وزیر صنعت، معدن و تجارت: امیدوارم شرایط برای تحقق بشارت جهانگیری فراهم شود

یک عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به صحبت‌های اخیر معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی بر کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین طی روزهای آتی اظهار کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بشارتی که آقای جهانگیری داده‌اند، تحقق یابد.
به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که آقای روحانی در نامه‌ای که به رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره نوشتند موقعیت زمانی و مکانی این پرسش به هیچ وجه مناسب نیست چرا که این سوال قریب به شش ماه قبل طرح شد و مربوط به موقعیت زمانی گذشته بود.
وی افزود: قطعا اگر سوال کنندگان محترم شرایط آن موقع را با امروز مقایسه کنند، به تفاوت‌هایی جدی می‌رسند؛ امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که رهبر معظم انقلاب و شورای اقتصادی سران قوا به همکاری همه قوا با هم برای حل مشکلات جاری کشور تاکید می‌کنند. امروز همچنین انتظار عمومی این است که اگر سوالاتی نیز از رئیس جمهوری مطرح است، به زمان دیگر موکول شود تا با هماهنگی‌های بیشتری میان قوا بتوانیم مسیر پیش‌رو را طی کنیم.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره صحبت‌های اخیر معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی بر کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین طی روزهای آتی گفت: مردم ایران همواره آرزویی در ذهن‌داشته‌اند و آن انسجام ملی و اتحاد و همچنین وفاق میان همه گروه‌های سیاسی حول محور نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. در این زمینه امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بشارتی که آقای جهانگیری داده‌اند، تحقق یابد.
شریعتمداری همچنین درباره راهکارهای ارائه شده از سوی رئیس دولت اصلاحات برای برون‌رفت از وضعیت کنونی کشور اظهار کرد: آقای خاتمی مباحثی خوبی تحت عنوان راهکارهایی برای انسجام بیشتر برای اتحاد مردم ارائه کردند. من هم امیدوارم در این مسیر بتوانیم گام‌های خوبی برداریم.