نماینده ولی فقیه در ارتش: ارتش با چراغ خاموش در پاکسازی منطقه از داعش نقش تعیین کننده‌ای دارد

نماینده ولی فقیه در ارتش، نقش ارتش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش را تعیین کننده دانست و گفت که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هدف از تاسیس این سازمان را ترویج باورهای دینی میان کارکنان ارتش عنوان کرد و گفت که تا حدود زیادی این هدف محقق شده است. وی اضافه کرد: ما امروز شاهد ارتش مومن، متدین، ولایی، جهادی، مردمی و انقلابی هستیم که وجودش برای ملت امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: با داشتن این ارتش با غیرت، شجاع، دلاور، جنگاور و مقتدر توصیه من به دشمنان انقلاب این است که با وجود چنین ارتش انقلابی در کنار سپاه پاسداران انقلابی هرگز فکر تجاوز به میهن اسلامی ما را نداشته باشند و اگر این فکر به سرشان زد قبل از ورود به معرکه آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند چرا که در صورت تجاوز هرگز زنده باز نخواهند گشت. محمدحسنی با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید مدافع و تعدادی شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده، افزود: نقش ارتش با چراغ خاموش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش نقش تعیین کننده و برجسته‌ای است که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود.
سایر اخبار این روزنامه
رهبری در جلسه با سران قوا با موضوع مسائل اقتصادی: برای حل مشکل نظام بانکی، نقدینگی، اشتغال و تورم تصمیم‌های جدی بگیرید محمدعلی وکیلی مخالفت با تصمیمات آری ولی فرقان بازی خیر آخرین جلسه رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین‌المللی دادگستری برگزار شد آیا کاهش ارزش دلار در بازار‌های جهانی بر نرخ ارز در ایران تاثیر گذار است؟ افق نزولی قیمت دلار وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار توصیه‌نامه‌ای، تمامی کشورها را برای مراودات مالی با ایران تهدید کرد حرکت‌های چهره‌های منتسب به جریان‌های سیاسی، بر وجهه این جریان‌ها چه تاثیری دارد؟ پلیس می‌گوید افرادی که در خیابان اقدام به نوازندگی می‌کنند «باید» مجوز بگیرند ساز ناسازگاری! پایان چالش آنکارا- واشنگتن ترکیه کشیش آمریکایی را آزاد کرد از تعهدات عملی اروپا برای رفع گره‌های مالی تا کاهش تب‌وتاب بازار ارز، از اتفاقات روی داده پس از سفر رئیس‌جمهوری بودند بدرود اى عدالت! نماینده ولی فقیه در ارتش: ارتش با چراغ خاموش در پاکسازی منطقه از داعش نقش تعیین کننده‌ای دارد