مردم گلایه‌های‌شان را با صدای بلند بگویند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: کاخ‌نشینان کاخ سفید با تحریم‌ها، فشارها و شرایطی که در سیستم تبلیغاتی برای ناامید کردن مردم بوجود آورده بودند، براساس افکار واهی خود براین تصور بودند روز 13 آبان روزی است که پایان نظام جمهوری اسلامی‌ایران را کلید می‌زنند. روحانی خاطرنشان کرد: ممکن است مردم از مسئولین گله‌ای داشته باشند، اشکالی ندارد؛ با صدای رسا، گله‌ و نقدشان را باید بگویند؛ باید همدیگر را یاری و کمک کنیم؛ اما اینکه در برابر یک زورگو در دنیا محکم و قاطع می‌ایستند و نشان می‌دهند که تحت تاثیر تبلیغات غلط آنها قرار نمی‌گیرند، یک موفقیت و پیروزی بزرگ است و باید به این ملت رشید، فهیم، شجاع و ملتی که آگاه به زمان است، تبریک گفت. رئیس جمهور اظهار داشت: سختی‌هایی در جامعه هست و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما اینکه مردم وقتی در برابر توطئه آمریکا می‌ایستند، سرفراز هستند و شکست می‌دهند، این برای ملت عظیم‌الشان ایران در این مقطع حساس یک افتخار بزرگی است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها حتماً در این راه شکست می‌خورند و راهی که انتخاب کرده اند راه غلط و راه اشتباهی است،اظهارداشت: اگر راست می‌گویند و دنبال امنیت منطقه هستند، راهش این نیست و اگر راست می‌گویند و به ملت و تاریخ ایران احترام می‌گذارند، راهش این نیست. آنها مسیر غلطی را انتخاب کرده و خودشان را بیشتر در جهان رسوا می‌کنند.
به گزارش ایرنا، روحانی افزود: آمریکایی‌ها پیش ملت ما خودشان را رسوا کردند و امروز برای همه روشن است که این تحریم غلط و ظالمانه آمریکا به ضرر مردم عزیز و بزرگوار تمام می‌شود و اگر مردم نسبت به آمریکا قضاوت صحیحی داشتند که این قدرت، قدرت ظالمانه است، امروز این قضاوت‌شان دقیق‌تر است که حتماً آمریکایی‌ها به قوانین و مقررات بین‌المللی احترام نمی‌گذارند و آنها را زیر پا می‌گذارند.