جانشین نیروی هوایی ارتش: بصیرت، مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: مهمترین راهبرد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان هوشیاری و بصیرت است.
به گزارش مهر، امیر سرتیپ حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش در همایش مسئولان و هادیان سیاسی نهاجا که با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا سرهنگ احمد عسکری در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین راهبرد برای مقابله با توطئه های دشمنان هوشیاری و بصیرت است.
وی افزود: بصیرت، قوّه و نیرویی قلبی است که به مدد نور الهی، پدید آمده، حقیقت و باطن امور را آنچنان که هست در می‌یابد و با دید بصیرت، انسان، درست را از نادرست و حق را از باطل، به آسانی تشخیص می‌دهد.
امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: آن کس که دیده بصیرت دارد، نگاه‌هایش به سوی خوبی‌ها کشانده شده، از بدی‌ها دور داشته می‌شود و دارنده بصیرت و بینش درونی، پیش از آن که در پی عیب‌های دیگران باشد، عیب‌های خود را می‌جوید و می‌بیند و از گناهان و خطاهای خود، دست می‌شوید.


جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: شناخت درست لایه‌های سیاسی و اجتماعی، درک و شناخت عمق حوادث و توطئه‌های دشمن برگرفته از بصیرت سیاسی است که انسان را به مسائل روز آگاه می‌کند.
وی در ادامه اظهار کرد: در دهه ۶۰ شمسی پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات خیبر، در اورشلیم کنفرانسی توسط صهیونیست‌ها برگزار شد و موضوع بحث فوکویاما در این کنفرانس بازشناسی هویت شیعه بود.
امیر سرتیپ واحدی افزود: آن‌ها می‌گویند شیعه پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیررس ما است و این پرنده دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ که بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که شهادت طلبی ریشه در کربلا و عاشورای حسینی دارد و این مساله شیعه را فناناپذیر کرده است و تیرهای زهرآگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی و نظامی به آن نمی‌رسد.
جانشین نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شیعه تنها عنصری است که هر چه آن را از بین ببرند، بیشتر می‌شود و آقای فوکویاما می‌گوید آن نقطه‌ای که در آموزه‌های شیعی بسیار اهمیت دارد، ولایت پذیری شیعه است و شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقیه است و نظریه ولایت فقیه برتر از نظریه نخبگان افلاطونی است و او معتقد است که ولایت پذیری بال سوم شیعه است که او را تهدید ناپذیر کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
اولین نمونه از گواهینامه‌های آلایندگی خودرویی جدید از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست صادر شد محمدعلی وکیلی جمهوری اسلامی نسل سوم طرح پیمان‌سپاری ارزی چه تاثیری در اقتصاد دارد؟ خوب و بدهای معافیت‌های پیمان‌سپاری ارزی حواشی انتشار تصاویر مربوط به خبر تجاوز مردی در شوشتر به نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی بررسی شد رایزنی‌های ایرانی- اروپایی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا ادامه دارد مسئولیت مستقیم اروپا برای حفظ برجام «ابتکار» از دستاوردهای اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گزارش می‌دهد جوان‌ترها در راه تصمیم‌سازی مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی در حادثه تصادف رانندگی جان باختند تشییع از جاده خدمت به خانه ابدی آیا برخورد‌های فراقانونی با گروه‌‌های موسیقی خیابانی ادامه خواهد داشت؟ این ساز شکسته‌اش خوش آواز تر است محمدرضا خاکی در گفت‌وگو با «ابتکار»: مردم مترجمان را نمی‌شناسند! جانشین نیروی هوایی ارتش: بصیرت، مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل: استفاده از سلاح غذا و دارو ضد شهروندان جنایت علیه بشریت است