پیکر مطهر شهدای اهواز امروز تشییع می‌شود

اهواز- خبرنگار کیهان:به گزارش خبرنگار کیهان در اهواز در پی حادثه تروریستی روز شنبه در حین رژه نیروهای مسلح در اهواز و به شهادت رسیدن 25 نفر از هموطنان نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان با انتشار پیام مشترکی روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
در این پیام مشترک آمده است : حمله تروریست‌ها به مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تنی چند از هم‌وطنان عزیزمان شد مایه تاثر و تالم گردید. به همین منظور روز دوشنبه دوم مهر ماه در سراسر استان عزای عمومی اعلام می شود و از تمامی اقشار مردم شریف خوزستان دعوت می‌شود تا در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی در روز دوشنبه در اهواز حضور به هم رسانند.
ترخیص 27 مجروح حمله تروریستی اهواز
از سوی دیگر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون 27 مجروح از مجروحین حمله تروریستی روز شنبه اهواز از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.


فرهاد حمزه‌لویی در مورد آخرین آمار مجروحین حمله تروریستی اهواز عنوان کرد: طبق آخرین آمار، روز شنبه 67 مجروح به بیمارستان‌های اهواز انتقال یافته اند.
وی افزود: از روز شنبه 27 مجروح حمله تروریستی از بیمارستان‌های اهواز مرخص شده‌اند و در حال حاضر 40 مجروح در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین گفت: حال عمومی مجروحان بستری شده در بیمارستان‌ها خوب گزارش شده است.
انتقام مهلک و فراموش‌ناشدنی از تروریست‌ها در آینده نزدیک
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز، به ملت ایران اطمینان داد در آینده نزدیک تروریست‌ها با انتقام مهلک و فراموش‌ناشدنی مواجه خواهند شد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز از دستگاه قضايي و مسئولان امنيتي، پیگیری مجدانة امنیتی و قضایی در خصوص عوامل و طراحان این ظلم عظيم را خواستار شد.
در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز به همین مناسبت آمده است: عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ‌گاه تسلیم این گونه جنایت‌ها و خباثت‌ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقیر و بد طینت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه‌ای بر استواری، ایمان، اقتدار و اراده مردم وارد کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم و تاکید کرد: بدون شک، آتش خشم ملت ایران و نیروهای مسلح جان بر کف، تروریست‌های کوردل را خواهد سوزاند.
پیام تسلیت رئیس مجلس خبرگان رهبری
آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و تصریح کرد: حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ امروزِ اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از نیرو‌های مسلح غیور و مردم عزیز و بی‌گناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محورت آمریکا بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران در سالگرد حماسه غرورآفرین دفاع مقدس را به رخ جهانیان کشید.