مشکلات مـــردم



  حق برداشت سرمایه‌مان را نداریم/ کمالی: من یکی از سهامداران خرد بانک شهر هستم چند سالی است که به علت اینکه نماد بانک در بورس بسته شده و مجمع برگزار نمی‌شود بانک مرکزی اجازه حق خرید و فروش سهام را سلب کرده است و همچنین هیچ سودی به ما تعلق نمی‌گیرد. ما باید به کجا شکایتمان را ببریم.
  چرا کشف استعداد جوانان فقط در کمدی باشد؟ / ماهان گوهری: برنامه خندوانه از معدود برنامه‌های خوب تلویزیون است. مخصوصاً مسابقه‌هایی که بین جوان‌های بااستعداد گذاشته می‌شود تا آنها استعداد کمدی خود را به نمایش بگذارند. برنامه جمعه این هفته «خنداننده شو» فوق‌العاده بود چون نشان داد که مسابقه دادن شرط نیست و می‌تواند به نفع انسانیت کنار برود. سؤال من این است که ما چرا برنامه‌های کشف استعدادها را در زمینه‌های دیگر اجرا نکنیم و این موضوع در دیگر حوزه‌ها نباشد؟ اگر کانون‌های قدرت در این کشور کنار بروند جوان‌های بااستعداد در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی، جربزه خودشان را نشان خواهند داد. خواهش می‌کنم در این باره بیشتر بنویسید.


  صدای ما را به گوش قوه قضائیه برسانید/ نام محفوظ: لطفاً در مورد پرونده «ورمی کمپوست» که 13 هزار شاکی دارد و بعد از 5 سال هنوز به آن رسیدگی نشده، صحبت کنید و صدای مالباختگان را به گوش قوه قضائیه برسانید.
  اضافه حقوق مستمری بگیران پرداخت نمی‌شود/ خانم عرب لو: پنج ماه از سال گذشته و هنوز سازمان تأمین اجتماعی اضافه حقوق سال جدید را به مستمری‌بگیران پرداخت نکرده است. لطفاً رسیدگی کنید.