نظــــــــر مـــــردم



  افزایش قیمت خدمات پستی/ علی اکبر مهرابی: دولت شعار مبارزه با گرانفروشی می‌دهد ولی هیچ نظارتی بر قیمت خدمات شرکت‌های زیرمجموعه خود ندارد. برای مثال پست هزینه مرسولات پستی را افزایش داده است. اخیراً برای پست کردن نامه‌ای به اداره پست مراجعه کردم و متوجه شدم هزینه پست نسبت به قبل 2 برابر شده است. چه کسی باید به این خدمات نظارت کند؟
  وعده رئیس سازمان خصوصی‌سازی اجرایی نشد/ پوری حسینی: رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که در تیرماه سهام عدالت پرداخت می‌شود اما وعده ایشان اجرایی نشد. خلف وعده از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست. هر چند که در کشور ما مسئولان هیچ حجتی برای گفته هایشان ندارند.


  صدای ما را بشنوید/ 244...0912: لطفاً صدای ما کارگران حقوق بگیر را به گوش مسئولان و مجلسی‌ها برسانید که چرا بار اقتصاد مقاومتی و تحریم‌ها فقط بر دوش کارگران است.
  شهرداری و نظام مهندسی پول زور می‌گیرند/ شریفی: شهرداری‌ها و نظام مهندسی هر تلاشی برای ساختمان‌سازی می‌کنند بدتر باعث رکود بازار و بسته شدن دست و پای سازنده‌ها می‌شود. چطور یک کارگر باید برای یک خانه در شهری کوچک بیش از 10 میلیون تومان به شهرداری و نظام مهندسی پول زور بدهد؟
  جلوی فاجعه را بگیرید/ 740...090: من کنکوری هستم و با قانون تأثیر 30 درصدی سوابق تحصیلی مخالفم چون بشدت در رتبه فردی که معدلش هم 20 است در کنکور تأثیر می‌گذارد. این در حق دانش‌آموزان ایرانی ظلم بزرگی است که باید از اجرای آن جلوگیری شود.