مصاحبه

ندود: بازی یووه - اتلتیکو کم‌گل خواهد بود


جدال یوونتوس و اتلتیکو مادرید یکی از سخت‌ترین قرعه‌هایی بود که می‌توانست نصیب دو تیم شود. فینال لیگ قهرمانان این فصل در واندا متروپولیتانو، ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو برگزار خواهد شد و به همین دلیل تیم مادریدی انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به بازی نهایی دارد. یوونتوس هم با در اختیار داشتن رونالدو به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.


پاول ندود، نایب رییس یووه درباره این بازی گفت: «کریستیانو رونالدو مرد لیگ قهرمانان است اما قطعاً ما تنها روی کریس حساب باز نمی‌کنیم. ما تیم خیلی قدرتمندی داریم، از این‌رو اعتماد به نفس بالایی داریم. اتلتیکو تیم بسیار سازمان‌یافته‌ای است و بازی دشواری خواهد شد. آنها می‌توانند در لاک دفاعی فرو بروند و همیشه با دیه‌گو کاستا و آنتوان گریزمان برای رقبای خود مشکل‌ساز می‌شوند. من دو بازی سخت را پیش‌بینی می‌کنم و احتمالاً گل‌های زیادی رد و بدل نخواهد شد.»
مکس آلگری، سرمربی یووه هم درباره حریف سرسخت اسپانیایی گفت: «کسی که جاه‌طلبی دارد، از هیچ چیز نمی‌ترسد.»
 


سالی‌حمیدزیچ:
لیورپول پرشورترین تیم انگلیس است


بایرن مونیخ که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان توانست صدرنشین شود با یکی از سخت‌‌ترین قرعه‌ها روبه‌رو شد و باید با لیورپول، صدرنشین لیگ برتر بازی کند. حسن سالی‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در واکنش به این قرعه گفت: «ما کار سختی در پیش داریم. لیورپول در حال حاضر پرشورترین تیم و صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس است. لیورپول فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، فوتبال خیلی فیزیکی و پرحرارت. ما بی‌صبرانه منتظر تقابل با لیورپول هستیم. به هر حال این چالش‌هایی است که باید در دوران حرفه‌ای با آنها دست و پنجه نرم کرد.»
 


مدیر بارسا: لیون را دست کم نمی‌گیریم


بارسا در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با لیون روبه‌رو می‌شود. شاید برخی از حالا این تیم را در یک‌چهارم نهایی ببینند اما گی‌یرمو آمور، مدیر ارتباطات بارسا عقیده دیگری دارد.
او پس از قرعه کشی به خبرنگاران گفت: «حضور در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نشان از شایستگی تیم‌ها دارد. لیون حریف ساده‌ای نخواهد بود و باید بگویم که یک شب بد می‌تواند پایان بخش شما در لیگ قهرمانان باشد. ما حق دست‌کم گرفتن لیون را نداریم چون این تیم سیتی را هم در دور گروهی به دردسر انداخت. (لیون در زمین سیتی پیروز شد و در زمین خود به یک تساوی دست یافت) آنها بخصوص در فاز تهاجمی بازیکنان خوب و خطرناکی در اختیار دارند.»
او درباره شانس قهرمانی بارسا در این مسابقات گفت: «مسی همیشه در هر دیدار درخشان ظاهر می‌شود. او سال‌هاست که می‌درخشد. لئو همیشه یاور تیم است و هرگز بازیکنی خودخواه نبوده است. با داشتن مسی و بازیکنانی دیگر مثل دمبله و ... امیدوار به قهرمانی هستیم.»



مرفاوی: استقلال پیشرفت کرده


صمد مرفاوی سرمربی پیشین استقلال معتقد است این تیم فصل را خوب شروع نکرد اما در بازی‌های اخیر پیشرفت را در شاگردان شفر دیده: «استقلال فصل را خوب شروع نکرد اما در دیدار‌های اخیر پیشرفت را در شاگردان شفر دیدیم. چند بازی آخر استقلال نشان از پیشرفت تیم می‌داد و این تیم می‌توانست در بازی با پدیده هم پیروز شود. گلی که اللهیار صیادمنش به ثمر رساند، سالم بود و نمی‌دانم داور چرا این گل را مردود اعلام کرد.» مرفاوی فکر می‌کند جایگاه استقلال اینجای جدول نیست و باید به رده‌های بالاتر برسد: «اگر چه استقلال پیشرفت کرده اما باید نیم‌‌فصل دوم انتظارات هواداران را برآورده کند. جایگاه استقلال اینجا نیست و باید در نیم‌فصل علاوه بر تقویت در برخی خطوط، بتواند نتایج مورد انتظار را کسب کند.»