امروز تمام دنیا با صدق و امانت به جمهوری اسلامی نگاه می‌کنند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رییس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل امتحان خود را پس داد و زمانی که گفت من بهترین رئیس جمهور آمریکا بودم با خنده حضار پاسخش را گرفت. به گزارش ایسنا، آیت الله محمد امامی کاشانی در نماز جمعه این هفته تهران با تسلیت سالروز شهادت امام عسگری( ع) و تبریک وعده الهی خدا به انسان‌ها که روزی جهان سراسر پرازعدل و داد خواهد بود و آنچه که پیامبران آوردند توسط امام زمان (عج) به کرسی عمل می‌نشیند بیان کرد: بحث اسوه در سه جای قرآن آمده است. در آیه ۲۱ سوره احزاب اشاره می‌کند که برای شما چنین کردیم که رسول الله را برای شما اسوه قرار دادیم. یعنی پیامبر(ص) و انبیاء خود را فدای شما می‌کنند تا اسوه باشند و شما سعادتمند باشید.اسوه کسی است که انسان‌ها فکر و عمل را با او منطبق می‌کنند. پیامبر(ص) را خداوند متعال اسوه قرار داده که به نفع بشریت است. وی در ادامه گفت: امام حسن عسگری (ع) و امام زمان(عج) ‌که اسوه هستند از سوی خدا تعیین شده‌اند. پیامبر (ص) را خدا به عنوان اسوه معرفی کرده و در جای دیگر ابراهیم خلیل را به عنوان اسوه معرفی کرده و در عین حال در هر زمان خداوند انسان‌هایی را قرار داده تا اسوه باشند.
امامی کاشانی در ادامه با اشاره به اینکه گرچه آمریکا همیشه ظالم بوده است اظهار کرد: هیچ زمانی چهره هیچ رئیس‌جمهور آمریکایی زشت‌تر از ترامپ نبوده است. این را باید به قضاوت دنیا سپرد. فسادهای دنیا از چیست؟ جنایات آل سعود و صهیونیست‌ها از کجاست؟ آمریکا در این جنایت بدترین چهره را در دنیا دارد و خود را با تبلیغات بالا می‌برد. رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی امتحان خود را پس داد و زمانی که گفت من بهترین رئیس جمهور آمریکا بودم با خنده حضار پاسخش را گرفت.
وی تصریح کرد: می‌خواهید با این حرف‌ها بر روی جنایات خود سرپوش بگذارید. ببینید جمهوری اسلامی در کجاست و شما در کجایید. تمام دنیا با صدق و امانت به جمهوری اسلامی نگاه می‌کند و می‌دانند همیشه دنبال حق است. خداوند از حق حمایت می‌کند. مسئله شهادت و ایثار و فداکاری که پدران و مادران و همسران شهدا دارند بسیار در تحقق حق موثر بوده است. عزت ایران نص خداست و نمی‌توانید نص خدا را از بین ببرید.