لزوم برخورد قاطع با دانه درشت‌ها


يک مرجع تقليد با تاکيد بر لزوم برخورد قاطع با دانه درشت‌ها در مسئله قاچاق و احتکار کالا گفت: بايد ببينيم مشکل کجاست و جلوي افراد سود جو گرفته شود. آيت ا... "سيدمحمدعلي علوي گرگاني" در ديدار فرمانده ناجا گفت: بايستي دغدغه برطرف کردن مشکلات مردم را داشت، رهبري به ما فرمودند وقتي به مسئولان تذکر مي‌دهيد من رصد مي‌کنم، از مسئولان مي‌خواهيم که دلسوزي کرده و مشکلات را مرتفع کنند، بايستي همه نيروهاي کشوري دست به دست هم داده و مشکلات اقتصادي کشور را برطرف کنند.اين استاد برجسته حوزه علميه قم با تاکيد بر اين که آينده مملکت ما درخشان است، اضافه کرد: در مسئله قاچاق کالا و احتکار با دانه درشت‌ها برخورد شود، براي جلوگيري از هدر رفتن سرمايه مردم بايد ببينيم مشکل کجاست و جلوي افراد سود جو گرفته شود.

در ادامه " اشتري" فرمانده نيروي انتظامي‌گفت: اهتمام پليس در موضوعات اقتصادي، سياسي، فرهنگي و فضاي مجازي است. به دليل نگراني مردم از مسائل اقتصادي نيروي انتظامي‌با هم افزايي دستگاه قضائي به اين مسئله ورود کرده و نمونه آن دستگيري متهم ۱۰ هزار ميلياردي سکه ثامن بود.

وي با بيان اين که در حوزه فرهنگي از سوي پليس اقدامات خوبي انجام شده است، گفت: اربعين حسيني (ع)، تسهيل تردد، امنيت زائران و خدمت رساني به کاروان‌ها از مأموريت‌هاي اصلي ما در اين ايام است و از هم اکنون پيش بيني و اقدامات لازم را در اين زمينه انجام شده است.

اين مقام ارشد انتظامي‌با بيان اين که۳۰ هزار نفر در مرز مستقر مي‌شوند، ابراز اميدواري کرد: همانند سال‌هاي گذشته بتوانيم مأموريت اربعين را انجام دهيم.