مسلمان، ناجی منصوریان

چهارشنبه 7/9/97، هفته چهاردهم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت: 15:30، تماشاگر: 5 هزار نفر
فولاد خوزستان یک
گل: لوسیانو پریرا (7)
ذوب‌آهن اصفهان یک


گل: محسن مسلمان (60- پنالتی)
داور: مهدی مرجان‌زاده
کمک‌ها: رضا سخندان، محمدرسول ذورقی
اخطار: فرشاد سالاروند، میثم دورقی (فولاد)، ابوذر صفرزاده، ماریون هرناندز (ذوب‌آهن)
بازیکن برتر: احسان مرادیان (فولاد خوزستان)
فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، ایوب والی، رضا میرزایی (86- هیثم هاشمی‌زاده)، میثم دورقی (81- مهرداد هدایتیان)، فرشاد سالاروند، سینا مریدی، مهدی زبیدی (64- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید، لوسیانو پریرا
سرمربی: عزیز فریسات
ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، مسعود ابراهیم‌زاده، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، ابوذر صفرزاده (84- محمدرضا حسینی)، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (57- ماریون سیلوا هرناندز)، محسن مسلمان، رحیم زهیوی (25- محمدرضا عباسی)، رضا حبیب‌زاده
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
فولاد خوزستان که هفته گذشته با سرمربیگری عزیز فریسات به یک پیروزی ارزشمند رسید، این هفته هم در تلاش بود در بازی خانگی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی برسد که این اتفاق نیفتاد.
فولادی‌ها شروع خوبی داشتند و حملات زیادی تدارک دیدند که در دقیقه 7 به گل رسیدند. در این لحظه ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن نصیب فولاد شد که لوسیانو پریرا پشت توپ رفت و آن را به خوبی زد که توپ پس از برخورد به بدن مسلمان وارد دروازه مظاهری شد.
بعد از آن، فولادی‌ها کمی عقب کشیدند تا از گل خود محافظت کنند. در مقابل هم ذوب‌آهن حملاتش را شروع کرد. آنها تلاش زیادی برای زدن گل کردند اما احسان مرادیان خیلی خوب کار کرد و اجازه نداد.
به این ترتیب نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم فولاد سعی کرد روی ضدحملات گل دیگری بزند. این مساله باعث شد ذوب‌آهن حملات محتاطانه‌تری داشته باشد. با این حال، ذوبی‌ها موقعیت‌های خوبی به دست آوردند که در دقیقه 60 خطای عبدا... کرمی که قصد دفع توپ را داشت، روی پای رضا حبیب‌زاده مهاجم ذوب‌آهن باعث شد داور اعلام پنالتی کند. با این تصمیم، محسن مسلمان خیلی زود پشت توپ رفت و با‌ ضربه‌ای زیبا به کنج دروازه، بازی را به تساوی کشاند. با این گل، روند بازی متعادل شد و البته هر 2 تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما دیگر از گل خبری نبود تا بازی با تساوی به پایان برسد و البته مسلمان نخستین امتیاز را به منصوریان در ذوب‌آهن هدیه دهد.