سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  سبد کالای اقشار خاص / آقای حسین زاده: اینجانب معلول هستم و اخیراً دولت مبلغ 300 هزار تومان بن خرید غیرنقدی به ما داده است ولی متأسفانه وقتی برای خرید به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه می‌کنیم فقط با این بن، کالای فاقد کیفیت را ارائه می‌کنند. سؤال من این است: دولت وقتی برای این کار این قدر تبلیغ می‌کند چرا هیچ نظارتی برای تحویل کالاها ندارد؟
■  خودروی نو در دالان طرح جایگزین خودروهای فرسوده / یک هموطن: در طرح جایگزین خودروی فرسوده، خودروی مدل 83 خود را تحویل دادم که خودروی جدید را به اینجانب تحویل دهند ولی الان مدت دو سال است که بلاتکلیف هستیم و هیچ خودرویی به ما نداده‌اند. اینجانب مستأجر هستم و مجبورم برای تأمین خرج زندگی به‌عنوان راننده مسافرکش کار کنم. از شما درخواست دارم فکری برای من و امثال من کنید که  لااقل یک خورو پراید یا تیبا به ما بدهند.
■  درخواست یک زندانی / مهدی رحمانی: از زندان چوبیدر قزوین تماس می‌گیرم. اینجانب به خاطر چهار کبوتر، 10 سال است که در زندان هستم. کسی را هم ندارم که دنبال پرونده من باشد. جوانی من در زندان تباه شده است. از مردم خیر درخواست دارم اگر امکان دارد پیگیر پرونده اینجانب باشند و به وضعیت من رسیدگی کنند.
■  389... 0911: قیمت نان در استان گلستان رند نیست و مردم همیشه هنگام خرید نان با مشکل مواجهند.