وزیر اطلاعات: اجرای عدالت موجب مایوس شدن دشمنان می‌شود

وزیر اطلاعات تامین امنیت را حق مردم جامعه و اجرای عدالت را موجب پایداری حق و مایوس شدن دشمنان دانست و گفت: مسئولان نظام اسلامی باید در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به مردم خدمت رسانی کنند تا موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی عصر شنبه در نشست فوق‌العاده شورای اداری کرمان و آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اطلاعات این استان با تقدیر از تلاش‌های مسئولان کرمان به ویژه شورای تامین در ارتقای امنیت و آسایش مردم افزود: توفیق خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی افتخاری سترگ برای مسئولان است.
وی با بیان اینکه حفظ کرامت، خمیرمایه عزت انسان است تصریح کرد: مسئولان باید با خدمت بی‌منت از این فرصت برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارتقای جایگاه معنوی خود استفاده کنند.
وزیر اطلاعات گفت: امتیاز فرهنگ قرآن در مقایسه با دموکراسی غربی در اختصاص حکومت برای مردم است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان در پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت مجموعه تلاش‌های انجام شده موجب همدلی و همیاری همه بخش‌ها و ارتقای امنیت پایدار در این استان شده است.
علوی از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان تقدیر و مدیرکل جدید را به عنوان فردی فکور و شایسته معرفی کرد و از مسئولان این استان خواست، همدلی و همکاری سابق را با مدیرکل جدید نیز داشته باشند.
وزیر اطلاعات در ادامه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
سایر اخبار این روزنامه
در ادامه تغییرات گذشته‌ستیز ولایتی، اخراج دختران موسس دانشگاه آزاد اسلامی از این دانشگاه خبرساز شد رضا دهکی دود، سیاست، کودک « ابتکار» تحولات آینده عراق را همزمان با انتخاب رئیس مجلس، رئیس جمهوری و نخست وزیر بررسی می‌کند شورای شهر با برنامه‌ریزی بر فرض عدم مشمولیت شهرداران در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، در انتظار پاسخ معمای قانونی شهرداری‌ها است افزایش نرخ ارز چه تاثیری بر برگزاری جشنواره موسیقی فجر می‌گذارد؟ سنگ‌ ارزی پیش پای لنگ موسیقی پازوکی: تصویب FATF به نفع جامعه ایران است قیمت دلار در آزمون CFT آخرین وضعیت سیلاب در استان‌های شمالی ایران چگونه است؟ آن روی سکه نعمتی به نام باران درشورای عالی هماهنگی اقتصادی صورت گرفت تصویب سیاست‌های لازم برای هماهنگی در عرضه کالا و مقابله با احتکار «ابتکار» در گفت‌وگو با «ابتکار»: نیازی به مجزاسازی کالاهای مورد نیاز زنان از اقلام ضروری جامعه نیست وزیر اطلاعات: اجرای عدالت موجب مایوس شدن دشمنان می‌شود آخرین وضعیت سیلاب در استان‌های شمالی ایران چگونه است؟ آن روی سکه نعمتی به نام باران