نظــــــــر مـــــردم



  نظارت بر عملکرد بانک‌ها/ آقای غلامحسین نژاد: چرا هیچ‌کس بر کار بانک‌ها نظارت نمی‌کند و هر قانونی را که خودشان دوست دارند، اجرا می‌کنند. من 20 میلیون تومان از یک بانک خصوصی وام گرفتم. از این مبلغ 5 میلیون تومان را به من ندادند و بلوکه کرده‌اند ولی از من سود می‌گیرند و بابت پول بلوکه شده سودی نمی‌دهند. از مسئولان محترم بانک مرکزی درخواست دارم در این مورد پاسخگو باشند.
  دولت راهکاری برای مقابله با تحریم‌ها ندارد/ آقای چراغی: مسئولان چه تدبیری برای تحریم‌ها دارند؟ مدت زیادی است که در مورد این تحریم‌ها صحبت می‌شود و کشور ما دچار تحریم است. مسئولان چه تدبیری برای مقابله با آن دارند؟ با بالا رفتن قیمت آهن‌آلات ساختمان که یک کالای داخلی است چرا باید قیمت این کالا به‌صورت سرسام‌آوری بالا رود و کشور را با بحران مواجه کند؟


 به فرموده امام علی(ع)، زمامدار نباید اهل غفلت باشد / زهرا انصاری – کانال تلگرام «ایران»: به فرموده امام علی(ع) زمامدار هرگز نباید در اموری که مسئولیتش بر عهده اوست و چشمان مردم آنها را می‏‌بیند، خود را به غفلت بزند. شخصیت هر شخص در گرو انجام وظیفه‌‏ای است که بر عهده گرفته است. از این روی زمامدار و هر مقام مسئول دیگر نباید با غفلت از وظایف خود طفره رود چرا که طفره رفتن از وظایف علاوه بر اینکه شدیدترین اهانت و تحقیر نسبت به شخصیت خویش و زیر پاگذاشتن کرامت آن است، برای دیگران نیز قابل تأویل و تفسیر نیست.