عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد بازی در پازل دشمن است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، رفتار اخیر احمدی‌نژاد را بازی در پازل دشمن دانست و گفت: دشمن خواستار سقوط دولت و به‌هم ریختن وضعیت داخلی کشور است تا به خیال خود به دنیا نشان بدهد که ایران نتوانست در برابر تحریم‌ها مقاومت کند.
به گزارش فارس، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات ساختارشکنانه اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق گفت: حرکات آقای احمدی‌نژاد در شرایط فعلی، منطبق با مصالح کشور و منافع ملی نیست و به همین خاطر، خیلی نباید روی رفتار او زوم کرد و آن را در جامعه مطرح کرد.وی، سیاست حمایت و پاسخگو کردن دولت‌ها، توسط رهبری نظام را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در زمان حیات حضرت امام (ره) می‌بینیم که وقتی نخست‌وزیر وقت از سمت خود استعفا می‌کند، حضرت امام با استعفای وی موافقت نمی‌کنند و تلاش می‌کنند تا وی را به مسئولیت برگردانند تا جوابگوی عملکردش باشد و کارش را پیش ببرد تا دولت سقوط نکند. ترقی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته نیز دیدیم که مقام معظّم رهبری درست در جاهایی که دولت‌ها احساس بن‌بست و ناتوانی می‌کردند و می‌خواستند با استعفا یا کناره‌گیری پست را ترک کنند، ایشان سعی کرده‌اند جلوی این کارها را بگیرند و آن‌ها وادار کنند تا خودشان با چالش‌ها مقابله کنند. وی با بیان اینکه در زمان دولت اصلاحات، رهبری کاری کردند که پلمپ مراکز هسته‌ای توسط دولت مستقر شکسته شود، خاطرنشان کرد: در زمان آقای احمدی‌نژاد هم علی‌رغم خانه‌نشینی‌ وی، رهبری، او را مجبور کردند تا به صحنه برگردد و شرایط را بپذیرد و کار خودش را ادامه بدهد ولو اینکه با برخی مسائل موافقتی نداشته باشد. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: الان هم سیاست نظام این نیست که اجازه بدهد پیشنهاد آقای احمدی‌نژاد مبنی بر استعفای رئیس‌جمهوری و مسائلی از این قبیل عملی شود و موجب شود اقداماتی که خود دولت بانی آن‌ها بوده، به دوش دیگران بیفتد و خودش کنار برود. ترقی با بیان اینکه این نوع رفتار و موضع‌گیری، به معنای بازی کردن در پازل دشمن‌ است، تصریح کرد: دشمن الان خواستار سقوط دولت و به‌هم ریختن وضعیت داخلی کشور است تا به خیال خود به دنیا نشان بدهد که ایران نتوانست در برابر تحریم‌ها مقاومت کند و ما توانستیم از داخل، اوضاع ایران به هم بریزیم.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از تبعات افزایش قیمت سیگار بر سیگاری‌ها گزارش می‌دهد پُکی چند؟ جهانبخش‌محب‌ینیا ترس، تملق و تزویر در خدمت قدرت بعداز تصویب قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در شورای نگهبان این قانون توسط رئیس‌جمهوری ابلاغ شد «ابتکار» از دلایل و نتایج سکوت دولت در مواجهه با بحران‌ها و مطالبات عمومی گزارش می‌دهد نوسانات ارزی چه تاثیری بر برگزاری کنسرت هنرمندان خارجی در ایران دارد؟ تحریم‌ ناخواسته نت‌ها! سیاست‌های کاهش قیمت روی میز وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت همه تلاش‌های دولت در حوزه مسکن علی‌رغم تلاطم‌های اقتصادی، حضور چهره‌های خاص روی صحنه نمایش فصل خوبی را برای تئاتر رقم زده است هاشم‌زایی در گفت‌وگوی اختصاصی با «ابتکار» از همه‌پرسی نترسیم « ابتکار» تشدید تنش‌ها میان ترکیه و آمریکا را بررسی می‌کند پیام‌های سازش اردوغان در پوشش خشن تهدید اسحاق جهانگیری: امروز بیش از هر زمان دیگری باید به مردم امید داد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد بازی در پازل دشمن است دادستان کل کشور مطرح کرد لزوم پرهیز از انعکاس حب و بغض‌های سیاسی در انتشار اخبار پاسخگوى اندک پرسش‌هاى جدى باشیم