فروش انواع افزودنی بتن (روان کننده، ترمیم کننده ، ژل میکروسیلیس و...) در شهر مفتول

فروش انواع افزودنی بتن (روان کننده، ترمیم کننده ، ژل میکروسیلیس و...) در شهر مفتول

افزودنی‌های بتن، موادی هستند که به منظور افزایش مقاومت و استحکام بتن و عملکردی خاص به بتن اضافه می‌شوند. در واقع در زمان استفاده از بتن از این افزودنی‌ها لازم است استفاده شود تا مقاومت بتن افزایش یابد. البته همه افزودنی‌ها مربوط به افزایش استحکام نیست. هر یک از این مواد سبب ایجاد ویژگی خاص در بتن می‌گردد. به طور کلی در زمان ساختمان‌سازی و در هر حوزه‌ای که از بتن استفاده می‌گردد، همیشه توصیه می‌شود از انواع افزودنی‌ها با توجه به نیاز استفاده گردد. از جمله محصولات جدید در شهر مفتول افزودنی‌های بتن هستند. به منظور آشنایی با انواع روان کننده، ترمیم کننده، ژل میلکروسیلس و... با ما در شهر مفتول همراه باشید.

فروش انواع روان کننده بتن

یکی از انواع افزودنی‌های بتن، روان کننده‌ها هستند. همانطور که از نام این محصول پیداست، زمانی که به بتن اضافه می‌شود، خاصیت روان کنندگی در آن ایجاد می‌کند. با افزودن روان کننده خاصیت شکل‌پذیری بتن افزایش پیدا می‌کند. استفاده از این محصول مزایای زیادی در بتن دارد. معمولا در زمان ساخت به فرمولاسیون افزوده می‌شود. از جمله مزایای مهم آن در زمان استفاده کاهش چسبندگی و کاهش استحکاک بتن در زمان استفاده است. بنابراین سبب سهولت کار می‌گردد.

روان کننده‌ها بر اساس ترکیب شیمیایی و کاربرد، به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. بر اساس کاربرد به روان کننده کندگیر، کاهنده آب با گیرش عادی و تندگیر دسته بندی می‌شوند. هر یک از آن‌ها نیز با توجه به نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این محصول جهت بتن‌ریزی با پمپ، بتن میکروسیلیس، قالب پیچیده با تراکم آرماتور، بهبود هیدراتاسیون سیمان و.... استفاده می‌گردد. به منظور استفاده از انواع روان کننده لازم است حتما به روش مصرف آن روی بسته بندی توجه کنید. جهت اطلاع از فروش روان کننده بتن با شهر مفتول در ارتباط باشید.

فروش انواع ترمیم کننده بتن

از دیگر افزودنی پرکاربرد بتن ترمیم کننده بتن است. در ساختمان سازی این افزودنی به میزان قابل توجهی استفاده می‌شود. این محصول از آب، سیمان و سنگدانه تولید می‌شود. به منظور استفاده از ترمیم کننده باید بدانید که به راحتی با آب واکنش نشان می‌دهد. ترمیم کننده از نامش پیداست که برای ترمیم بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به مرور زمان بتن در مجاورت با آب و هوا تخریب می‌شود. این محصول کمک می‌کند تا از این مورد جلوگیری شده و یا در صورت ایجاد ترمیم گردد.

 جهت استفاده از ترمیم کننده بتن کافیست آن با با مقدار مناسبی آب ترکیب کنید. پس از مخلوط شدن با آب به حالت خمیری در آمده و بلافاصله باید استفاده شود تا سفت نشود. انواع ترمیم کننده با پایه سیمان، پلیمری و اپوکسی تولید می‌شود.

ساخت ترمیم کننده می‌بایست بر طبق استاندارد و توسط شرکتی معتبر صورت گرفته باشد. چرا که هر چه مواد بکار رفته در ساخت باکیفیت تر باشد، محصول نهایی تاثیرگذاری ماندگارتری دارد. حتما در زمان استفاده روش مصرف را مطالعه کرده و مقدار مناسبی آب درون آن بریزید. جهت اطلاع از قیمت فروش ترمیم کننده بتن نیز می‌توانید با شهر مفتول تماس بگیرید.

فروش ژل میکروسیلیس

پرمصرف‌ترین افزودنی‌های بتن، ژل میکروسیلس است. استفاده از ژل میکروسیلس در صنعت بتن ریزی جهت تولید بتن هایی توانمند از این ژل استفاده می‌شود. در صورتی که از این ژل در ساخت بتن استفاده شود، امکان ترک خوردن و یا تخریب بتن به میزان چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. از این ژل تنها در بتن استفاده نمی‌شود. در ملات کف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار این ژل دود سیلیسی و فوق روان کننده به صورت خمیری و آماده است. لازم به ذکر است اصلی‌ترین تاثیری که ژل میکروسیلیس در بتن دارد، افزایش خواص مکانیکی و شیمیایی در بتن است.

انواع میکروسیلیس شامل لینگو، نفتالین، کربوکسیلات و الیاف دار است. نوع دیگری از آن‌ها بر اساس مدت زمان گیرش تولید می‌شوند. یعنی ممکن است زودگیرف، نرمال یا دیرگیر باشند. از این محصول در موارد مختلفی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد آن استفاده در ساختار واترپروف با سیمان است. این ژل در ساختار خود خاصیت روان کنندگی دارد. در نتیجه سبب کاهش آب در بتن می‌شود. افزایش مقاومت در بتن و کاهش نفوذپذیری آب از تاثیراتیست که استفاده از این ژل در بتن میگذارد. به منظور اطلاع از قیمت فروش ژل میکروسیلس با شماره 02154483 تماس بگیرید.

شهر مفتول تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، انواع توری، افزودنی بتن، مصالح ساختمانی و... است. به منظور اطلاع از قیمت و سایر مشخصات افزودنی‌ها با شماره 02154483 تماس بگیرید. کارشناسان شهر مفتول، با ارائه مشاوره رایگان، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. جهت مشاهده محصولات نیز به وب سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

برچسب ها : فروش افزودنی بتن,فروش روان کننده بتن,فروش ترمیم کننده بتن,فروش ژل میکروسیلیس