشد ،همچنین این گروه متخصص قادر خواهد بود با ارائه ی مشاوره رایگان درباره ی پیچ و رولپلاک نمای ساختمانی بهترین راه حل را برای حل مشکلات ریزش سنگ از نما به صاحبان ساختمانی تقدیم نماید. بهتر است پیش از دیر شدن، به فکر چاره اندیشی و حل مشکل ریزش سنگ از نمای ساختمان خود باشید. با بی توجهی در زمینه ی سفت و محکم کاری سنگ از نمای ساختمانی خود جان عابرین پایین ساختمانتان را به خطر نیاندازید.

 

آیا پس از پیچ و رولپلاک سنگ نما ،نما کثیف می شود؟

جهان فرود درباره ی میزان آلودگی و کثیفی نما ،پس از عملیات پیچ و رولپلاک پاسخی مثبت می دهد و علت اصلی این کثیفی را سوراخ کاری و خارج شدن گرد و غبار از پشت سنگ، در زمان دریل کاری و مته در زمان انجام  پیچ و رولپلاک می داند.
جهان فرود درباره ی بعضی از اقدامات هم زمان با کار پیچ و رولپلاک نما این چنین می گوید: گاهی هم زمان با پیچ و رولپلاک نما، ممکن است اقدام به عایق کاری، آببندی نما، رنگ آمیزی نما، شستشوی نما کنید که در این صورت نما کثیف خواهد شد و باید در پایان کار حتما با دستگاه های فشار آب قوی توسط نیروی ماهر کار در ارتفاع، به کمک طناب شستشو داده شود تا نما زیبایی خاص خود را همانند روز نخست ساخت پیدا نماید.

 

محاسبه ی پیچ و رولپلاک سنگ نما با جهان فرود

جهان فرود  درباره ی نحوه ی محاسبه ی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما این چنین می گوید: ارتفاع ساختمان، عرض ساختمان، ابعاد سنگ نما، پرکاربودن طرح نما، نوع پیچ و ابزاری که برای تثبیت سنگ استفاده می شود همگی این موارد بر افزایش یا کاهش قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمانی اثرگذار می باشند. در هر صورت کارشناسان شرکت معتبر جهان فرود، از صاحبان ساختمانی درخواست ارسال تصاویر و عکسهایی از نما برای برآورد قیمت نهایی پیچ و رولپلاک نمای ساختمانی را در سریعترین زمان ممکن خواهند داشت

جمع بندی 

برای انجام کارهای مختلف مربوط به نمای ساختمانی باید از افراد با تجربه و آموزش دیده استفاده نمایید. استفاده از افراد ناوارد جز آسیب زدن به نمای ساختمان چیز دیگری نخواهند داشت و فقط هزینه ی پرداخت خسارت شما را چند برابر افزایش خواهند داد. جهان فرود، یکی از بزرگترین شرکتهای معتبر خدمات نما است که طی سالهای کاری خود توانسته در بین صاحبان ساختمانی از مشهوریت خاصی برخوردار شود. این شرکت با بکارگیری متد جدید استفاده از طناب و بدون داربست کارهای ساختمانی را با سرعت بیشتر ،زمان کمتر و صرفه جویی در هزینه ها برای هموطنان عزیز به مطلوبترین شکل ممکن انجام می دهد.

منبعجهان فرود