نماینده آشوریان در مجلس: جامعه آشوریان نیاز به پدرخواندگی آمریکا ندارند

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جامعه مسیحی و جهانی آشوری در ایران، نیازی به پدرخواندگی آمریکا ندارد و خود در آرامش و صلح در نظام جمهوری اسلامی ایران روزگار می‌گذراند.
یوناتن بت کلیا دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان، با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «پدرخوانده‌های آمریکایی و اقلیت‌های دینی در جهان»، با محکومیت جنایات رخ داده علیه مسلمانان و اقلیت‌های دینی در سراسر جهان، نسبت به مواضع مقامات آمریکایی درباره این مسئله واکنش نشان داد و گفت: «بهتر آن است که سیاسیون آمریکای ترامپ، چاره‌ای برای اعمال خود و نوچه هایشان در جهان علیه اقلیت‌های دینی بیاندیشند، آن گاه برای دیگران دل بسوزانند. جامعه مسیحی و جهانی آشوری در ایران، نیازی به پدرخواندگی آمریکا ندارد و خود در آرامش و صلح در نظام جمهوری اسلامی ایران روزگار می‌گذراند.
در این بیانیه آمده است: مدتی است ترامپ و قداره بندانش، به قلع و قمع اندیشمندان کمر بسته و اقلیت‌های دینی در سراسر جهان را به تصور خود زیر بال و پر گرفته و خود را مدافع آنان می‌بینند، اکنون خطاب وزیر خارجه ترامپ، همه اقلیت‌های دینی در سراسر جهان است و مدعی است که در جهان، مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند و البته نسخه درمان را به شیوه ترامپ در فضای مجازی پیچیده است. بهانه‌ای شیرین برای بال و پر گستردن بیشتر آمریکاییان در جهان، به راستی اگر قدر قدرت‌های آمریکایی دلواپس اقوام و امت‌ها هستند، چرا گوشه چشمی به اقلیت اعراب فلسطین در سرزمین اشغالی ندارند؟
بی تردید آنها با خبرند که رژیم صهیونیستی با وضع قوانینی، اقلیت عرب فلسطینی در آن کشور را شهروند درجه یک نمی‌داند. آن چه خلاف بیانیه استقلال آن کشور در دهه چهل میلادی است، اگر آقایان دل‌نگران اقلیت‌هایند، چرا به وضعیت فلاکت بار مسلمانان میانمار که در خون غرق‌اند و در اردوگاههای مفلوک بنگلادش روزگار می‌گذرانند، نگاهی از ترحم نمی‌اندازند؟


چرا مسلمانان اویغور در چین را نادیده می‌گیرند، چرا و صدها چرا درباره مظالمی که داعش، طالبان و القاعده، فرزندان دلبند آمریکا، بر اقلیت‌های مسیحی در سوریه، پاکستان، افغانستان می‌رود، حرف نمی‌زنند؟
با تاسف هم‌اکنون شاهدیم که حکومت‌های دست نشانده آمریکای ترامپ، چون عربستان سعودی، دست به مظالمی می‌زنند که جباران و ستمگران تاریخ دست به آن نیالوده‌اند.
فجایعی که در یمن بر بی‌گناهان، کودکان، غیرنظامیان یمنی می‌رود، یا ستمی که بر نیروهای مومن و متعهد و متدین بحرین، زیر نگاه آمریکا، روا می‌شود، با هیچ معیاری همخوانی ندارد. سیاسیون ترامپ، بهتر نیست. نگاهی به این فجایع و مظالم داشته باشند؟
درست، همه اقلیت‌های دینی در جهان مورد اذیت و آزارند، اما در کدامیک از این جنایت‌ها که اعمال می‌شود دست آمریکای ترامپ، پاک است و آمریکای ترامپ نقش ندارند؟ بهتر آن است که سیاسیون آمریکای ترامپ، چاره‌ای برای اعمال خود و نوچه هایشان در جهان علیه اقلیت‌های دینی بیاندیشند، آن گاه برای دیگران دل بسوزانند. جامعه مسیحی و جهانی آشوری در ایران، نیازی به پدرخواندگی آمریکا ندارد و خود در آرامش و صلح در نظام جمهوری اسلامی ایران روزگار می‌گذراند.
سایر اخبار این روزنامه
آغاز عرضه سکه‌های پیش فروش شده مروری بر مکاتبات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدام حسین برای برقراری صلح و آزادیِ آزادگان دوازده نامه عمران خان رسما نخست‌وزیر پاکستان شد رونمائی از انزوای آمریکای ترامپ حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ سی.ان.ان: بمبی که دانش‌آموزان یمنی را به خاک‌وخون کشید، ساخت آمریکا بود نماینده آشوریان در مجلس: جامعه آشوریان نیاز به پدرخواندگی آمریکا ندارند حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد توزیع سبد غذایی میان اقشار آسیب پذیر از شهریور نقشه شوم آمریکا بعد از مرگ داعش دکتر روحانی انتخاب نخست‌وزیر جدید پاکستان را تبریک گفت سخنی با بزرگان حوزه قم رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن سالگرد استقلال اندونزی: توسعه روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، ثمرات ارزنده‌ای برای دو ملت و جهان اسلام خواهد داشت رئیس پلیس تهران اعلام کرد شناسایی 9 انبار 320 میلیارد تومانی محتکران در تهران فرمانده نیروی انتظامی: بزرگداشت یاد شهدا و ایثارگران باعث ارتقای روحیه ماموران ناجا می‌شود حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ حمایت مجدد چین و روسیه از ایران همزمان با تشکیل گروه اقدام ضدایرانی ترامپ