منصوریان: نمی‌خواستم رحمتی را به تبریز بیاورم


علیرضا منصوریان پیش از بازی حساس تیمش مقابل تراکتورسازی اینطور حرف می‌زند:«به مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما استقلالی‌ها را در غم خود شریک بدانند. در اواخر لیگ همواره قرعه ما به تبریز می‌خورد و البته از این موضوع خوشحال هستیم. خانواده همسر من تبریزی است و مردم تبریز را دوست دارم. امیدوارم هر دو تیم یک بازی خوب به نمایش بگذارند.»
او درباره این بازی معتقد است: «شروع خوبی در لیگ نداشتیم و روند نتیجه گیری ما سینوسی بود. فاصله ما با تراکتورسازی گاهی بیش از 10 امتیاز شد اما خدا را شکر می‌کنم که نتایج خوبی گرفتیم و حالا از این تیم بالاتر هستیم. سعی می‌کنیم با صبر و حوصله بازی کنیم. تراکتورسازی یکی از قطبهای فوتبال ایران است و هواداران زیادی در اختیار دارد. در چند سال گذشته نیز در لیگ و حذفی مدعی قهرمانی بودند و امسال نیز فینالیست هستند. می‌خواهیم برابر این تیم حرفه‌ای بازی کنیم. در زمان حضور در نفت تهران در این ورزشگاه حاضر شدم که 85 هزار نفر هوادار پشتیبان تراکتورسازی بودند. از زمان حضور در نفت تهران تجربه بازی در این ورزشگاه را داریم و می‌دانم باید باهوش بازی کنیم. لذت بردن مردم از بازی موضوع اصلی است و هر تیمی بیشتر زحمت بکشد، برنده خواهد بود.»
سرمربی استقلال از نگرانی‌هایش برای حضور رحمتی در تبریز حرف می‌زند: «رحمتی اسکویی است و در تبریز غریبه نیست. سعی می‌کنم قانع کننده در این مورد صحبت کنم. ما از دو جنبه نگران بودیم. فضای بازی رفت را دیده‌ایم و می‌دانم باید یک نقطه این اختلافات تمام شود. ما نمی‌دانیم تا چه زمانی زنده‌ایم و باید گذشت داشته باشیم. موضوع دوم اما این است که رحمتی همشهری خود شما است و نگران فضای داخلی تبریزی‌ها بودم. ما نگران این حواشی بودیم و این ذهنیت را داشتیم که رحمتی را با خودمان به تبریز نیاوریم. از چندتن از دوستان مشورت گرفتیم و به من گفتند که این شهر مهدی رحمتی است. اکثریت مردم اسکو که نزدیک تبریز است، فرهنگی هستند و نباید نگران باشیم. به رحمتی گفتم نیامدن به صلاح تو نیست زیرا اینجا شهر خود تو است. فکر می‌کنم با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم و نیروهای مختلف نظارتی که حضور دارند، مشکلی نداشته باشیم. هر کسی بهتر تلاش می‌کند، باید به داخل زمین برود.»