افشانی در جمع خبرنگاران: ماجرای شنود کثیف‌ترین اتهامی بود که در دوران خدمتم شنیدم

شهردار تهران در خصوص دیدار خود با لاریجانی و اینکه بدون وقت قبلی به دیدار رئیس مجلس رفته است، گفت: در این رابطه با رئیس مجلس تماسی برقرار کردم و آقای لاریجانی و دفتر ایشان هم برای تایید این موضوع هستند.
به گزارش ایلنا، محمدعلی افشانی (شهردار تهران) با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص زمان پایان کار خود گفت: من احساس مسئولیت اجتماعی دارم و گفتم هر زمان که شما اعلام کنید که آسیب نمی‌بینید، آماده‌ام بروم اما تا زمانی که لازم باشد و قانون اجازه دهد، هستم.
وی در خصوص دیدار خود با لاریجانی و اینکه بدون وقت قبلی به دیدار رئیس مجلس رفته است، گفت: ممنون هستم که این سوالات را می‌پرسید و متاسفم برای برخی بی‌اخلاقی‌ها. تماسی با آقای لاریجانی برقرار کردم و در خصوص موضوعی کاری بحث شد و بعد من به ایشان گفتم می‌خواهم شما را ببینم که ایشان گفتند فردا بیایید. گفتم فردا جلسه دولت است، پس‌فردا می‌آیم و ایشان از ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ وقت گذاشتند و هرچه غیر از این گفته شده کذب و بی‌اخلاقی محض است.
شهردار تهران درخصوص جلسه‌ای برای بررسی موضوع شهرداران کلان شهرها گفت: من اصلا در آن جلسه تعمدا شرکت نکردم. برای مسئول ماندن نه تلاش می‌کنم و نه چنین چیزی در روحیه من است. تنها چیزی که من را در این سمت نگه داشته احساس مسئولیت است که در قبال جامعه و مردم و در قبال شورایی که با رای قاطع من را انتخاب کرد، دارم. کلا در این فضا وارد نمی‌شوم.


شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چرا در روزهایی که ماندن وی در شهرداری چندان مشخص نیست، دست به تغییرات مدیریتی زده است؟ اظهار داشت: من از ابتدا تا به امروز به مرور و به تدریج تغییرات در شهرداری را آغاز کرده‌ام. به اعضای شورا نیز اعلام کردم تا روز آخر عزل و نصب‌ها را خواهم داشت. دلیل ماندگاری من هم این است که مردم به صورت میلیونی اعضای شورای شهر را انتخاب کردند. اعضای شورا نیز بنده را انتخاب کرده‌اند. من در قبال مردم و شورایی که یکدست اصلاح‌طلب است و با ۱۹ رای از ۲۱ رای انتخاب کرده، احساس مسئولیت اجتماعی دارم.
افشانی درباره اتهام شنود معاونان شهرداری توسط وی گفت: شاید کثیف‌ترین اتهامی که در طول دوران خدمتم شنیدم، اتهام شنود بود. کسی که چنین مصاحبه‌ای را کرد، بلافاصله آن مصاحبه را تکذیب کرد. به دلیل اینکه این اتهام بسیار زشتی بود، بلافاصله پس از انتشار این خبر، من برای اولین بار در طول دوران خدمتم، به روابط عمومی شهرداری دستور دادم هم از سایت‌هایی که این خبر را منتشر کردند و هم از کسی که چنین ادعایی را مطرح کرده است، شکایت کند تا در مراجع حقوقی و قانونی پاسخگو باشند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است محمدصادق جنان صفت اقتصاد، اقتصاددانان و دو رئیس جمهوری گفتمانِ «آب و آتش»! گفتمانِ «آب و آتش»! جابه‌جایی مدیران در وزارت فرهنگ تمامی ندارد سونامی تغییر در ارشاد «ابتکار» از روند تصویب یک قانون برای جلوگیری از مرگ محیط‌بانان گزارش می‌دهد شلیک گلوله‌ای دیگر به قلب یک محیط‌بان «ابتکار» تعطیلی و بازگشایی یک سالن خصوصی تئاتر را بررسی کرد اَمان از استیجاری بودن! چرا پسران و دختران امروزی تمایل به سبک زندگی جنس مخالف خود دارند؟ من نه منم، نه من منم! «ابتکار» از توقع نمایندگان از روحانی برای گزینه‌های پیشنهادی 4 وزارتخانه گزارش می‌دهد افشانی در جمع خبرنگاران: ماجرای شنود کثیف‌ترین اتهامی بود که در دوران خدمتم شنیدم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد تبادل اطلاعات میان وزارت فرهنگ و اطلاعات درباره واردات کاغذ دادستان کل کشور در واکنش به حضور زنان در ورزشگاه: اگر ادامه پیدا کند، برخورد قضایی می‌کنیم معاون راهبردی قوه قضائیه: تحریم‌ها هنوز بر اساس آنچه دشمن وعده داده عملی نشده است